Mies ja sen veli.. mielipiteitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Välit poikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Välit poikki

Vieras
Ovat kerran aikaisemminkin ottaneet yhteen niin että nyrkit tulivat mukaan ja jo sen kerran jälkeen mies oli vähällä katkaista välit veljeensä (joka kävi päälle normaalin sanasodan päätteeksi).. no nyt tämä miehen veli, lapsemme kummisetä ja minullekin tärkeä ihminen sitten otti jälleen mieheni kanssa yhteen ja niinhän siinä kävi että taas loppu sanat kesken ja mies sai nyrkistä silmäkulmaansa.
Mies hermostui ihan täysin ja he tappelivat sitten oikein tosissaan ja nyt molemmilla on paikat ruvella/mustelmilla ja välit kuulema lopullisesti poikki.(..tiedä sitten.. mut toisaalta saatan jo uskoakin että miehen mitta tuli täyteen..)

Mua ahistaa ja harmittaa tää tilanne, en millään haluaisi asettua heistä kummankaan puolelle mutta mies ei tunnu enää antavan anteeksi kun veli kävi jo toisen kerran kunnolla päälle.
Mies ilmoitti ettei aijo enää tavata veljeään jatkossa saati sitten kuskata poikaa kummisetäänsä katsomaan =(

Mitä mä teen noiden kanssa vai yritänkö olla täysin ulkopuolinen ja pitää suuni kiinni?

Entä "voinko" itse enää pitää yhteyttä miehen veljeen joka on tärkeä minullekin ja mua kyllä harmittaa tosi lujaa jos ei enää nähdä.. ja miten mä tän kaiken pojallekin selitän?

Mun mies ei ole koskaan ketään muuta lyönyt, ei siis ole tappelijaluonne lainkaan.. mutta miehen veli hermostuu joskus niin että ajautuu tappeluihin esim. kapakkareissuillaan.
Nytkin eilinen riita oli ihan naurettava.
Mies kommentoi jotain veljensä mielestä vittuilevaan äänensävyyn (molemmat pari kaljaa ottaneina) ja miehen veli alkoi haastaa riitaa.
Sitten heilahti nyrkki ilman varoitusta mieheni silmäkulmaan ja miehet kävivät toisiinsa kiinni ja pieksivät nyrkein toisiaan vaikka välissä heilui ihmisiä erottelemassa heitä =(

Nyt on tosiaan molemmilla naama ruvella eivätkä suostu edes ajattelemaan sovintoa. Ei edes tämä velipoika joka näitä matseja kehittää..

Sun mies on ihan viksu, kun haluaa vähän etäisyyttä moiseen kuumakalleen.

Näiden veljesten kannattaisi tavata toisiaan vain selvinpäin, niin ei menisi asiata aina niin rikki.

Et sä voi siinä oikein mitään tehdä, veljesten välinen juttu. Kummankaan puolelle sun ei tartte asettua. Luulis että miehes ymmärtää jos jatkat sen veljen kanssa väleissä ihan normaalisti, kunhan et ala puolustelemaan sitä tai mitään.

Totta.. mutta nyt on jo myöhäistä katua kun tää episodi pääsi jo tapahtumaan.. en jaksa uskoa että mies antaa enää anteeksi veljelleen..
Mua harmittaa niin paljon tää tilanne enkä tosiaan tiedä miten selitän tämän asian pojallekin..
Kolmikymppiset miehet.. anna mun kaikki kestää =(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Totta.. mutta nyt on jo myöhäistä katua kun tää episodi pääsi jo tapahtumaan.. en jaksa uskoa että mies antaa enää anteeksi veljelleen..
Mua harmittaa niin paljon tää tilanne enkä tosiaan tiedä miten selitän tämän asian pojallekin..
Kolmikymppiset miehet.. anna mun kaikki kestää =(

Sun e tarvitse selittää, vaan veljekset itse selittäkööt ja ottakoot vähän vastuuta käytöksestään.

Höh, miksi ihmeessä edes mietit asiaa? Jotenkin olisi luonnollista, että sitä on lähtökohtaisesti oman puolisonsa puolella. Jos sen miehen veli mokailee, niin eikös se ole hänen häpeänsä?

Ei se ole naistenhakkaaja.. se on niitä perus suomalaisia miehiä jotka ajautuvat kapakkaillan jälkeen baarin kulman taa tappelemaan jos ilta ei mennytkään ihan putkeen. Sevinpäin mitä ihanin tyyppi sekin mutta kännissä laskee älykkyysosamäärä miinuksen puolelle =/

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Höh, miksi ihmeessä edes mietit asiaa? Jotenkin olisi luonnollista, että sitä on lähtökohtaisesti oman puolisonsa puolella. Jos sen miehen veli mokailee, niin eikös se ole hänen häpeänsä?

