Mies ja sen veli.. mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Välit poikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voittehan te sanoa pojan hoitajille, niin niiden ei tartte ihmetellä. Mäkin kerroin töissä, kun olin saanut ison mustelman käteen, kun en halunnut, et kukaan luulee, et mun mies ois lyönyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Asiasta aasinsiltana maanantaihin.. mies on asiakaspalvelutyössä.. voikohan tuon näköisenä mennä töihin vai pitääkö tämän takia vielä saikkuakin hakea..? =/
SAA hakea saikkua. =)
Saa varmaan HAKEA, mutta saako on sitten toinen juttu ja jos saa ei työnantajan tarvitse maksaa killinkiäkään itse tappelemalla aiheutetuista vammoista.
Eihän se ole varmaan itse silmällään kaverin nyrkkiin törmännyt?
Kumma juttu että toisilla on usein tapana joutua tappeluun ja jotkut eivät koskaan!?
Käräjillähän se sitten ratkaistaan nämä syyllisyyskysymykset...

Asiasta aasinsiltana maanantaihin.. mies on asiakaspalvelutyössä.. voikohan tuon näköisenä mennä töihin vai pitääkö tämän takia vielä saikkuakin hakea..? =/
SAA hakea saikkua. =)
Saa varmaan HAKEA, mutta saako on sitten toinen juttu ja jos saa ei työnantajan tarvitse maksaa killinkiäkään itse tappelemalla aiheutetuista vammoista.
Kumma juttu että toisilla on usein tapana joutua tappeluun ja jotkut eivät koskaan!?

Sä voit ajatella, että muita lyödään, koska ne ansaitsee sen, mutta joskus joku voi vaikka kadulla tulla ja satuttaa sua. sinnon mä en tulis sanomaan, et se oli sun oma syy.

Varmasti henkilö, jonka veli on suuttuessaan väkivaltainen, joutuu helpommin lyötäväksi, jos on veljensä kanssa tekemisissä. Loogista. Ei silti oma syy. muakin lyötiin lapsena, eikä ollut mun oma syy.

Mies on ajautunut 30vuoden aikana kahteen tappeluun, molemmat tänä vuonna, molemmat veljensä aikaansaamia.. tottahan se on että riitaan tarvitaan aina kaksi mutta mies ei taatusti olisi lyönyt jos ei toinen olisi rynnännyt nyrkit heiluen päälle!

SAA hakea saikkua. =)
Tieto vai mututuntuma? Meinaan että nauraako lääkärit sen pihalle kun se pyytää ruhjeiden takia saikkua..?
Ei ole varma tieto, mutta minusta saikku on kiva, eikä kielteinen juttu, sitä meinasin. Mä hakisin, enkä usko, että lääkäri nauraa.
Minä en näe mitään "kivaa" sairaslomissa kun joudun maksamaan toisten hölmöilyistä. Lääkäreilläkin luulis olevan parempaakin tekemistä kuin kirjoitella hölmöille todistuksia itsestään paranevista vammoista.

SAA hakea saikkua. =)
Sä voit ajatella, että muita lyödään, koska ne ansaitsee sen, mutta joskus joku voi vaikka kadulla tulla ja satuttaa sua. sinnon mä en tulis sanomaan, et se oli sun oma syy.
Varmasti henkilö, jonka veli on suuttuessaan väkivaltainen, joutuu helpommin lyötäväksi, jos on veljensä kanssa tekemisissä. Loogista. Ei silti oma syy. muakin lyötiin lapsena, eikä ollut mun oma syy.
Miksi olla tekemisissä henkilön kanssa joka on väkivaltainen humalassa, kuten ap:n miehen veli?

Kuten olen jo pari kertaa ketjussa maininnutkin niin kolmikymppisiä ovat ja tasan kaksi kertaa "olleet tuollaisia" ja kolmatta kertaa ei taida enää tulla..

Ok, mä tunnen yhden veljesparin, jotka on aina toistensa kimpussa ja joille alko maistuu. Ja tappelut pahenee vaan iän myötä. Mutta hyvä jos teillä on ollut satiunnaista, ei siis tavaksi asti. Siitä voi päästä eroon.

Yhteistyössä