Mies ja puku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mun mies väitti, että kauluspaita pitää laittaa alushousujen alle, ei kuulemma riitä, että se on puvun housujen alla. Onko tosiaan näin? Mä olin vähän epäileväinen ja sanoin kyseleväni asiasta täällä. :xmas:

Tuolla miehesi tavalla kalsarit näkyvät melko helposti housujen kauluksesta. Ja ei kai se paidan puhtaanapysymisen kannaltakaan ole kauhean viisasta sitä kalsareihin tunkea. Annan ääneni sinulle.

Mitä hemmetin väliä missä on ei sitää kukaan nyt näe.Ja paita pysyy paremmin kun on alushousujen sisällä.Ihmeen vouhotusta anna ukkos laittaa jos haluaa se ei ole sulta pois

Miehet laittaa sen kauluspaidan kalsareiden alle siksi, että pysyy paremmin paikallaan. Jos vaan housun liitingin alle, nousee nopeasti ruttuun.. ja ei ne kalsarit sieltä puvun liitingin alta mihinkään vilku, koska puvun housujen vyötärö nousee korkeammalle kuin lantiomallin farkkujen vyötärö!!!! ja toisekseen: päälle tulee puvun takki !!!

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Mitä hemmetin väliä missä on ei sitää kukaan nyt näe.Ja paita pysyy paremmin kun on alushousujen sisällä.Ihmeen vouhotusta anna ukkos laittaa jos haluaa se ei ole sulta pois

Joo joo, mä nyt halusinkin tietää, onko se ihan yleistä.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Miehet laittaa sen kauluspaidan kalsareiden alle siksi, että pysyy paremmin paikallaan. Jos vaan housun liitingin alle, nousee nopeasti ruttuun.. ja ei ne kalsarit sieltä puvun liitingin alta mihinkään vilku, koska puvun housujen vyötärö nousee korkeammalle kuin lantiomallin farkkujen vyötärö!!!! ja toisekseen: päälle tulee puvun takki !!!

Ei tule aina. Esim ihan normiduunipäivänä mun mies skippaa puvun takin. Niin tekee muuten aika moni muukin.

Meillä mies oli viikonloppuna bestmanin hommissa puku päällä ja ihan siihen puvun housujen sisään paidan laittoi.
Ja heti kun oltiin juhlapaikalla niin sulhasen esimerkkiä noudattaen lähti takki ja kraka pois :laugh:

Meillä mies ei tunge paitaa kalsareihin, hyvin tuntuu kuitenkin paitakin pysyvän housuissa ei siis nouse sieltä mihinkään.
Työssä suorathousut ja kauluspaita päivittäin.

Mutta totta on myös se ettei ne kalsarit sieltä kyllä mihinkään vilku vaikka paita kalsareissa olisikin. Housut nousee kuitenkin suurinpiirtein tuohon navan korkeudelle asti ja harvat kalsarit niin ylös nostetaan, vai kuinka?

Mä kyllä voin tunnustaa, että olen joskus katsonut ihanan vihertävän kukertavia kalsareita (vilkkumassa), joihin oli tungettu kauluspaita :x ja ne kalsarit oli varmaan kiskottu kivan korkealle. Pokka ei meinannut pitää. Mutta oli se tyyppi muutenkin tavallisuudesta poikkeava ;)

Yhteistyössä