Mies käy kaupassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdffffffff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdffffffff

Vieras
Taas kerran tuli todistettua, et on aika paljon eroa sillä lähteekö kauppaan minä vai mies vai mies ja minä. Joka helvetin kerta kun mies menee yksin, niin jääkaappi on sen jälkeen täynnä nugetteja,lihapullia,lihiksiä yms. paskaa. Mitään vihanneksia tai hedelmiä ei tietty oo vahingossakaan voinut ostaa, kylhän se nyt puolikas kurkku ja yks paprika riittää koko perheen kasviksiksi, ne tuol jääkaapissa oli jo ennestään.

Jesssss...

Harjoituksen puutetta? Tai sitten kannattaa alkaa käydä vaan itse, jos mies tuo aina pelkästään tuollaista evästä.

Meillä käy mies useammin kaupassa kuin minä ja ihan samat tavarat tuo kyllä... myös vihannekset ja hedelmät.

• Tykkää
Reactions: miltsu76
Aina kun mies käy kaupassa tulee kotiin kolmea asiaa: olutta, lihapullia ja tupakkaa. Kaikesta on puhuttu että lopetetaan/vähennetään, mutta eipä mene perille.

Tjaa-a on kyllä melkoiset eines mätöt ja sinkku miehen safkat, ettei taija sun ukkos paljoo kokkailla koko perheelle. Kyllä mulla mies ainakin osaa ostaa kasvikset, vihannekset ja hedelmät siinä missä minäkin.

Kauppalapulla käydään meillä kumpikin :) Mies ei ihan yhtä "taitava" soveltaja ole kuin minä (monissa muissa asioissa on sitten triplaten taitavampi), joten jos ei etukäteen mietitä ja laiteta lapulle, tulee aina rasia broilerifilesuikaleita ja 400g jauhelihaa...

Pääasia minusta kuitenkin että käy kaupassa, mie inhoan ruokakauppareissuja ihan yhli kaiken :(

Jos kaupalistaan kirjoittaa "vihanneksia leivän päälle ja salaattiin", tulee ehkä yksi kurkku. Jos kirjoittaa 2 paprikaa, kaali, kilo tomaattia etc., tulee täsmälleen oikeat tuotteet - hinnalla millä hyvänsä. Ja meillä mies kyllä syö kernaasti salaatteja ja laittaa leivän päällekin. Mikähän siinä on nin vaikeaa??

Mitä juntteja teidän miehet oikeen on??Ei hyvää päivää.Oli lista tai ei,ni kyllä miehen-huom.PERHEELLISEN-täytyy osata ostaa ruokaa siten että lapsilleenkin tarjoaa monipuolista ja terveellistä ravintoa. Aamen! (kaikenlaisia vätyksiä te naiset kelpuutattekin,huhhuh)

Pitää olla aika huono yleissivistyksen ja terveystiedon taso, jos ostaa itselleen saatikka perheelleen kaupasta ruoaksi nugetteja ja einespullia kera lihisten. Eipä ole mun tyyppiäni tuollaiset miehet.

Meillä mies soittaa töistä päästessään tarvitseeko jotain tuoda kaupasta ja minä kerron jos tarvitsee :) Isompaa listaa lähettelen viestillä ja mies tuo sitten ne ja välillä vähän jotain extraa päälle. Minulla kun on enemmän aikaa tuijotella jääkaapin sisältöä täällä niin tiedän paremmin jos jotain tarvitsee, ihan luonnollista että minun pitää se sitten miehelle kertoa kun arkisinkin mies vetää vaan ilta- ja aamusapuskat kotona..

Mun mies tuo yleensä pyytämättä sellaistakin, mitä ei itselleen tulisi ostaneeksi, mutta tietää mun kaipaavan, esimerkiksi jotkut vihannekset ja hedelmät. Mutta mua harmittaa kun ostelee aika paljon myös kaikkea turhaa mihin menee ylimääräistä rahaa, ja unohtaa joskus katsoa päiväykset, mikä on ärsyttävää, kun ei välttämättä ole tilaa pakastaakaan kaikkea.

