K
Käyttäjätunnus
Vieras
että juo tänään kunnon lärvit. No, eipä toi sitten poikkeis muistakaan viikonlopuista. Eli mulla tulee olemaan yhtä hauskaa kun ennenkin kattoa selvinpäin sen touhuja ja kuunnella sönkötystä. Tai jos otan mukana niin olen silti melkeen selvinpäin kun en tykkää juoda niin paljon... Sitten mies houkuttelee että lähettäskö jonnekkin ja sanon että hän on vapaata riistaa lähtemään kapakkaan, mutta mies jankkaa että on tultava mukaan kun kerrankin pääsen ulos. Kun viimein olen tälläytynyt niin mies nukahtaa eikä olekkaan halukas lähtemään.
Siis mä oon niin kyllästyny tähän. Ja tiesin et tänään otetaan viinit ja pelit, mutta kun sieltä tuli niin raivokas ukaasi että hän vetää lärvit niin tiedän jo että siitä ei hyvää seuraa.
Tekis mieli soittaa tyttökaverilleni että hakee mut kaupunkiin... silläkin vaan on omia menoja. Mitä tässä tekis?????
Siis mä oon niin kyllästyny tähän. Ja tiesin et tänään otetaan viinit ja pelit, mutta kun sieltä tuli niin raivokas ukaasi että hän vetää lärvit niin tiedän jo että siitä ei hyvää seuraa.
Tekis mieli soittaa tyttökaverilleni että hakee mut kaupunkiin... silläkin vaan on omia menoja. Mitä tässä tekis?????