Mies ilman tunteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja kans olen hyvän näköinen kaikin puolin,-ainakin muiden mieleen;) mutta toiset miehet tyytyvät pariin seksikertaan vuodessa,usko pois,meilläkään ei halut kohtaa ja kauheaa elää jatkuvassa puutteessa,hulluksihan tässä tulee ja alkaa väkisinkin miettimään muita kun toisen intressit yhteisellä ajalla jää telvision töllöttelyn tasolle...

[QUOTE="minä vain";30240528]ja kans olen hyvän näköinen kaikin puolin,-ainakin muiden mieleen;) mutta toiset miehet tyytyvät pariin seksikertaan vuodessa,usko pois,meilläkään ei halut kohtaa ja kauheaa elää jatkuvassa puutteessa,hulluksihan tässä tulee ja alkaa väkisinkin miettimään muita kun toisen intressit yhteisellä ajalla jää telvision töllöttelyn tasolle...[/QUOTE]

:heart::heart::heart::heart:

täällähän alkaa olla samanlainen meininki kun hetkinen kukas se nyt olikaan kun vetosi ja keräsi adresseja että uiminen pitää kieltää koska siinä näkee liikaa paljasta pintaa ja ihmiset sikiää,ja tää on tosi,hitto kun en muista missä näin sen jutun,oisin linkittäny...apua lähen tästä tekemään testiä,mulla on vaa sortsit jalassa,tiiä mitä täältä teksteistä voi luikahtaa niihin...ääää toiveajattelua=D=D=Dbuuuahahahaaa

Yhteistyössä