Mies jä kiinni facebookin kautta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "petetty"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"petetty"

Vieras
Olo on aika paskamainen tällähetkellä.Meillä pitkä suhde takanapäin, yhteinen asunto ja 5-vuotias lapsi. Miehen työnkuva muuttunut viimeisen vuoden aikana aika radikaalisti, joka vaikuttanut osaltaan parisuhteeseen. Mies on ollut pidempään kiukkuinen ja huonotuulinen ihan kokoajan, ei vietä yhtään aikaa perheensä kanssa, saatikka, että osallistuisi esimerkiksi kodin tai lapsen hoitoon. Olen koittanut ymmärtää, koska tiedän, että työ on rasittaa häntä todella paljon.... mutta nyt selvisi, että taustalla onkin se kuuluisa toinen nainen. Tämä paljastui minulle, kun mieheni erehdyksissään jätti facebookkinsa auki. Siellä oli viestejä tältä naiselta, kuinka hän rakastaa miestäni ja jotain yhteistä lemmenlomaakin suunniteltu. En tiedä onko pettämistä tapahtunut fyysisellä tasolla, jotenkin en usko, mutta tämmöistä sanallista ainakin. On niin paska olo. Kaipaisin toisten neuvoja ja mielipiteitä tilanteeseen. Käskin eilen mieheni painua helvettiin yhteisestä kodistamme, hän vain totesi, että ei ole minua pettänyt vaan jättänyt asioita kertomatta. Hah! En usko, että pystyn enää koskaan luottamaan mieheeni. Yli kymmenen vuoden suhde taisi siis olla tässä. Kaikista pahimmalta tuntuu se, että minulta on salailtu asioita ja kaikki ne illat kun olen hoitanut lastamme tai ollut nukkumassa, niin hän on vain kirjoitellut facebookissa tämän naisen kanssa. Olen myös huomanut, että hän on poistellut sivuhistoriaa koneelta, eli ihan tietoista salailuja. EI kai tässä auta muu kun aloittaa oma uusi elämä. Se, että jään lapsemme kanssa yksin, ei juuri muuta elämääni millään tavalla, olenhan jo tähänkin asti tehnyt kaiken yksin.......

[QUOTE="petetty";27909316]Olo on aika paskamainen tällähetkellä.Meillä pitkä suhde takanapäin, yhteinen asunto ja 5-vuotias lapsi. Miehen työnkuva muuttunut viimeisen vuoden aikana aika radikaalisti, joka vaikuttanut osaltaan parisuhteeseen. Mies on ollut pidempään kiukkuinen ja huonotuulinen ihan kokoajan, ei vietä yhtään aikaa perheensä kanssa, saatikka, että osallistuisi esimerkiksi kodin tai lapsen hoitoon. Olen koittanut ymmärtää, koska tiedän, että työ on rasittaa häntä todella paljon.... mutta nyt selvisi, että taustalla onkin se kuuluisa toinen nainen. Tämä paljastui minulle, kun mieheni erehdyksissään jätti facebookkinsa auki. Siellä oli viestejä tältä naiselta, kuinka hän rakastaa miestäni ja jotain yhteistä lemmenlomaakin suunniteltu. En tiedä onko pettämistä tapahtunut fyysisellä tasolla, jotenkin en usko, mutta tämmöistä sanallista ainakin. On niin paska olo. Kaipaisin toisten neuvoja ja mielipiteitä tilanteeseen. Käskin eilen mieheni painua helvettiin yhteisestä kodistamme, hän vain totesi, että ei ole minua pettänyt vaan jättänyt asioita kertomatta. Hah! En usko, että pystyn enää koskaan luottamaan mieheeni. Yli kymmenen vuoden suhde taisi siis olla tässä. Kaikista pahimmalta tuntuu se, että minulta on salailtu asioita ja kaikki ne illat kun olen hoitanut lastamme tai ollut nukkumassa, niin hän on vain kirjoitellut facebookissa tämän naisen kanssa. Olen myös huomanut, että hän on poistellut sivuhistoriaa koneelta, eli ihan tietoista salailuja. EI kai tässä auta muu kun aloittaa oma uusi elämä. Se, että jään lapsemme kanssa yksin, ei juuri muuta elämääni millään tavalla, olenhan jo tähänkin asti tehnyt kaiken yksin.......[/QUOTE]

en tiedä mitä sanoa, paitsi että tossa on yksi syy miksi inhoan facebookkia/meseä/irc yms. helpottaa pettämisiä, toki se on kiinni persoonastakin, mutta onhan se sanontakin että tilaisuus tekee varkaan(ja olen kyllä sitä mieltä että mitä enemmän siihen on tilaisuuksia sitä todennäköisempaa on että pettääkin).

tosi törkeää tollanen mieheltä. onko mies ollut tyytyväinen suhteeseenne vai onko valittanut jostain esimerkiksi seksin määrästä?

tiedän kyllä tunteesi koska minutkin on hiljattain jätetty, mutta mun mies on kyllä hoitanut lapset 50%50% , eikä ole jäänyt pettämisestä kiinni(mutta koska mies muutti mieltään niin äkkiä niin on sekin käynyt mielessä että ehkä sillä on joku toinen,olisikin niin ois ehkä helpompi päästä yli, kun vois vihata miestä).

