Mies ilmoitti,ettei tule enää kotiin. Mitä mä teen ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pauliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tai menemällä töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Palstalla tietysti kuuluu asiaan pumpata rahaa yhteiskunnalta tukien muodossa ja mieheltä elarien muodossa ja se on täällä hyväksyttävää ja siihen kannustetaan. Ap on hoomoilasena kun kävelevä lompakko onkin päättänyt kävellä ulos hänen elämästään ja tottakai saa paljon sympatiaa palstalla jossa varsinkin päiväsaikaan suorastaan kuhisee väkeä jotka elävät miehensä ja/tai yhteiskunnan kustannuksella.

Täällä haaskalinnut oikein kannustavat pumppaamaan mahdollisimman "jäätävät" elarit mieheltä. Toki mies on elatusvelvollinen mutta ei nainen ole sen suurempiin elatusmaksuihin oikeutettu vaikka mies olisi kuinka ikävällä tavalla hänet jättänyt.

Sitäpaitsi:

ELATUSMAKSUT OVAT LASTEN ELATUKSEEN, EIVÄT ÄIDIN JA ÄITI VASTAA AINA LASTEN ELATUKSESTA OMALTA OSALTAAN.

Ööh, kukaan ei käsittääkseni ole ollut sitä mieltä, ettei pitäis töihon mennä.. mutta kyllä siinä hetki menee, että saa lapsille hoitopaikan, pääsee aloittamaan siellä töissä ja eka tilipäivä koittaa. Kynsiäkö sitä pitäis siihen asti syödä?

Mä maksan veroja mielelläni siitä, että sillä tuetaan tälläiseen tilanteeseen joutuneita ihmisiä. On monia asioita mistä en maksaisi veroa, mutta maksan silti kitisemättä. Ap on ollut töissä, on maksanut veroja, eli jos nyt tarvitsee apua, niin se hänelle suotakoon. Vai mistä vitusta tässä oikein maksellaan??? Jos joskus tulen tarvitsemaan apua (kyllä, tiedostan sen kylmän tosiasian, että minullekin voi käydä hullusti), niin ihan muuten tasan varmaan haen apua yhteiskunnalta, olenhan siitä maksanut!!!!!

Sen sijaan te huutelijat, lapsenne on varmaankin päivähoidossa, siitä koituu helvetilliset kulut veronmaksajille, eli myös minulle. Ne lapset pois sieltä hoidosta samantien ja joku muu hoitokeino, vai tuliko yllätyksenä, että lapsia tarvitsee hoitaa eikä itse jaksakkaan. Jos ei itse hoida pentujaan, niin sitten niitä ei tehdä yhteiskunnan varoilla hoidettaviksi ja muiden kasvatettaviksi.

Ja tiedoksenne vielä (koska tähän tarraudutte), olen hoitanut asiani niin, että voin tehdä töitä, enkä silti rasita yhteiskuntaa lapsillani. Ottakaa oppia, jos ette ota, niin vähän turha huudella verorahoista.

Mä maksan veroja mielelläni siitä, että sillä tuetaan tälläiseen tilanteeseen joutuneita ihmisiä. On monia asioita mistä en maksaisi veroa, mutta maksan silti kitisemättä. Ap on ollut töissä, on maksanut veroja, eli jos nyt tarvitsee apua, niin se hänelle suotakoon. Vai mistä vitusta tässä oikein maksellaan??? Jos joskus tulen tarvitsemaan apua (kyllä, tiedostan sen kylmän tosiasian, että minullekin voi käydä hullusti), niin ihan muuten tasan varmaan haen apua yhteiskunnalta, olenhan siitä maksanut!!!!!

Sen sijaan te huutelijat, lapsenne on varmaankin päivähoidossa, siitä koituu helvetilliset kulut veronmaksajille, eli myös minulle. Ne lapset pois sieltä hoidosta samantien ja joku muu hoitokeino, vai tuliko yllätyksenä, että lapsia tarvitsee hoitaa eikä itse jaksakkaan. Jos ei itse hoida pentujaan, niin sitten niitä ei tehdä yhteiskunnan varoilla hoidettaviksi ja muiden kasvatettaviksi.

Ja tiedoksenne vielä (koska tähän tarraudutte), olen hoitanut asiani niin, että voin tehdä töitä, enkä silti rasita yhteiskuntaa lapsillani. Ottakaa oppia, jos ette ota, niin vähän turha huudella verorahoista.

Johan omakehu tässä haisee. Ja pahasti. Meneppä vähän itseesi. Sun kakarasi kyllä rasittaa yhteiskuntaa vai olitko ajatellut maksaa peruskoulut ja terveyspalvelutkin itse?

Muuten en ota kantaa mutta vituttaa tollanen meuhkaaminen.

Kyllä mä olisin ollut pulassa jos mies ois häipännyt kun olin YHTEISESTÄ sopimuksesta jäänyt kotiin hoitamaan YHTEISIÄ lapsia. Töihin olisin palannu ja lapset hoitoon mut jos mies olisi hävinnyt tuollain rahojen kanssa, oisin voinu HETKELLISTÄ apua yhteiskunnalta tarvita. Jos maksaa veroja, miksi ei tarvittaessa sitten apua saa. On eri asia elää yhteiskunnan tuilla kuin kuukaudeksi saada rahaa, jotta pääsee töihin ja saa tilin ja maksaa taas veroja.

Muista jutella asiasta ja tunteistasi jonkun ihmisen kanssa. Itke ja huuda jos siltä tuntuu. Älä pidä tunteita sisälläsi, ettet masennu. Ja annat miehen kuulla kunniansa! Hyvin sä pärjäät! :)

Yhteistyössä