Mies ja sen menot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Esteri Epätoivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Esteri Epätoivo

Vieras
Miehellä on jatkuvasti "omaa menoa" kavereiden kanssa, käy kääntymässä kotona ja lähtee taas. Olen sanonut että masentaa olla eristyksissä kaikesta kotona lasten kanssa, mutta ei tunnu ottavan minua tosissaan. Pari iltaa viikossa pysyy kotona, silloinkin töllön ääressä vaikka haluaisin tehdä jotain yhdessä.
Oon ihan tosissani miettinyt että kauanko sitä jaksaa näin, menisin mielelläni miehen matkassa mutta lapsilta en luonnollisesti pääse. Viihtyisin myös kotona, ja lasten kanssa touhuten, jos olisi joku aikuinen jakamassa kaiken... yksin en saa mitään aikaan, perusjutut vaan ja olen alakuloinen.
Tänäänkin pisti melkein itkettämään, kun muisteli miten mies joskus sanoi että olen hänen paras kaveri... ja tuolla se taas menee poikien kanssa ja minä nyhjötän täällä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Esteri Epätoivo:
Miehellä on jatkuvasti "omaa menoa" kavereiden kanssa, käy kääntymässä kotona ja lähtee taas. Olen sanonut että masentaa olla eristyksissä kaikesta kotona lasten kanssa, mutta ei tunnu ottavan minua tosissaan. Pari iltaa viikossa pysyy kotona, silloinkin töllön ääressä vaikka haluaisin tehdä jotain yhdessä.
Oon ihan tosissani miettinyt että kauanko sitä jaksaa näin, menisin mielelläni miehen matkassa mutta lapsilta en luonnollisesti pääse. Viihtyisin myös kotona, ja lasten kanssa touhuten, jos olisi joku aikuinen jakamassa kaiken... yksin en saa mitään aikaan, perusjutut vaan ja olen alakuloinen.
Tänäänkin pisti melkein itkettämään, kun muisteli miten mies joskus sanoi että olen hänen paras kaveri... ja tuolla se taas menee poikien kanssa ja minä nyhjötän täällä. :(

kuulostaa ihan mun kaverni mieheltä. minusta tämä vaikuttaa siltä, että miestäsi ei perhe-elämä kiinnosta, olet hänen piikansa, piste. en usko tyypin muuttuvan. ansaitset tasapainoisen parisuhteen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet hänen piikansa, piste.

Nyt kun sen noin suoraan sanoit, alkoi minustakin siltä tuntua. Ei onnistu sopia että molemmat menisivät yhtenä iltana viikossa, se olisi kuulema miehen kotiin kahlitsemista ja hän vallan ahdistuisi moisesta. Kun sanon että minä tässä olen kotiin kahlittu, tulee vastaukseksi vain "älä viitti olla tuollainen". Jos olen vihainen, hän suuttuu siitä vastavuoroisesti. Jos olen surullinen tulee miehen mielentilasta riippuen pään silittelyä "voi voi, koita jaksaa" (ja menee kuitenkin) tai taas se "älä viitti taas olla tuollainen". :'( Mulla on niin sitä ikävä...

Voi itku mikä mies... :o :(

:hug: voimia jaksella ja ehkäpä kannattaisi jutella miehelle. Juuri nuo sanat mitä kirjoitit tai näytät tuon tekstisi ja nämä meidän muiden vastaukset/kommentit hänelle.

Mies vain suuttuisi, jos tietäisi että kerron meidän asioista muille, vaikka nimettömänä sen teenkin. Ehkä mies tajuaisi jos menisin itsekin omia menojani minuutin varoitusajalla... mutta sekin hankalaa lasten kanssa. Olen tosiaan yrittänyt puhumista, ja tulen varmaan vielä monesti yrittämäänkin, todennäköisesti turhaan :'(
Onkohan tässä enää mitään tehtävissä, tällä menolla mies löytää jonkun joka on vapaa hänen kanssaan menemään, ellen minä anna periksi ennen sitä ja lähde. :(

:hug: Ompa ikävä tilanne :( Itse varmaan yrittäisin sinnikkäästi istuttaa miehen ja puhua. Jos ei mene jakeluun, niin en jaksaisi toitottaa monesti.
Oletko kokeillut tehdä toisin päin? Eli kun mies astuu ovesta sisään, niin sanot että " menen Leenan kanssa kahville, lapset on syöneet, nähdään parin tunnin päästä ". Eli hän kokisi konkreettisesti sen mitä sinä tunnet lähes päivittäin.

Juttelette kunnolla. Sano, että mitäpä jos sinä viuhuisit 5 iltaa viikossa jossain muualla ja hän olis kotona lasten kaa? Voit myös kokeilla tätä käytännössä, jos ei mee perille.

Selkeesti nyt on miehellä jotain muita menoja enkä kyllä tuossa tilanteessa enää luottais, että ne on välttis niitä "poikien juttuja"..jos siis et mitenkään kiinnosta enää häntä eivätkä lapsetkaan häntä kiinnosta.

Mies menee kaveriporukassa, tiedän koska monesti nämä kaverit hakevat hänet kotoa. Äsken kävi pyörähtämässä, luulin jo että tuli kotiin, mutta hakikin vain olutpullo kädessä saunakamppeet ja lähti uudestaan. :'(
Satuin puhumaan puhelimessa niin kettuili mennessään että mihin häntä tarvin kun oon puhelimessa tai koneella koko ajan. :( Aina on molemmat kiinni kun satutaan yhteistä aikaa viettämään...
Oon yrittänyt sanoa, että sanoo suoraan jos kyllästyttää tai jotain, mutta kaikki on kuulema kunnossa. Ainakin jos minä en valita ja ahdista häntä nurkkaan, onko se nyt niin paha jos parina (kolmena, neljänä) päivänä viikossa menee kavereiden kanssa (aamusta yömyöhään).
Ahdistaa :'( tuo mies on hirveän rakas ja ihana, kun on läsnä.

Yhteistyössä