Mies jos saisit tehdä mulle mitä vaan mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin imisin nännejä 🤤 siitä pilulle ja perseen nuolemiseen imettäisin 23 sentistä ja saisit niellä kaiken ja imeä uuteen nousuun jonka jälkeen alkaisi kunnon pano 🔥

menisin sun kanssa suihkuun. saisit pestä mun pilden huolellisesti ja mä pesisin sun pilden. nuolisin ja imisin sun pildeä kun sä seisot suihkussa ja nojaat seinään. sä nuolisit mun pildeä ja imisit klittaa. istuttais sylikkäin suihkun lattialla ja pissattais sylikkäin. tunnettais miten kuuma pissa valuu pilden päälle ja pepulle. sitten pestäisiin uudelleen ja mentäisiin sängylle tai sohvalle jatkamaan. hierottaisiin toisiamme, hangattais pilluja yhteen, nuoltais ja imettäisiin toisiamme.
Sitten laitettaisiin yhdessä ruokaa ja katsottaisiin vaikka leffa.

Mitä tekisit mulle jos saisit tehdä mitä vaan?? Olen siis nainen kerro kaikki???
Käskisin sinun riisuutua ja mennä selällesi sänkyysi. Tulisin alastomana viereesi ja alkaisin hyväillä rintojasi. Näykkisin huulillani nännejäsi pitkään. Jatkaisin nännien käsittelyä ja veisin sormeni häpyhuulillesi ja hieroisin huulia välillä klittaa pyörittäen. Työntäisin sormeni sisääsi uudestaan ja uudestaan. Nousisin viereltäsi ja siirtyisin jalkojesi väliin. Levittäisin jalkojasi ja katselisin avautuvaa pimppiäsi kaluni seistessä kovana kohti kattoa osoittaen. Toisin lantioni lähemmäs sinua ja taivuttaisin kädelläni kaluni alaspäin ja ohjaisin terskan häpyhuuliesi väliin. Nousisin etunojaan päällesi ja liikuttaisin kaluani hitaasti syvemmälle ja syvemmälle sinuun. Jatkaisin nänniesi näykkimistä huulillani samalla kun naisin sinua välillä nopeiin lyhyin vedoin vain häpyhuuliesi välissä ja välillä hitain pitkin vedoin, niin että oilisin kokonaan siisälläsi. Jatkaisin niin kauan, että saisit orkun. Pysyisin paikallani sisälläsi kun supistelisit nautinnosta. Antaisin sinun hetken levätä, kunnes käskisin sinun kääntymään vatsallesi. Laittaisin tyynyn lantiosi alle, niin että peppusi nousisi vöhän ylöspäin ja tulisin uudestaan sisääsi. Naisin sinua niin kauan, että saisit toisen orkun ja laukeaisin sisääsi.

Yhteistyössä