P
Pettynyt*
Vieras
Olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta, suhde on ollut raastava oikeastaan koko ajan mutta olen aina antanut anteeksi ja yrittänyt sinnitellä. Miehellä on alkoholiongelma, olutta kuluu viikossa 3-4 laatikkoa (siis näitä 24 tölkin päkkejä), itse en juurikaan käytä alkoholia ollenkaan. Pettäminen on myös ollut alusta asti kuvioissa, en ole aivan varma onko suhteet johtaneet seksiin asti (miehen mukaan ei), mutta sähköposteja, teksitiviestejä, tapaamisia. Viimeksi tälläinen suhde oli jokunen vuosi sitten ja siitä hän jäi kiinni ja ero oli lähellä. Sai minut kuitenkin ylipuhuttua jatkamaan suhdetta ja pikkuhiljaa sitä alkoi taas luottaa..Kunnes viime viikolla töistä tullessani mieheni oli sammunut tietokoneen eteen ja ruudulla oli sähköposti auki (en tiennyt tuollaista postia hänellä olevankaan) ja siellä oli kymmeniä viestejä miehiltä, kyse oli ihan seksiseurasta. Olin aivan järkyttynyt. Kun mies heräsi yritin kysellä ja puhua asiasta, kyse oli kuulema vuosia sitten luodusta sähköpostistä, kyseessä pelkkä kirjoittelu, ketään ei ole tavannut, ei pettänyt ym tutut selitykset. Olen edelleen aika "pihalla" ja pettynyt, enää en jaksa olla edes vihainen, mutta ajatus kuvottaa.. Laitoin samantien asuntohakemuksen menemään, koska mieheni on ilmoittanut ettei aio tästä nykyisestä vuokra asunnosta vapaaehtoisesti lähteä. Ystäväni sanoi että voisin hankkia häädön mutta se taitaa kestää kuukausia? Jos en saa hakemaani asuntoa en todella tiedä mitä teen...