Niin ja tollanen vaarallinen tyyppi. :/

Ei se ole naistenhakkaaja.. se on niitä perus suomalaisia miehiä jotka ajautuvat kapakkaillan jälkeen baarin kulman taa tappelemaan jos ilta ei mennytkään ihan putkeen. Sevinpäin mitä ihanin tyyppi sekin mutta kännissä laskee älykkyysosamäärä miinuksen puolelle =/

Jos joskus pääsette väleihin, niin tavatkaa aina sit vaan selvin päin.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Jotenkin olisi luonnollista, että sitä on lähtökohtaisesti oman puolisonsa puolella.
Samaa mieltä. Hassua miettiä kumman puolella olisi.

Ite pysyisin visusti erossa asiasta, ainakin kunnes pöly laskeutuu edellisen tapauksen jälkeen eli ehkä muutaman kuukauden. Sitten vois tilannetta kattoa uudestaan, että vieläkö poika tapaa kummiaan jatkossa.

Tarkennus: en siis sano että perus suomalainen mies olis tuollainen (ONNEKSI) vaan tuo on niitä sellaisia perus juntteja jotka harrastaa tätä..

ja Isä: kyllä mä mieheni puolella olenkin ja velihän se tässä oli taas se joka löi mutta en oikein ole samalla kannalla silti mieheni kanssa siitä että välit lopullisesti poikki eikä poikaakaan enää viedä kummisedälleen..

Tarkennus: en siis sano että perus suomalainen mies olis tuollainen (ONNEKSI) vaan tuo on niitä sellaisia perus juntteja jotka harrastaa tätä..

ja Isä: kyllä mä mieheni puolella olenkin ja velihän se tässä oli taas se joka löi mutta en oikein ole samalla kannalla silti mieheni kanssa siitä että välit lopullisesti poikki eikä poikaakaan enää viedä kummisedälleen..

No, heti riidan jälkeen on turha muuta odottaakkaan. Antaa ajan kulua. Sitten veljeä voi kutsua joihinkin neutraaleihin tapahtumiin, lapsen synttäreille vaikka, minne tulee muitakin.

.. se on niitä perus suomalaisia miehiä jotka ajautuvat kapakkaillan jälkeen baarin kulman taa tappelemaan jos ilta ei mennytkään ihan putkeen.

Aika erikoinen käsitys sulla perussuomalaisista miehistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Huhhuh!:
.. se on niitä perus suomalaisia miehiä jotka ajautuvat kapakkaillan jälkeen baarin kulman taa tappelemaan jos ilta ei mennytkään ihan putkeen.

Aika erikoinen käsitys sulla perussuomalaisista miehistä...

no huh huh, lue ketjua alaspäin kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Asiasta aasinsiltana maanantaihin.. mies on asiakaspalvelutyössä.. voikohan tuon näköisenä mennä töihin vai pitääkö tämän takia vielä saikkuakin hakea..? =/

SAA hakea saikkua. =)

Tieto vai mututuntuma? Meinaan että nauraako lääkärit sen pihalle kun se pyytää ruhjeiden takia saikkua..?

Asiasta aasinsiltana maanantaihin.. mies on asiakaspalvelutyössä.. voikohan tuon näköisenä mennä töihin vai pitääkö tämän takia vielä saikkuakin hakea..? =/
SAA hakea saikkua. =)
Saa varmaan HAKEA, mutta saako on sitten toinen juttu ja jos saa ei työnantajan tarvitse maksaa killinkiäkään itse tappelemalla aiheutetuista vammoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
SAA hakea saikkua. =)
Saa varmaan HAKEA, mutta saako on sitten toinen juttu ja jos saa ei työnantajan tarvitse maksaa killinkiäkään itse tappelemalla aiheutetuista vammoista.

No mutta kai nyt ainakin pomo antaa palkatonta vapaata jos mies soittaa sille suoraan ja selvittää minkä näköisenä hän olisi tulossa töihin ma aamuna? Luulis ettei kukaan halua työtekijöidensä kulkevan työpaikallaan naama ruvella asiakasluottamusta herättelemässä..?

SAA hakea saikkua. =)

Tieto vai mututuntuma? Meinaan että nauraako lääkärit sen pihalle kun se pyytää ruhjeiden takia saikkua..?

Ei ole varma tieto, mutta minusta saikku on kiva, eikä kielteinen juttu, sitä meinasin. Mä hakisin, enkä usko, että lääkäri nauraa.

SAA hakea saikkua. =)

Eihän se ole varmaan itse silmällään kaverin nyrkkiin törmännyt?

SAA hakea saikkua. =)

Eihän se ole varmaan itse silmällään kaverin nyrkkiin törmännyt?

KIITOS!

Harmittaa ajatuskin siitä että joku naapuri/työkaveri/asiakas tms. saa miehestä tämän takia vääränlaisen mielikuvan.. tai pojan hoitajat päiväkodissa! Mies vie pojan ma aamuna hoitoon (mä en voi kun menen niin paljon aikasemmin jo töihin)!

Ei naapureilla ja muilla niin väliä mut pitääköhän pojan hoitajille jotain mainita vai odotetaanko tuleeko heidän puoleltaan jotain kysymyksiä aiheesta..?

Yhteistyössä