Mies, joka ei ole koskaan seurustellut.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli tapailen tälläistä miestä. Olin kyllä aiemmin siinä luulossa, että on aikaisemmin seurustellut. Koska kerran mainitsi "tyttöystävästään" kun kertoi yhtä juttua.

Myöhemmin kuitenkin sanoi, ettei ole koskaan seurustellut. Eli olikohan tämä "tyttöystävä" vain joku jota tapaili?

Tiedän että kysymällä selviäisi, mutta mitä mieltä olette kun 26v mies ei ole koskaan seurustellut?

Vaikuttaa muutenkin kukasta kukkaan menevältä mieheltä. Ehkei kannata edes yrittää seurustelua? Mies puhuu vain humalassa vakavemmasta suhteesta.

Itse en ole ottanut asiaa lainkaan puheeksi, koska mies on välillä todella outo. Esim. kerran soitin hänelle yöllä, ja oli tosi kännissä ja taustalta kuuluu naisten ääniä, oli jatkoilla ja jotenkin töykeä. Ja sitten puhelu katkesi, eikä enää soittanut takaisin.

En uskokaan olevani ainoa nainen ketä tapailee/nussii. Pitäisiköhän tässä vaiheessa lopettaa tapailu? Tämä mies soittelee ja tekstailee minulle tosi usein. Välimatkan takia tapaamme vähän harvemmin.

Ehkä jos miehellä ei olisi muita naisia, voisin jatkaa tapailua. Mutta enhän kai voi sellaista edes vaatia. Mielestäni se on hänen asiansa, mutta ei kai tuollaista miestä voi ottaa tosissaan? Hetken hupia vain?

[QUOTE="vieras";25986118]Tiedän että kysymällä selviäisi, mutta mitä mieltä olette kun 26v mies ei ole koskaan seurustellut?
[/QUOTE]

Mitäkö mieltä? En mitään sen kummempaa. Aika normaalia omasta mielestäni. Tiedän vastaavanlaisia tapauksia vaikka kuinka paljon.

[QUOTE="vieras";25986145]Mitäkö mieltä? En mitään sen kummempaa. Aika normaalia omasta mielestäni. Tiedän vastaavanlaisia tapauksia vaikka kuinka paljon.[/QUOTE]

Peesi.
Ja eivät ole mitään "naistenmiehiä", todellakaan.

Niin, no minkä kukakin määrittelee seurusteluksi? Mä en omasta mielestäni ole seurustellut kenenkään muun kuin mieheni kanssa, vaikka muita miehiä nuoruudessa muutama olikin. Mun mielestä olisi ehkä huolestuttavampaa jos kertoisi seurustelleensa useamman kymmenen naisen kanssa. Miksi sä soittelet hänelle keskellä yötä?

[QUOTE="vieras";25986118]Eli tapailen tälläistä miestä. Olin kyllä aiemmin siinä luulossa, että on aikaisemmin seurustellut. Koska kerran mainitsi "tyttöystävästään" kun kertoi yhtä juttua.

Myöhemmin kuitenkin sanoi, ettei ole koskaan seurustellut. Eli olikohan tämä "tyttöystävä" vain joku jota tapaili?

Tiedän että kysymällä selviäisi, mutta mitä mieltä olette kun 26v mies ei ole koskaan seurustellut?

Vaikuttaa muutenkin kukasta kukkaan menevältä mieheltä. Ehkei kannata edes yrittää seurustelua? Mies puhuu vain humalassa vakavemmasta suhteesta.

Itse en ole ottanut asiaa lainkaan puheeksi, koska mies on välillä todella outo. Esim. kerran soitin hänelle yöllä, ja oli tosi kännissä ja taustalta kuuluu naisten ääniä, oli jatkoilla ja jotenkin töykeä. Ja sitten puhelu katkesi, eikä enää soittanut takaisin.

En uskokaan olevani ainoa nainen ketä tapailee/nussii. Pitäisiköhän tässä vaiheessa lopettaa tapailu? Tämä mies soittelee ja tekstailee minulle tosi usein. Välimatkan takia tapaamme vähän harvemmin.

Ehkä jos miehellä ei olisi muita naisia, voisin jatkaa tapailua. Mutta enhän kai voi sellaista edes vaatia. Mielestäni se on hänen asiansa, mutta ei kai tuollaista miestä voi ottaa tosissaan? Hetken hupia vain?[/QUOTE]

Kappas, luulin että mies ei ole ollut tekemisissä naisen kanssa, mutta ongelma olikin päinvastainen.

Noo, tuo on hankala kysymys, että mitä voi vaatia. Ei ehkä kannatakaan vaatia mehiläiseltä uskollisuutta, mutta ei myöskään pidä vaatia itseltään sopeutumista tilanteeseen, joka ei maita.

Alkaisin katsella aikuista miestä.

Tuosta että ei ole vielä koskaan seurustellut, en ajattele mitään. Ei kaikki tuon ikäiset ole vielä olleet kunnon seurustelusuhteessa. Eli ihan ok.! Mitä mieheen muuten tulee, kuulostaa sen verran epämääräiseltä ja keskenkasvuiselta, että kovin vakavassti en ottaisi mahdollista suhdetta hänen kanssaan. Tietysti riippuu siitä, millaista suhdetta haet? Jos pystyt olemaan kevyellä asenteella tämän tyypin suhteen, niin sitten voi olla ihan ok.

Yhteistyössä