Mies ja muut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nekku84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nekku84

Uusi jäsen
29.12.2010
1
0
1
sanokaa olenko aivan pöhkö kun esim. miheni eilen luki sohval iltalehteä ja pysähtyi vilkaisemaan iltatytön kuvaa ja näin tämän tuli vähän ajan päästä mun luo ja kysyi olenko suuttunut jostain kun näki ilmeeni sanoin että miksii toljotit sitä kuvaa? mies ihmetteli mitä kuvaa joten näytin hänelle hän sanoi vain et luki normaalisti lehteä ja vilkaisi vain. Minä raivostuin siitä olenko enää normaali?? ahdistaa katsoa telkkaria yhdessä jos sielki on akat vähissä vaatteissa tai tissit paljaana. Muuten sujuu arki ja seksielämä hyvin ilman tätä ongelmaa. Mitä teen:'( Mies sanoo ettei erityisemmin kiinnosta tollaset mut en usko häntä...hän on joskus netistä katsonut ilehden videoita ja muitakin mut on jättänyt sen pois. sanoo joskus ettei uskalla enää lehteä lukea kun pelkää riitaa......vastatkaa joku en jaksa enää:'(

Kyllä meidän naisten paikka on kotona synnyttämässä ja tekemässä ruokaa. Kamalaa kun mieheni näkee vieraita naisia kokoajan, kaupankassat, taksikuskit, bussikuskit, työtoverit. Uimahallit ja kuntosalit olen kokonaan kieltänyt, kas kun lottoarvonnan virallinen valvoja on vielä mies.

Kyseessä täysin normaali asia. Elä vaikeuta elämäänne turhanpäiväisillä asioilla. Sinulla on hyvä mies rinnallasi, mitä nyt tuosta teksistä voi päätellä.

Hyviä jatkoja.

Yhteistyössä