Mies ilman tunteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"Yksinäinen"

Vieras
Mun mies ei tykkää halailla, eikä pussailla, eikä hän tykkää esileikistä ja kun meillä on seksiä niin hän ei koskaan auta mua tulemaan... Seksi loppuu kun hän tulee. Ja meillä ei siis ole usein seksiä. Voi laskea ne kerrat yhdellä kädellä vuodessa.

Olen yrittänyt kaikkeni, ostaa seksikkäitä vaatteita, antaa hänen nukkua pitkään, ostanut meille seksi leluja ja niin edelleen. Mutta mies ei vaan innostu mistään.

Mitäköhän häntä vaivaa? Masennus?
Toinen nainen/mies?

Mulla on niin yksinäinen olo kun ei enää ole läheisyyttä eikä juurikaan mitään muuta.

Ja olen yrittänyt puhua tästä hänen kanssaan, jolloin hän vaan toteaa että rakastaa mua mutta haluja ei kuulemma enää juuri ole. Koska hän voisi elää ilman seksiä vaikka koko elämänsä.

Minä kuitenkin haluaan läheisyyttä ja rakkautta. Ja haluaisin miehen joka katsoo minua silleen ja tietää heti et hän haluaa olla mun kanssa.

Mitä mä teen? Onko meidän suhde ihan lopussa?

Kyllä, jos toinen on sitä mieltä että hän haluaa elää kuin sisko ja sen veli ja toinen haluaa seksisuhteen. Ne vaan ei kohtaa. Joko eroatte tai etsit itsellesi sänkykumppanin.

en voi varmaksi tietää, mutta mun exä käyttäytyi juuri samoin. oli kylmä ja välinpitämätön, myöhemmin paljastui että miehellä oli useita seksisuhteita naisten kanssa ja oli vielä narsisti...

Kiitos vastauksistanne. Olen jo niin lopussa tähän suhteen että haluaisin erota. Mies ei vaan ymmärrä mua enää. Käy sääliksi lapsia koska haluaisin heille antaa kokonaisen kodin. Mutta alkaa jo itse olla niin masentunut että pitää keksiä jotain muuta. Ja juu onhan tää väkisin olemista yhdessä. En vaan ymmärrä miksi mieheni haluaa tälläistä suhdetta. Hänen mielestä tämä on normaalia elämää...

Juu olen miettinyt samaa eli varmaan lasten takia mun kanssa vielä yhdessä. Tai sitten olen vaan joku kulissi hänelle.

Olen itse hyvässä kunnossa ja kaunis. Joten en usko että tämä olisi mikään ulkonäkö juttu.

Haluaisin niin vaan olla rakastettu enkä yksinäinen....

[QUOTE="Yksinäinen";30240282]Juu olen miettinyt samaa eli varmaan lasten takia mun kanssa vielä yhdessä. Tai sitten olen vaan joku kulissi hänelle.

Olen itse hyvässä kunnossa ja kaunis. Joten en usko että tämä olisi mikään ulkonäkö juttu.

Haluaisin niin vaan olla rakastettu enkä yksinäinen....[/QUOTE]

Valitsit väärin. Mutta sulla on musta oikeus onnellisuuteen, ja mahdollisuus siihen. En itse voisi lastenkaan takia riutumalla riutua suhteessa. Se ei ole elämää, jota haluan elää tai suhde, jollaisen haluan.

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Valitsit väärin. Mutta sulla on musta oikeus onnellisuuteen, ja mahdollisuus siihen. En itse voisi lastenkaan takia riutumalla riutua suhteessa. Se ei ole elämää, jota haluan elää tai suhde, jollaisen haluan.

Kukaan ei ole onnellinen, jos vanhemmat eivät ole onnellisia.
Onni on elämässä ihan tärkeintä ja onnea ei ole jos ei ole tasapainoa elämässä ja parisuhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240320:
Kukaan ei ole onnellinen, jos vanhemmat eivät ole onnellisia.
Onni on elämässä ihan tärkeintä ja onnea ei ole jos ei ole tasapainoa elämässä ja parisuhteessa.

Näin on :) Ajattelet kyllä samoin. Voin laittaa yv:tä jossain välissä. Nyt pitäis tehdä töitä...

Onko toi teidän sutina ihan ok sun miehen mielestä?
Ihan vaan mielenkiinnosta...

Sä kuulostat just niiltä naisilta joilla on ongelma, josta tulee mun ongelmia.
Hän taitaa itse kaivata mies1harm. positiivistä huomiota...Mies1 anna hänelle hyvää palautetta niin saan olla "rauhassa"=);) Hän haluaa olla nainen käsivarsillasi( niin taidat halutakin :) )

Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240424:
SUTINA?

Voi elämä. Ja nytkö pitäis jo vaikka pelätä että tulen hänelle raskaaksi? Ihmiselle joka on nimimerkki...? Apua.

Joo, minäkin epäilen että maks. parikymppinen mies jutuista ja kirjoitusasusta päätellen, voi olla alaikäinenkin.

• Tykkää
Reactions: Äidin blogi
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30240424:
SUTINA?

Voi elämä. Ja nytkö pitäis jo vaikka pelätä että tulen hänelle raskaaksi? Ihmiselle joka on nimimerkki...? Apua.
Tottakai teillä on sutinaa. Täällä kun pystyy nikeistä päättelemään monenlaisia asioita. :xmas:

Mies1..kato nyt sitten mitä kirjoittalet..jatkossa.." tottahan on "että tulihan Mariakin raskaaksi ihan neitsyenä..että joo..
periaatteessa mulla on suuremmat mahdollisuudet tulla raskaaksi, kun keskustelen "mahdollisesti" miehen kanssa. Enempi siinä on kikkeliä kun pyhässä hengessä, joka käsittääkseni on aineeton...
Mutta, mikäli tulen raskaaksi olet sitten epäiltyjen listalla, olen lukenut kirjoituksiasi ja olen kanssasi piiiitkälti samaa mieltä. Siinä on kyllä enemmän mahdollisuuksia raskautua kun ilman kanssa..

Voi olla turvallisinta, etten lue tekstejäsi..tai ainakaan vastaa niihin.

Niin emme saa mielipideorkkuja..ja sun siittiöt eivät hyökkää gigoina ja mitä ne nyt on verkkokalvojen kautta aivoihin. Sieltä on mahdollisuus kulkeutua verenkierro kautta kohtuuni..
lopetetaan tää "sutina" tää on vaarallista.

Mä kyllä oon tähän asti(varmaankin) kuvitellut( erheellisesti) että ihmisen habituksella ja hajulla olisi jotain merkitystä siihen haluun, kiinnostumiseen.. mutta oon varmasti tässäkin "liian nainen ja ihan väärässä, ja suorastaan narsistinen mielipiteissäni".

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä