M
"Minnis"
Vieras
Ollaan oltu jo 4 vuotta naimisissa, ja edelleen mies huijaa raha-asioissaan. Sillä on velkoja ties minne ja jo pitkään mulla on ollut valtuudet sen tilille, koska muuten sen palkasta ei riittäisi rahaa edes vuokraan. Se ei auta yhtään, taas oli mennyt huomattava summa sen tililtä sakkoihin ja johonkin nettijuttuun, ei se edes suostunut kertomaan mitä palveluja oli tilannut. Eikä se ole vaivautunut kertomaan mulle!
Meillä on alusta asti ollut "yhteiset rahat", kun kumpikaan ei tienaa kovin paljon ja yritetään lähinnä selviytyä arkisista menoista. Silti mä joudun joka kuukausi repiin rahaa jostain, kun tää laittaa rahaa "hukkaan".
En jaksaisi enää välittää, mutta en haluaisi lasten vuoksi erotakaan. Mitä mä voin enää tehdä?
Meillä on alusta asti ollut "yhteiset rahat", kun kumpikaan ei tienaa kovin paljon ja yritetään lähinnä selviytyä arkisista menoista. Silti mä joudun joka kuukausi repiin rahaa jostain, kun tää laittaa rahaa "hukkaan".
En jaksaisi enää välittää, mutta en haluaisi lasten vuoksi erotakaan. Mitä mä voin enää tehdä?