Mies jäi kiinni pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mun mies jäi kiinni pettämisestä. Ilmianto tuli facebookin kautta feikkiprofiilin kautta mulle. Pikkuhiljaa alko selviämään koko juttu ja mies kiisti kokoajan kaiken. Sit kun aloin tietää enemmän, tunnusti et on kerran käynyt kahvilla naisen luona. Uskoin ja pari päivää oltii normaalisti. Sit sain taas tietää lisää esim että ovat suudelleet, mies kielsi senkin. Sit lähdin lopulta käymään naisen luona kun lupasi kertoa mulle kaiken, mies edelleen kiisti, oli perään soittanu kun lähdin naiselle että ei saa kertoa mtn et mä jätän, et jos näyttää mulle viestejä niin karsisi pahimmat kohdat pois näkyviltä. Sänkyyn asti ei MUKA ole menty, vaikka kaikkea muuta suutelista syliin istumiseen ja kaulan puremiseen on ollut. Päällä nainen on maannut ja mies ollut ilman paitaa ja mies sanoo että seksi oli lähellä tapahtua mutta ei tapahtunu...uskoisitteko?
Mies siis sitten vasta alkoi itse kertoa kun nainen kertoi mulle kaiken...

Oon nähny ihan kauheita watsapp keskusteluja heidän väliltään, kuinka jutellaan panemisesta, että kuinka paljon haluttaa ja koska tapaavat. Mies kyselee että minne haluat että tuun jne...voiko olla ettei ois yhdyntään asti menny jos tällasia ees puhutaan? Mä en tiiä, haluaisin uskoa mutta en usko miestä...Auttakaa mitä mä teen? Pää hajoaa

Mulle olisi ihan sama olisiko vienyt pettämisen loppuun asti. Pettänyt on kuitenkin luottamuksesi ja paljon muuta.

Jättäisi tuollaisen itselläni leikkijän.

Eiköhän tossa ollu jo ihan tarpeeksi. Mä en kattelis ton jälkee hetkeekä ja meijän suhde olis ohi samantien. Edellisen suhteen aikaan kestin liikaa ja annoin liikaa anteeks, kun uskoin ja luotin. Olin ihan liian sinisilmänen.

Mitä väliä sillä on onko tapahtunut kuvailemasi ilman seksiä vai seksin kanssa?

Ei pelkkä penis vaginaan-yhdyntä ole pettämistä. miehesi on jo pettänyt sinua, henkisesti ja fyysisesti ja osoittanut halunsa toista naista kohtaan ja välinpitämättömyytensä sinua ja tunteitasi kohtaan. sillä, onko seksiä ollut ei ole mitään väliä jos kyse ei ole kännissä tuntemattoman ihmisen kanssa vain seksin takia panemisesta - nyt miehelläsi on selvästi tunteita toista kohtaan ja hän on valmis tuomaan niitä intiimisti ilmi, mikä on kaikkein pahinta.

voimia. :(

Yhteistyössä