P
pettynyt
Vieras
Meillä oli miehen kanssa jo vuosi sitten puhetta, että näihin aikoihin lähdetään lomamatkalle. Yhdessä sitä suunniteltiin ja haaveiltiin, luettiin oppaita ja yhdessä naureskeltiin kuinka ihanaa sitten on. Mies oli siis todella innostunut asiasta ja hänkin moneen otteeseen valitteli sitä kuinka pitkä aika vielä pitää odottaa, että haave toteutuu.
Nyt kun hetki on käsillä, mies on täysin yllättäen muuttanut mielensä. Eikä osaa edes sanoa syytä! Ilmoittaa vaan, että ei käy
Mä olen yrittänyt kysyä syytä, ihmetellyt mihin miehenkin innostuneisuus hävisi, olen rauhallisesti keskustellut, olen itkenyt ja raivonut. Mieheni ei enää suostu enkä voi lomaa toteuttaa ilman miestäni koska hänen pitäisi loma rahoittaa. Kaikista vaikeinta on ymmärtää tilannetta kun mies ei itsekään osaa antaa mitään selitystä! Ei kuulemma vaan tunnu siltä :kieh:
Olen todella pettynyt ja surullinen, ajoittain jopa vihanen. Tekisi mieli tehdä joku jäynä miehelle, kostoksi, että tietää miten pahalta tuntuu kun toinen voi mielivaltaisesti muuttaa mieltään ja viedä pohja yhteisiltä haaveilta ja suunnitelmilta.
Nyt kun hetki on käsillä, mies on täysin yllättäen muuttanut mielensä. Eikä osaa edes sanoa syytä! Ilmoittaa vaan, että ei käy
Olen todella pettynyt ja surullinen, ajoittain jopa vihanen. Tekisi mieli tehdä joku jäynä miehelle, kostoksi, että tietää miten pahalta tuntuu kun toinen voi mielivaltaisesti muuttaa mieltään ja viedä pohja yhteisiltä haaveilta ja suunnitelmilta.