Mies käski kysyä palstalta apua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sss

Vieras
Niin, mieheni ollut nyt 2v työtön,hakenut töitä ympäri Suomea ja tänään klo.13.30 puhelin soi ja kutsu töihin tuli,työ alkaisi ensi vkolla.. soittavat tarkemmin päivästä ja ajasta! Voi sitä riemua... :) Noh, kului 10min ja miehen puhelin soi taas ja se oli toisesta työpaikasta jonne hänet oli valittu haastatteluun. Tämä työpaikka on ollut miehen haaveissa jo pitkään, palkka,työn kesto ja työtehtävät todella parempia kuin tänne minne jo pääsi. Haastattelu olisi myös ens viikolla.
Mitä kannattaisi sanoa jos niin käy, että mieheni joutuu jo alkuvkosta töihin ja hän haluaisi kuitenkin käydä tässä työhaastattelussa? Pitääkö valehdella esim.että olisi silmälääkäri vai sanoa suoraan että olisi työhaastattelu? Eihän se anna hyvää kuvaa kun heti ensimmäisenä päivänä lähdössä jo muualle haastatteluun.... :( Pitääköhän olla todistuksia tms. kun lähtee?
Oivoi :(

Mä soittaisin siihen paikkaan mihin haluaisin ja toivoisin haastattelua heti alkuviikoksi ja kertoisinpa vielä miksi. Ja korostaisin sitä että mieluummin ottaisin kyseisen paikan.

Ja siihen kakkosvaihtoehtoon sit toteaisin että pääsen tulemaan vasta ke, to tai jotain. (riippuen ensimmäisen vastauksesta)

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Mä soittaisin siihen paikkaan mihin haluaisin ja toivoisin haastattelua heti alkuviikoksi ja kertoisinpa vielä miksi. Ja korostaisin sitä että mieluummin ottaisin kyseisen paikan.

Ja siihen kakkosvaihtoehtoon sit toteaisin että pääsen tulemaan vasta ke, to tai jotain. (riippuen ensimmäisen vastauksesta)

Joo, mieheni soittikin jo heti sinne, mutta tästä mieluisasta paikasta sanoivat, että soittavat ensivkolla tarkempaa aikaa haastatteluun koska eivät itse vielä tiedä milloin kerkeävät pitää. Ärsyttävää...

Yhteistyössä