V
vieras
Vieras
Kurjaa säikähtää ja silloin saa hetken olla vihainen. Sitten voi pyytää anteeksi ja nauraa koko jutulle; jollein tänään niin sitten huomenna.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mieheltäsi oli ajantaju hukassa, mun mielestä miehen olisi pitänyt tajuta että te ette voi metsässä olla niin pitkään.
Mitä hän ajatteli.. että poimitte mustikoita tuntikaupalla tyytyväisenä ilman ruokaa,juomaa.. yms.
Luulisi että mies olisi soittanut välillä ja kysynyt kauanko aiotte vielä olla metsässä ja kun et vastaa, hätääntyisi ja löytäisi kännykän autosta.
Uimisessa pulahtaminen hoidetaan puolessa tunnissa suurinpiirtein.
Alkuperäinen kirjoittaja k:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mieheltäsi oli ajantaju hukassa, mun mielestä miehen olisi pitänyt tajuta että te ette voi metsässä olla niin pitkään.
Mitä hän ajatteli.. että poimitte mustikoita tuntikaupalla tyytyväisenä ilman ruokaa,juomaa.. yms.
Luulisi että mies olisi soittanut välillä ja kysynyt kauanko aiotte vielä olla metsässä ja kun et vastaa, hätääntyisi ja löytäisi kännykän autosta.
Niin että muija on joku aivoton apina joka ei osaa edes itestään huolehtia vaan ukon pitää soitella vartin välein 'ootko kunnossa'?
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mieheltäsi oli ajantaju hukassa, mun mielestä miehen olisi pitänyt tajuta että te ette voi metsässä olla niin pitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:Mieheltäsi oli ajantaju hukassa, mun mielestä miehen olisi pitänyt tajuta että te ette voi metsässä olla niin pitkään.
Tuntikausia? Nyt ajat kehiin ap, kauanko suunnilleen meni? Minusta pulahtamiseen voisi mennä puoli tuntia/tunnin verran.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:anteeksi kävin mieheltä pyytämässä. Kerroin palstan mielipiteet ylireagoinnista. Mies hymähti =)