V
Vepasto
Vieras
Mun mies väitti, että kauluspaita pitää laittaa alushousujen alle, ei kuulemma riitä, että se on puvun housujen alla. Onko tosiaan näin? Mä olin vähän epäileväinen ja sanoin kyseleväni asiasta täällä. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Mitä hemmetin väliä missä on ei sitää kukaan nyt näe.Ja paita pysyy paremmin kun on alushousujen sisällä.Ihmeen vouhotusta anna ukkos laittaa jos haluaa se ei ole sulta pois
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Miehet laittaa sen kauluspaidan kalsareiden alle siksi, että pysyy paremmin paikallaan. Jos vaan housun liitingin alle, nousee nopeasti ruttuun.. ja ei ne kalsarit sieltä puvun liitingin alta mihinkään vilku, koska puvun housujen vyötärö nousee korkeammalle kuin lantiomallin farkkujen vyötärö!!!! ja toisekseen: päälle tulee puvun takki !!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Nyt on siis häät tulossa, johon puku tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Nyt on siis häät tulossa, johon puku tulee.
Ei varmasti ole siis pikkutunneille asti takki päällä. Tosin siinä vaiheessa ei ole enää välilä, vaikka kalsarit vilkkuisi tai paita ei olisi täydellisesti housuissa.