Onko tämä ketju todiste miesten naismausta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan oikeassa elämässä asia menee niin, että koen näyttäväni hyvältä. Kun tulen palstalle ja luen miten palstan miehet puhuvat naisista, mietin, että kumpi mahtaa olla totta. Palsta, nimenomaan kaksplus on viemässä itsetuntoni. Tajuan nyt, että se johtuu siitä, että palstamiehet ovat kummallista sakkia, jos vertaa muiden palstojen miehiin. Voinkin olla tyytyväinen itseeni, eikä minun tarvitse yrittää muuttua pehmeän ja äidillisen näköiseksi.
👍 Naulan kantaan. Tällä palstalla kirjoittaa ja linkittää kuvia kaksi pervosetää. Toinen heistä on erikoistunut pieru- ja kakkafantasioihin.

Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.
Pierupetrin kirjallinen tuotanto pitää julkaista Suomen Uutisissa. Siten hän saa pieruapua ongelmiinsa.