Mies ja kotityöt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gugu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jätät itse tekemättä. So simple =)!

Yritetty on, mutta omat hermot siinä menee sitten kaiken sekasotkun keskellä, mies kun ei huomaa saastaa pätkän vertaa..

Oma syysi :D.
Yksikään mies ei ole niin tyhmä, ettei huomaa kun puhtaat vaatteet loppuu kaapista tai kompastelee sisään tullessaan villakoiriin.
Vaatii pitkäjänteisyyttä, mutta toimii =)!

Hah, mies vaan käyttää samoja likaisia vaatteita ja hokee jatkuvasti minulle että pyykit pitäs pestä. Ei myöskään kavahda villakoiria.

Kai se pitäs jatkaa samalla hokemis linjalla.... :/

Yritetty on, mutta omat hermot siinä menee sitten kaiken sekasotkun keskellä, mies kun ei huomaa saastaa pätkän vertaa..

Yksikään mies ei ole niin tyhmä, ettei huomaa kun puhtaat vaatteet loppuu kaapista tai kompastelee sisään tullessaan villakoiriin.

Hah, mies vaan käyttää samoja likaisia vaatteita ja hokee jatkuvasti minulle että pyykit pitäs pestä. Ei myöskään kavahda villakoiria.

Aloita sama huokailu. "Ompas pyykkiä", "Kylläpäs santa rahisee jaloissa", "Oliko tuo pytty jo ostaessa ruskea sisältä"...Mutta ÄLÄ vain tee mitään. Kyllä se tarttuu siihen imuriin, kun annat ajan kulua :D.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja Alashandra:
Meillä mies tekee pihan kotityöt ja mie pirtin. Helpoin ratkaisu, kun kummallakin oma reviiri ;) ei tartte kätistä puolin eikä toisin :kieh:

Kuulostaa hyvältä! :whistle: Minä olen ihan hulluna ulkotöihin! Jos muutetaan joskus ok-taloon, niin minä ilmoitan tekeväni kaikki ruohonleikkuut, haravoinnit ja lumen luonnit. Hermot lepää niissä hommissa! Mies saa sitten kaikki sisätyöt hoitaakseen... (Toimisikohan? :|)

Juu, toimii toimii, meillä ainakin. Ite en tykkää nuista ulkohommista ja on helpompi ko ei ole mies keittiössä sähläämässä. (Miekö kiittämätön??)

Muistat vaan sitte, että ei kätistä tekemättömistä töistä :kieh: kumpikin tekee omaan tahtiinsa.... :whistle: oli se mikä tahansa ;)

Aloita sama huokailu. "Ompas pyykkiä", "Kylläpäs santa rahisee jaloissa", "Oliko tuo pytty jo ostaessa ruskea sisältä"...Mutta ÄLÄ vain tee mitään. Kyllä se tarttuu siihen imuriin, kun annat ajan kulua :D.

Loistavaa!! Kiitos. Tätä kokeilen jo heti tänään :)
Alkaa meinaan olee keinot vähissä. :D

Ole hyvä :D. Meille muutti 11 vuotta sitten anopin pilallepassaama jolppi, jonka kädessä ei pysynyt imuri, puhumattakaan kattiloista.

Vuonna 2009 miehen päävastuualueena on ruuanlaitto. Imurin täysoppinut mies, joka osaa myös pitää peiton päästä kiinni ja puristaa sitä kanssani tasatahtiin.

Ole hyvä :D. Meille muutti 11 vuotta sitten anopin pilallepassaama jolppi, jonka kädessä ei pysynyt imuri, puhumattakaan kattiloista.

Vuonna 2009 miehen päävastuualueena on ruuanlaitto. Imurin täysoppinut mies, joka osaa myös pitää peiton päästä kiinni ja puristaa sitä kanssani tasatahtiin.

Oivoi.. ehkä meilläkin sitten joskus.... *haaveilee*

..Hehehee... :D . Oma-aloitteisuus nolla, joskus saattaa tiskikone puolivahingossa tyhjentyä/täyttyä. Ruokaa laittaa satunnaisesti pakon edessä lapsille kun en ole kotona eikä olekaan valmiina.
Mutta jos haluan että kotitöitä tapahtuu poissaollessani niin jätän ihan kirjallisen listan tehtävistä töistä.

Mulla on siisti mies.Imuroi, tykkää omien sanojensa mukaan, mukisematta. Kylppäri ja vessa on mun aluetta, nuoruusvuosien kesätyö sairaalassa tekee sen, että haluan hinkata saniteettitilat itse. Kotityöt menevät kyllä hyvin tasan.Ei voi valittaa. Olen kiitollinen siististä miehestä!

Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mä nimeän aina kaks hommaa ja kysyn että kumman teet. Ainut tapa saada tekemään mitään meillä ilman mökötyksiä.

sama. eikä kyl koskaan mökötystä. yleensäkin meil menee niin et minä teen ruuat yms ja isäntä häärää ulkona.

Yhteistyössä