P
"petetty"
Vieras
Olo on aika paskamainen tällähetkellä.Meillä pitkä suhde takanapäin, yhteinen asunto ja 5-vuotias lapsi. Miehen työnkuva muuttunut viimeisen vuoden aikana aika radikaalisti, joka vaikuttanut osaltaan parisuhteeseen. Mies on ollut pidempään kiukkuinen ja huonotuulinen ihan kokoajan, ei vietä yhtään aikaa perheensä kanssa, saatikka, että osallistuisi esimerkiksi kodin tai lapsen hoitoon. Olen koittanut ymmärtää, koska tiedän, että työ on rasittaa häntä todella paljon.... mutta nyt selvisi, että taustalla onkin se kuuluisa toinen nainen. Tämä paljastui minulle, kun mieheni erehdyksissään jätti facebookkinsa auki. Siellä oli viestejä tältä naiselta, kuinka hän rakastaa miestäni ja jotain yhteistä lemmenlomaakin suunniteltu. En tiedä onko pettämistä tapahtunut fyysisellä tasolla, jotenkin en usko, mutta tämmöistä sanallista ainakin. On niin paska olo. Kaipaisin toisten neuvoja ja mielipiteitä tilanteeseen. Käskin eilen mieheni painua helvettiin yhteisestä kodistamme, hän vain totesi, että ei ole minua pettänyt vaan jättänyt asioita kertomatta. Hah! En usko, että pystyn enää koskaan luottamaan mieheeni. Yli kymmenen vuoden suhde taisi siis olla tässä. Kaikista pahimmalta tuntuu se, että minulta on salailtu asioita ja kaikki ne illat kun olen hoitanut lastamme tai ollut nukkumassa, niin hän on vain kirjoitellut facebookissa tämän naisen kanssa. Olen myös huomanut, että hän on poistellut sivuhistoriaa koneelta, eli ihan tietoista salailuja. EI kai tässä auta muu kun aloittaa oma uusi elämä. Se, että jään lapsemme kanssa yksin, ei juuri muuta elämääni millään tavalla, olenhan jo tähänkin asti tehnyt kaiken yksin.......