M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fg:No ei tietenkään mee noin, mut jos mies haluaa mallivartaloisen naisen, niin siinä on aina se riski et mies voi olla pinnallinen ja arvostaa naistaan pääasiassa ulkonäön eikä niiden tärkeämpien asioiden takia... Ja kuka haluaa olla vain edustusvaimo?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fg:No ei tietenkään mee noin, mut jos mies haluaa mallivartaloisen naisen, niin siinä on aina se riski et mies voi olla pinnallinen ja arvostaa naistaan pääasiassa ulkonäön eikä niiden tärkeämpien asioiden takia... Ja kuka haluaa olla vain edustusvaimo?
Veit jalat suusta!Mua naurattaa sekä miesten että naisten asettamat ulkonäkökriteerit.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Totta.
Samaan absoluuttisten totuuksien sarjaan kuuluu se, että vain köyhät perheet todella rakastavat lapsiaan & vain köyhät ylipäätään tietää mitä on rakkaus, onnellisuus ja oikeat arvot :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fg:No ei tietenkään mee noin, mut jos mies haluaa mallivartaloisen naisen, niin siinä on aina se riski et mies voi olla pinnallinen ja arvostaa naistaan pääasiassa ulkonäön eikä niiden tärkeämpien asioiden takia... Ja kuka haluaa olla vain edustusvaimo?
Veit jalat suusta!Mua naurattaa sekä miesten että naisten asettamat ulkonäkökriteerit.
Mua ei naurata. Jos pitää itsestään huolta, ni voi vaatia sitä myös kumppaniltaan. Sairaalloinen lihavuus ei ole terveellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fg:No ei tietenkään mee noin, mut jos mies haluaa mallivartaloisen naisen, niin siinä on aina se riski et mies voi olla pinnallinen ja arvostaa naistaan pääasiassa ulkonäön eikä niiden tärkeämpien asioiden takia... Ja kuka haluaa olla vain edustusvaimo?
Mua ei naurata. Jos pitää itsestään huolta, ni voi vaatia sitä myös kumppaniltaan. Sairaalloinen lihavuus ei ole terveellistä.
Eli jos ihminen on täysin "oikea" luonteeltaan ja tavoiltaan, 20kg ylimääräistä kaataa suhteen?
Koska heitäkin on, jotka kattelee nenänvartta pitkin pyöreämpiä ihmisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fg:No ei tietenkään mee noin, mut jos mies haluaa mallivartaloisen naisen, niin siinä on aina se riski et mies voi olla pinnallinen ja arvostaa naistaan pääasiassa ulkonäön eikä niiden tärkeämpien asioiden takia... Ja kuka haluaa olla vain edustusvaimo?
Eli jos ihminen on täysin "oikea" luonteeltaan ja tavoiltaan, 20kg ylimääräistä kaataa suhteen?
Koska heitäkin on, jotka kattelee nenänvartta pitkin pyöreämpiä ihmisiä.
Mun tapauksessa kyllä, sillä jos on tavoiltaan "oikea" ei omaa 20kg:a ylipainoa. Sori. Eli siis silloin se ihminen ei olekaan tavoiltaan oikea mulle. Näinhän se onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja niin:...on itse vielä pahemmin ylipainoinen.