V
vierailija
Vieras
Ikuinen kiistakapula, mies ja sen eksät. Miten suhtaudutte? Lähtökohtaisesti en ole kaulimella huitova pirttihirmu, joka alkaa meuhkata, kun kuulee miehen jutelleen entisilleen. Ymmärrän kyllä että ihmisillä on historiansa. En siis kiellä mitään satunnaista juttelemista ja kahvittelua, mutta nyt alkaa minunkin silmäkulmani nykiä. Olemme olleet yhdessä useamman vuoden ja mies on tällä välin pitänyt hyvin tiiviitä yhteyksiä eksiinsä. Edellisen kanssa oli suhteemme alkupuolella hyvinkin myrskyisät välit, enkä tiedä olivatko kunnolla edes eronneet. Tämän kanssa edelleen kahvitellaan ja jutellaan puhelimessa harva se päivä.
Nyt kuitenkin uusi teema oli tätäkin eksää edeltävämpi tyttöystävä, ja tämän reissusuunnitelmat. Kesäksi tarvittiin kissalle hoitajaa, ja arvatkaa kuka suostui. Täällä mä nyt istun sitten miehen kämpillä, kun eksän kissa mennä tepsuttaa, miehen ollessa töissä. En voi olla hiukan ärsyyntymättä ajatuksesta, että ukon menneisyys kävelee kirjamellisesti mun nenäni edessä koko kesän.
Auttakaa mua nyt selviämään tästä, ennenkuin saan hermoromahduksen.
Nyt kuitenkin uusi teema oli tätäkin eksää edeltävämpi tyttöystävä, ja tämän reissusuunnitelmat. Kesäksi tarvittiin kissalle hoitajaa, ja arvatkaa kuka suostui. Täällä mä nyt istun sitten miehen kämpillä, kun eksän kissa mennä tepsuttaa, miehen ollessa töissä. En voi olla hiukan ärsyyntymättä ajatuksesta, että ukon menneisyys kävelee kirjamellisesti mun nenäni edessä koko kesän.
Auttakaa mua nyt selviämään tästä, ennenkuin saan hermoromahduksen.