N
ninn
Vieras
Ota rauhallisesti. Ei sun ole pakko juuri nyt puhua asiasta, jos et halua. Ja onnea matkaan joka tapauksessa. Toivottavasti kaikki menee niin hyvin kuin tuossa tilanteessa voi mennä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tavallaan juu... meillä on tässä ollut aika vaikeaa jo jonkun aikaa ja olen yrittänyt parhaani mukaan korjata tilannetta. Nyt meillä oli pitkästä aikaa tosi mukava yhteinen viikonloppu, mies tuntui taas samalta ihanalta itseltään mikä on ennen ollut.
Ei niissä viesteissä mitään rakkaus tai panojuttuja ollut.. joten vielä taidan elätellä toiveita että he olisivat vain ystäviä.. joka tapauksessa mieheni on kyllä valehdellut minulle.. ystäviä tai ei
En tiedä miten ottaisin asian esille.. en kehtaisi kertoa että olen mennyt lukemaan ne viestit, koska tiedän että sekin on jonkun mielestä väärin.
Sinulla ei vissiin ole miestä ollenkaan? ;-)
Juteltiin. Kysyin mieheltä suoraan että pettääkö minua, hän kielsii. Kysyin onko hän ihastunut johonkin toiseen, hän kielsi. Kysyin mitä hän sitten puuhaa tämän naisen kanssa... Hän sanoi ettei mitään. Kieltää pettäneensä ja sanoi tietävänsä että luin viestit. Selitteli joidenkin viestejen tarkoitusta.. kuulemma tuo ihanaksi sanominen oli ihan vaan vitsi jne. Kaikista viesteistä en osannut kysyä. mies sanoi että jos tämä meidän suhde johonkin loppuu niin ei pettämiseen ainakaan hänen puolelta.
Sanoin miehelle että uskon häntä.
Oikeastaan uskonkin miestän.. jos viestit olivatkin vain pientä flirttiä.. jos olenkin ylireagoinut.. mies sanoi joskus piipahtaneensa tämän naisen luona kun siellä on ollut muitakin työkavereita, mutta että ei ole viettänyt siellä sen kummemmin aikaa..
silti tämä viestijuttu jäi kyllä kaivelemaan mieltä.. täytyy kysyä mieheltä vielä niistä viesteistä.
Te kaikki varmaan pidätte minua aivan idioottina.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26793142:Kaikki avausviestissäsi kirjoittama viittaa kyllä hyvin vahvasti oikeaan pettämiseen.
Tämä on tietysti vaikea tilanne sillä toisen puhelintahan ei tulisi ratsata ja mahdollista onkin että miehesi tekee yhtäkkiä sinusta syyllisen. Vainoharhaisen kyylääjän.
Sinun pitää olla tiukkana ja sanoa että se oli sinun ainoa mahdollisuutesi todistaa asia itsellesi sillä kaikki miehen käytöksessä on viitannut pettämiseen.
Ehkä kannattaisi yrittää korjata tilanne vielä.
Kyllä ihmiset selviävät pahemmistakin kriireistä jos molemmat sitä oikeasti haluavat.
Sanoin siis miehelle että uskon häntä.. mut en mä tiedä oikeasti uskonko..
En tiedä miten voisin saada enenmpää miehestä irti.. tai enemmän todisteita.. En haluaisi ikinä uskoa mitään pahaa miehestäni, mutta nyt on kyllä vähän vaikea uskoa mitään muuta..
En halua kuitenkaan erota ainakaan vielä. Jos tää onkin vaan väärinkäsitystä ja mun omassa päässä koko ongelma. Sekin on kuitenkin mahdollista.