Mies juopotteli lapsen nukkuessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Eilen lähdin itse ystäväni kanssa illalla ulos. Mies jäi kaverimme kanssa kotiin ja huolehti pikkupojastamme joka. Nukkui, tiesin että he ottavat muutaman, mutta kun tulin ajoissa jo kotiin oli mieheni tosi humalassa ja asiat joita pyysin tehdä, tekemättä. Mun kanta on ehdoton ei juopottelulle lapsen seurassa jos selviä aikuisia ole paikalla, ei muutenkaan suotavaa. Pahin riita ikinä!!!! Mies vain HUUSI että mene muualle ulvomaan ja heristi nyrkkiään . En ikinä olisi tätä uskonut. Ahdistus.

Tuo on ikävää. meillä mies ei kunnioittanut sitä että hän lapsen huoltajana huolehtii lapsesta sillä aikaa kun minä käyn kaupassa tms. siis ihan päiväsaikaan ja lapsen ollessa hereillä saattoi ottaa alkoholia ja NUKAHTAA.

Soon nyt entinen mies.

Jutelkaa kun on selvin päin ja jos ei näe asiassa mitään väärää niin menkää ammattilaiselle ja jos ei lähde niin käske kantaa rojut pihalle.

Ulos lähtis semmoinen mies, jos ei tuommoista käsitä. Meillä ei ole kukaan kännissä tai saunaolutta enempää juonut kotona, kun lapset ovat kotona/nukkuvat. Voi mennä johonkin muualle ja hommata lapsenvahdin, kotona vaan ei juoda ja piste. Lasten turvallisuudentunteen ja myös turvallisuuden vuoksi. Kotona ei ole humalaisia aikuisia koskaan.
Mieti, jos ois herännyt hetkeä ennen kun tulit ja känninen isä ja kaveri vastassa. Aika lailla ois ollut pienellä hätä.

Ihan sekavat mietteet, juopottelee tosi harvoin noin, ennen lasta paljonkin. On hyvä isä ja aina ennen jos jossain illan/yön poissa ollut, niin pojan kanssa heti aamusta reippaana. Siksi järkytyinkin. Ei pysty myöntämään virhettään, uskon että häpeää. Mutta jos kertakin viellä niin en tiedä mitä teen!! En hyväksy mitenkään päin ja vielläkin harmittaa paljon!!!!!!!!!!

Tunnustan kyllä että meillä ollaan oltu humalassa kun lapset ovat olleet kotona, joskus tuttujen ollessa lapsineen viikonloppukylässä juotu viiniä pitkällä illallisella niin että voi kyllä tunnustaa olevansa humalassa. Ei mitään örveltämistä tietenkään, enkä nyt heti kättelyssä tuomitsisi tuota miestä siitä että otti pari kaverinsa kanssa.
MUTTA tuo mitä vaimolleen teki/sanoi on jo henkistä väkivaltaa.

Yhteistyössä