Mies jätti 1-vuotiaan yksin autoon!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olin itse töissä kun mies kävi lapsen kanssa kaupassa. Ajoi parkkipaikalle ja haki pysäköintilipukkeen tien toiselta puolelta ja jätti taaperon yksin autoon. Sitten vain lipukkeen autoon ja vasta sitten otti taaperon autosta.

Mitä vaan olis voinut tapahtua!! Olin kyllä tosi vihainen!

Tuohan on hyvin tyypillisitä palstalaisille, oikein kilvan kehuvat kuinka pikkuinen mahtavasti pärjää autossa yksinään kun itse ovat tupakkia ostamassa paikallisesta siwasta.

Ei nyt ehkä maailman parhaan isän ratkaisu, mutta tuskin tuosta nyt kannattaa palkoja kiskoja nenään. Kaksosten yh:na jouduin itsekin joskus jättämään lapset kaukaloissa autoon odottamaan, kun kävin lähikaupassa. Vaunujen kanssa ei mahtunut ovesta sisään ja kahta kaukaloa kantaen ei käsiin olisi mahtunut mitään tavaraa. Yleensä käytiin isommissa kaupoissa, mutta muutaman kerran jouduttiin lähikaupassa asioimaan. T: Ei lähellekään maailman paras äiti. :)

[QUOTE="a.p";27318133]Ei ole provo! Joku olis voinut kaapata lapsen tai ovet jumiutua tai mitä vaan![/QUOTE]

Elämä on. Todennäköisempää on, että joku olisi ajanut miehesi yli tämän kävellessä tien yli hakemaan lipuketta, ja nyt sinä olisit nyt leski.

[QUOTE="vieras";27318045]Olin itse töissä kun mies kävi lapsen kanssa kaupassa. Ajoi parkkipaikalle ja haki pysäköintilipukkeen tien toiselta puolelta ja jätti taaperon yksin autoon. Sitten vain lipukkeen autoon ja vasta sitten otti taaperon autosta.

Mitä vaan olis voinut tapahtua!! Olin kyllä tosi vihainen![/QUOTE]

Lapselle on turvallisempaa istua autossa kuin se, että ottaa lapsen mukaan, ylittää tien, ostaa lipukkeen ja palaa autolle ottamaan lapsen.

• Tykkää
Reactions: HeavyMetalMama-77
En nyt ota kantaa ap:n miehen käyttäytymiseen, mutta usein mietin sellaista aikanaan, että voinko jättää vauvan auton, kun palautan ostoskärryt. Joku voi miettiä, että miksi ei vois tehdä niin, mutta mielikuvituksessani jäin auton alle tms. Kuka tietää, että vauva on autossa, jos minut viedään tajuttomana ambulanssiin? Siis tällaisia kauhukuvia näin mielessäni. Joten siinä mielessä komppaan ap:tä, ettei miehen käyttäytyminen ollut asiallista. Mutta kenties se oli kuitenkin käytännöllistä. Olisiko parempi, että mies ja lapsi jäävät auton alle vai että pelkästään mies?

En nyt ota kantaa ap:n miehen käyttäytymiseen, mutta usein mietin sellaista aikanaan, että voinko jättää vauvan auton, kun palautan ostoskärryt. Joku voi miettiä, että miksi ei vois tehdä niin, mutta mielikuvituksessani jäin auton alle tms. Kuka tietää, että vauva on autossa, jos minut viedään tajuttomana ambulanssiin? Siis tällaisia kauhukuvia näin mielessäni. Joten siinä mielessä komppaan ap:tä, ettei miehen käyttäytyminen ollut asiallista. Mutta kenties se oli kuitenkin käytännöllistä. Olisiko parempi, että mies ja lapsi jäävät auton alle vai että pelkästään mies?

Maalataan sun kauhukuvaa enempi..Entä ku jäät sen auton alle sen lapsen kans..

Yhteistyössä