Mies ilmotti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käyttäjätunnus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Käyttäjätunnus

Vieras
että juo tänään kunnon lärvit. No, eipä toi sitten poikkeis muistakaan viikonlopuista. Eli mulla tulee olemaan yhtä hauskaa kun ennenkin kattoa selvinpäin sen touhuja ja kuunnella sönkötystä. Tai jos otan mukana niin olen silti melkeen selvinpäin kun en tykkää juoda niin paljon... Sitten mies houkuttelee että lähettäskö jonnekkin ja sanon että hän on vapaata riistaa lähtemään kapakkaan, mutta mies jankkaa että on tultava mukaan kun kerrankin pääsen ulos. Kun viimein olen tälläytynyt niin mies nukahtaa eikä olekkaan halukas lähtemään.
Siis mä oon niin kyllästyny tähän. Ja tiesin et tänään otetaan viinit ja pelit, mutta kun sieltä tuli niin raivokas ukaasi että hän vetää lärvit niin tiedän jo että siitä ei hyvää seuraa.

Tekis mieli soittaa tyttökaverilleni että hakee mut kaupunkiin... silläkin vaan on omia menoja. Mitä tässä tekis?????

Ok, ymmärsin että juo tänään, mikä ei poikkea muista viikonlopuista. Eli että vetää lärvit joka viikonloppu.

Yritä siinä tapauksessa keksiä jtn kivaa kavereidesi kanssa :)

Entä jos ottaisit muutaman siiderin ja laittaisit itsesi jo valmiiksi nätiksi, niin että voisitte lähteä käymään siellä baarissa ennen kuin mies on liian kännissä?

Jep. Täytynee soittaa kavereille kun on se niin nähty mitä meidän kahdenkeskeinen laatuaika on ollut. Tiesin et se tänään ottaa mutta pahalta kuulosti toi lärveillä uhkaus.

No koita keksiä itelles sit jotain muuta! Mä en jaksais katella tuollasta miestä yhtään.... meillä kun sit taas joskus ehkä saadaan nuo 3 lasta hoitoon jonnekin, niin myö ollaan kyllä ehdottomasti kaksin ja ihan kotona! saunotaan syödään jne.

Joo alottelin tässä jo laittaa pohjameikin johon sipasen sit illemmasta vaan loput, lähimpä mä sitten mihin osotteeseen tahansa. Katotaan...ehkä tääs uuen vuoden aatto tästä pelastuu

Alkuperäinen kirjoittaja Käyttäjätunnus;22786669:
Lue viestini uudelleen ja katso kohtaa "kun pääsen kerrankin ulos" Tarkoitin että kun lapset ovat mummolassa niin näinä viikonloppuina meidän isi vetää lärvit. Samoin käy nyt. Että tällaista laatu-aikaa meillä...

näin oli meilläkin mutta ymmärsin onneksi erota.....enää ei tarvitse katsoa kännistä äijää

Yhteistyössä