Mies jäi kiinni valheesta, mitähän tässä pitäisi ajatella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt

Vieras
Mies on siis miespuolinen ystäväni, emme seurustele. Olemme tunteneet parisen vuotta ja olleet tekemisissä lähes päivittäin jollain tapaa.

Nyt sitten tajusin, että mies on kehitellyt tarinan naisesta, joka häntä piirittää ja josta minulle kertoo. Ei ressukka osaa näköjään valehdella, eikä tajunnut kenelle alkaa juttujaan kertomaan. Huomasin ristiriitaisuuksia ja kummallisuuksia tarinassa jo aiemmin, mutta lopullisesti tajusin tarinan valheeksi toissapäivänä.

Nyt en vaan tiedä enää mitä ihmettä ajattelen. Tän parin vuoden aikana olen luullut että mies on minuun ihastunut.. mutta nyt sitten vaikka olisikin, niin enpä tiedä. Mitä pitäisi ajatella miehestä, joka keksii tarinoita toisesta naisesta vain tehdäkseen minut mustasukkaiseksi tai mikä ikinä tämän hämärän jutun motiivina sitten onkaan??

Ei se oo homo, kun tässä jokunen aika sitten erosi naisesta ;) Ja on tuo sen verran tiiviisti yrittänyt osoittaa minulle ihastustaan että ihan heteromies on kyseessä. On sanonut että on ujo eikä osaa tehdä aloitteita naisten suhteen. Tämäköhän se on hänen ratkaisunsa ottaa selville, olenko minä kiinnostunut hänestä vai en?

Harmi että en ole mustasukkaista tyyppiä ollenkaan. Ja nyt kun tajusin hänen valehdelleen, niin enpä enää tiedä mitä tästä miehestä ajattelisin..

Tunnen yhden kuvailemasi miehen tyylisen naisen joka sai miehensä kosimaan jättämällä "vahingossa" esille itse tekaisemiaan sähköposteja ihailijalta. Sinällään ihan kiva ja kai luotettava mutta ei ikinä sano mitään asioita suoraan vaan kieroilee aina. Esim. kun sanoin että meillä on ihan turhana pari kertaa käytetty valkoinen vastasyntyneen haalari niin joka kerralla kun sen jälkeen nähtiin hän voivotteli mulle kovaan ääneen että on yrittänyt löytää kivaa neutraalia haalaria muttei ole mistään löytänyt. Tiesin tasan tarkkaan että puheiden tarkoitus oli saada minut antamaan tuo haalari, mutta en ollut ymmärtävinäni, olen niin kyllästynyt tuohon "juonitteluun", miksei voi sanoa suoraan. Olisin antanut heti ilmaiseksi jos olisi vain suoraan viitsinyt pyytää. Mun mielestä jotkut on luonteeltaan tuollaisia, ettei se koskaan siis jää vaan yhteen kertaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
öö, olitko sitten reilu tätä miehen naista kohtaan josta erosi jos kokoajan ukko sinusta ollut kiinnostunut ja te vain jatkoitte *ystävyyttä*...

No enpä suostu ottamaan niskoilleni heidän eroaan. Mitään fyysistä suudelmien tms tasolla minulla ja tällä miehellä ei ole ollut. Mielestäni kavereita voi olla, sekä mies-että naispuolisia riippumatta siitä seurusteleeko vai ei. Ja kun tämä mies seurusteli tuon naisensa kanssa, en todellakaan antanut ymmärtää yhtään mitään. En tee sitä vieläkään.

Tänään tämä mies kertoi minulle että tuo "ihana" (=olematon) nainen on historiaa, ettei halua enää tapailla sitä.. Edessä pikkujouluristeliy suuremmalla porukalla, saa nähdä mitä siellä sitten tapahtuu..

Yhteistyössä