Mies ja lomahaave joka ei toteudu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Meillä oli miehen kanssa jo vuosi sitten puhetta, että näihin aikoihin lähdetään lomamatkalle. Yhdessä sitä suunniteltiin ja haaveiltiin, luettiin oppaita ja yhdessä naureskeltiin kuinka ihanaa sitten on. Mies oli siis todella innostunut asiasta ja hänkin moneen otteeseen valitteli sitä kuinka pitkä aika vielä pitää odottaa, että haave toteutuu.

Nyt kun hetki on käsillä, mies on täysin yllättäen muuttanut mielensä. Eikä osaa edes sanoa syytä! Ilmoittaa vaan, että ei käy :o Mä olen yrittänyt kysyä syytä, ihmetellyt mihin miehenkin innostuneisuus hävisi, olen rauhallisesti keskustellut, olen itkenyt ja raivonut. Mieheni ei enää suostu enkä voi lomaa toteuttaa ilman miestäni koska hänen pitäisi loma rahoittaa. Kaikista vaikeinta on ymmärtää tilannetta kun mies ei itsekään osaa antaa mitään selitystä! Ei kuulemma vaan tunnu siltä :kieh:

Olen todella pettynyt ja surullinen, ajoittain jopa vihanen. Tekisi mieli tehdä joku jäynä miehelle, kostoksi, että tietää miten pahalta tuntuu kun toinen voi mielivaltaisesti muuttaa mieltään ja viedä pohja yhteisiltä haaveilta ja suunnitelmilta.

Voisko olla, että miehellä ei ole varaa lähteä rahoittamaan ko. matkaa? Olisko jotain, mihin sillä olis mennyt rahaa sun tietämättä, eikä se voi/halua kertoa sulle? Tai onko teidän suhteessa muuten tapahtunut jotain muutoksia? Miestä ei huvita lähteä sun kanssa matkalle, kun ei oikein tiedä, mitä sua kohtaan tuntee?

Meillä kävi niin, että oli kaikenlaisia yhteisiä suunnitelmia tehty ja muutamia aika pitkällekin viety ja yhtä äkkiä ei miestä sitten "kiinnostanu/haluttanu" niitä suunnitelmia toteuttaa. Jonkin ajan kuluttua syykin selvisi ja se oli toinen nainen, jonka kanssa oli uusia suunnitelmia. En halua pelotella, mutta näin oli meillä ja mun hälärit soi, kun luin tota sun tekstiä...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voisko olla, että miehellä ei ole varaa lähteä rahoittamaan ko. matkaa? Olisko jotain, mihin sillä olis mennyt rahaa sun tietämättä, eikä se voi/halua kertoa sulle? Tai onko teidän suhteessa muuten tapahtunut jotain muutoksia? Miestä ei huvita lähteä sun kanssa matkalle, kun ei oikein tiedä, mitä sua kohtaan tuntee?

Meillä kävi niin, että oli kaikenlaisia yhteisiä suunnitelmia tehty ja muutamia aika pitkällekin viety ja yhtä äkkiä ei miestä sitten "kiinnostanu/haluttanu" niitä suunnitelmia toteuttaa. Jonkin ajan kuluttua syykin selvisi ja se oli toinen nainen, jonka kanssa oli uusia suunnitelmia. En halua pelotella, mutta näin oli meillä ja mun hälärit soi, kun luin tota sun tekstiä...

Mä oon miettinyt tuota ihan samaa, mutta vaikeaa olisi uskoa :/ Kysyin tuosta raha-asiastakin eikä se ole se ongelma, mutta mitään selitystä ei osaa antaa. Ei vaan tunnu siltä nyt, joskus myöhemmin sitten, on vastaus kun kysyn.

Yhteistyössä