mies huutaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marinkainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marinkainen

Jäsen
20.11.2007
84
0
6
ihan perseestä kun täytyy aloittaa aamu huutamalla...ja muutenkin on paha mieli kun tuntuu et nykyään vaan riidelläään jatkuvasti.Myönnään et mussakin on vikaa,eihän kukaan riitele yksin mut ihmetyttää miehen nykyinen käytös kun tulee riita.Ennen ai sanonut kovin pahasti edes mut nykyään tulee ihan mielipuoleksi kun suuttuu...huutaa pää punasena ja sanoo tosi ilkeitä juttuja (esim.oot säälittävin ihminen ketä oon koskaan tavannut, ja tämä silloin kun olin vielä raskaana).Jälkeenpäin pyytää anteeksi ja on tosi pahoillaan mut kuitenkin tää sama toistuu aina kun tulee riita.Pahinta on et sit kun alkaa huutamaan ei lopeta sitä millään ja jatkaa niin kauan et saa mut parkumaan ja sitten häipyy ovet paukkuen.
Noi pärähdykset on sitä luokkaa et en tiedä mitä se pystyis seuraavax tekemään.Ei kyl muuten oo paha ihminen, tosi hellä ja rakastava tyyppi mut suuttuessaan ihan pimee.
Ja tämän aamuinenkin episodi johtui niin pienestä ku kuorsaamisesta...ku olin yöllä huomauttanut hänen kuorsaamisestaan...
On vaan niin paha mieli ku en tahtois riidellä turhasta. :'(

niinpä.Tosi kurjaa viel et meilläkin huudetaan aina lapsen kuullen.Se nyt on viel niin pikkunen ettei ymmärrä jos joku sanoo rumasti mut sen se kyllä ymmärtää jos mä itken kun vaihdan vaippaa ni ei paljon vauvaltakaan hymyä irtoa.
Tosi ärsyttävää et mies ei tajua sitä et kaikki mitä se sanoo mulle aamulla vaikuttaa mun koko päivään ja siihen miten mä jaksan.
Helppohan se on kun pääsee pois siitä riidasta ja töihin ja saa muuta ajateltavaa.
Nyt ollaan onnex sovittu jo taas mut kyl tiedän et toi tulee viel toistumaan.
Olispa ihana kun ei tarttis ikinä riidellä :)

No ei tuollainen kyllä kivaa ole :/ Ei se tee hyvää kenellekään elää tollasessa ilmapiirissä, alkaa ajan kanssa ahdistamaan liikaa.

Ehkäpä teidän pitäs miettiä mikä se asia on minkä takia riitelette?Miksi riitelette?Riitelettekö sen takia että on vain riideltävä?

Eipä ole lapselle kivaa tollanen.Koittakaa nyt selvittää asianne :hug:

Yhteistyössä