mies ja nainen ystävinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmis

Vieras
onko teistä jotenkin outoa kun mies ja nainen ovat vain ystäviä ja viettävät vapaa aikaa yhdessä ilman ajatustakaan parisuhteesta..

Mulla on yks miespuolinen ystävä jonka kanssa tavataan kun vapaat natsaa kohdalleen.. Syödään, katotaan leffaa jutellaan .. sit kun ilta päättyy toinen lähtee kotiinsa..

Ystäväpiirini ensimmäisiä kommentteja oli että ettekö tosiaan menneet sänkyyn.. tai että menenkö sinne vain siksi että pääsen naimaan häntä :S

olen yh..

Mulla kanssa samanlainen ystävä.. jäänyt mukaan opiskeluajoilta yli 10 vuotta sitten. Molemmat olemme naimisissa tahoillamme, pienten lasten vanhempia. Silti kukaan ei pidä meitä outoina. Olemme vain ystäviä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Minäkin haluaisin tuollaisen ystävän mutta aina miehet ovat halunneet enemmän, en usko :(

Luonnollisesti haluavat, jos ovat terveitä. Tämä ei tarkoita että heille on pakko antaa jotta ystävyys säilyisi - älä tee miehen ihastuksesta ongelma, vaan opi nauttimaan huomiosta.

no joo meidän tuttavuus alkoi ravintolassa jossa mun ystävät luulivat että oltiin ystäviä jo ennestää ku jutut meni niin yksiin ja huumorintaju oli samanlainen.. Silloin menin sänkyyn hänen kanssaan mut sen jälkeen ei ole tullut mieleenikään... ystävänä aivan loisto heppu..

Yhteistyössä