A
"Aapee"
Vieras
Mä en tiedä mitä tekisin, mun mies on kova ottamaan viinaa ja pystyy 2-5päivää ottamaan aamusta iltaan viinaa kun sille päälle sattuu. En ole ikinä hyväksyny tätä touhua, mies selittää sillä että ei pysty lopettamaan kun kerran alkaa. Ongelmia on ollu miljoonia tuon viinan ottamisen suhteen ja mulla on ollu meno päällä monet kerrat, kuitenkin täällä miehen kans vielä oon. Miehen kanssa tuli puhetta siitä kun kuorsaa ihan hulluna nukkuessaan, epäilen uniapneaa. mies kävi lääkärissä ja kirjoittivat reseptin unilääkkeisiin. Mies siis itte valitti ku ei saa unta viikolla, no mä siihen viisaana sanoin ettei voi saadakkaan ku kerta viikkoon pitää ryypätä nii et on taju kankaalla. Kierre on valmis kun sai unilääkkeet ja kohta mäkin joudun ottamaan sen eron ku yks alkaa sekoilemaan enemmän.
Hienoa kun yhteiskunta toimii näin, alkoholistille märätään unilääkkeet kuin että lähetettäis tutkimuksiin. kiitos vaan yhteiskunnalle kun hajotitte juuri yhden perheen. kyllä, meillä on yks lapsi.
Hienoa kun yhteiskunta toimii näin, alkoholistille märätään unilääkkeet kuin että lähetettäis tutkimuksiin. kiitos vaan yhteiskunnalle kun hajotitte juuri yhden perheen. kyllä, meillä on yks lapsi.