:hug:

Mulla menneisyydessä vähän samantyylinen juttu. Mies muuttu ihmeelliseks ja ihmettelin et mikä on, mut ajattelin opiskelun ja töitten teon vaan aiheuttavan sitä. Lopulta epäilykset kasvo mulla sen verran että ihan tietoisesti menin salaa kattomaan miehen puhelimen ja sieltähän se paljastu, puolen vuoden salasuhde. Mies tietenkin väitti ettei oo ollu mitään fyysistä, mut ihan oikeesti sellasta ei kannata uskoo. En usko hetkeekään etteikö sunkin mies olis oikeesti pettäny myös fyysisesti, ei mitään lemmenlomaakaan noin vaan suunnitella jos ei oo jo suhdetta.

Olemme puhuneet suhteestamme kyllä ja täytyy sanoa, että pidemmän aikaa tässä mennyt vähän niin ja näin...mutta olen ajatellut, että jokaiseen suhteeseen kuuluu myös joskus vähän huonot ajat, ja olen ajatellut, että kyllä tämä tästä. Tällähetkellä on enemmän vihainen olo, kuin surullinen. Jollain tasolla alitajunnassani olen pelännyt tätä, koska vaistoni on sanonut, että mies salailee asioita minulta. Tämä oli vain piste iin päälle.

Mä en kyllä usko et fb tai mese jotenki ajaisi pettämiseen. Itselläon vaikka missä profiilia enkä ikimaailmassa pettäisi! Kyllä se on persoonasta kiinni, petturi etsii itselleen salarakkaan vaikka lähikaupasta, jos ei muualta löydä ja uskollinen ihminen on uskollinen vaikka rekkalastillinen bimboja kaadettaisiin päälle.

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
[QUOTE="Vaimo";27909411]Mä en kyllä usko et fb tai mese jotenki ajaisi pettämiseen. Itselläon vaikka missä profiilia enkä ikimaailmassa pettäisi! Kyllä se on persoonasta kiinni, petturi etsii itselleen salarakkaan vaikka lähikaupasta, jos ei muualta löydä ja uskollinen ihminen on uskollinen vaikka rekkalastillinen bimboja kaadettaisiin päälle.[/QUOTE]

Mä olen taas eri mieltä asiasta. Mä uskon että ihmiset varmasti ihastuu enemmän ja sitä kautta pettävät kun yhteydenpito on niin helppoa ja turvallista. Ihan viattomanakin alkanut juttu kun jutellaan muuten vaan voi ajautua muuhun. Se toinen vaikuttaa niin ihmmeelliseltä ja hauskalta, ihastutaan ja kotona on vaan e tavallinen perhearki. Monesti nää ei johda edes fyyiseen kontaktiin, mutta pettäminen on silti tapahtunut.
Uskon että varsinkin tälläiset yhden pettämisen ihmiset on hairahtunut tähän.

Ja ap:lle voimia, itse olen kokenut saman. Meillä se ero että hölmö mies unohti poistaa viestinsä. Merkit oli ilmassa monta kuukautta mutta minä hölmönä en vaan tajunnut, en uskonut. samalla lailla oli ollut huonompaa aikaa, mutta se vaan kuuluu jokaiseen parisuhteeseen ja kertaakaan ei käynyt mielessä että miehellä olisi toinen. Suuteluasteella olivat olleet, ja pelkkä tollainen yhteydenpito on mielestäni pettämistä. Kuinka paljon miestä huvittaa panostaa ja yrittää suhteessa jos on peliä jo toisen kanssa?

Voimia siis kovasti tulevaan!!

Voimia ap:lle!
Ei se facebook tai muut "helpot" yhteydenpitovälineet pettämistä aiheuta, helpottavat tosin yhteydenpitoa.
Et ole miehesi arvoinen, eikä kenenkään tarvitse sietää moista. Olisko nyt nyt hetkellinen mietintätauko paikallaan, sovitte järjestelyistä sun muista.
Kauhea tilanne, mutta uskon, että olet vahva ja miehesi tässä enemmän menettää kuin sinä!

Kiitos ihanista ja kannustavista vastauksista. Olen vahva ihminen ja tiedän, että tulen tästä selviämään vaikka nyt paskalta tuntuukin. Mutta asioilla on taipumus järjestyä. On helpottanut, kun on voinut puhua tästä ystäville ja perheelle, tiedän, että en ole yksin tämän asian kanssa. Toivottavasti mies aikanaan tajuaa, mitä on menettänyt.

Mulla menneisyydessä vähän samantyylinen juttu. Mies muuttu ihmeelliseks ja ihmettelin et mikä on, mut ajattelin opiskelun ja töitten teon vaan aiheuttavan sitä. Lopulta epäilykset kasvo mulla sen verran että ihan tietoisesti menin salaa kattomaan miehen puhelimen ja sieltähän se paljastu, puolen vuoden salasuhde. Mies tietenkin väitti ettei oo ollu mitään fyysistä, mut ihan oikeesti sellasta ei kannata uskoo. En usko hetkeekään etteikö sunkin mies olis oikeesti pettäny myös fyysisesti, ei mitään lemmenlomaakaan noin vaan suunnitella jos ei oo jo suhdetta.

Peesi tälle! Ei se nainen rakkauden tunnustuksia sinne kirjoittelis jos miehes ei olis jo tavannu sitä, ja ollu jotain fyysistäkin, mä luulen et suhde on alkanut siittä kun miehen käytös kotona muuttui? Moni mies ei pysty vetämämään teatteria kotona vaan kyllä se "toinen nainen" siellä kotonakin jotenkin aina näkyy!

Yhteistyössä