[QUOTE="jenni";28787756]Mitä juntteja teidän miehet oikeen on??Ei hyvää päivää.Oli lista tai ei,ni kyllä miehen-huom.PERHEELLISEN-täytyy osata ostaa ruokaa siten että lapsilleenkin tarjoaa monipuolista ja terveellistä ravintoa. Aamen! (kaikenlaisia vätyksiä te naiset kelpuutattekin,huhhuh)[/QUOTE]

Juntti tai ei, mutta meillä mies maksaa ruoat. Itselläni ei rahat niihin riitä asuntolainan jälkeen. Jotenka minä kyllä kauppailen, kunhan saan rahat. T.Juntti

Meillä taas mies osaa kyllä tuoda suurinpiirtein oikeat tavarat, mutta hintoja ei katso ollenkaan. Liha on usein sitä kalleinta, jugurtit yksittäinpakattuja, leipä jotain erikoisluomuruisrievää jne. Ja herkkuja ostaa aina! Se ärsyttää koska en yleensä malta sitten olla napostelematta :P

Pitää olla aika huono yleissivistyksen ja terveystiedon taso, jos ostaa itselleen saatikka perheelleen kaupasta ruoaksi nugetteja ja einespullia kera lihisten. Eipä ole mun tyyppiäni tuollaiset miehet.

v*ttu että jaksaa v*tuttaa tälläiset viestit.. Varmaan siks että oma mies ei tosiaan tuo mitään järkevää kaupasta... Mutta se sama mies lepertelee loputtomiin asti vauvalle ja sanoo joka päivä että miten lasta rakastaa ja kuinka on niin ihana. Sama mies joka unohtaa puolet kauppalistalta herää vauvan kanssa aina kun vain pyydän ja pyytämättäkin, sama mies ei koskaan hermostu kun lapsi itkee. Tää mies on just mun tyyppiä.

Laittaa listan tai opettaa kädestä pitäen katsomaan niitä kilohintoja. Jos on ihan täyspaska yksilö, heittää pellolle. Eiköhän siinä miehessä jotain plussaakin ole jos sitä jaksaa katsella, tai sitten on kyllä ihan oma moka että niin surkean kumppanin kanssa pysyy ettei se KAUPASSAKAAn osaa käydä!

[QUOTE="sipsi";28788126]Kauppakäyntiosaamattomuutta pidän kyllä erittäin pienenä miinuksena muuten mukavassa ihmisessä. Voisikohan avioerohakemukseen kirjoittaa syyksi "Tuo AINA kaupasta vääränlaista epäterveellistä mättöä."?[/QUOTE]

Harmi ettei saa tarvitsemaansa painoarvoa, eihän Suomessa avioeroon tarvita syytä tai syyllistä. Tämä on kyllä täysin oikeutettua ainakin sitten ositusta mietittäessä. Täysin hulttio mies, kykenemätön isä, ja ainakin tyttökaverien sympatiat saa puolelleen kun kertoo faktat eron taustalla!

Meillä sama juttu, mutta ei kai se mikään ongelma ole, voinhan itsekin käydä seuraavana päivänä kaupassa ja ostaa jotain muuta. Meillä mies syö juuri noita samoja "herkkuja" kuin teidänkin miehet eli nugetit-lihapiirakat-hampurilaiset ja lisäksi perunasalaatti. Itselleni ne kaikki on YÄK, en vaan voi sietää niitä, lihiksiä saatan joskus napsia mutta noita muita en milloinkaan kun ovat niin pahoja. Mies taas yrjöö mun mielestä ihanille ruuille, kuten lohikeitolle, kasvisgratiinille, katkaravuille, ylipäänsä kaikille kasvisruuille. Oonkin miettiny miten on mahdollista että naiset ja miehet tykkää niin erilaisista ruuista. Ei mies noita ällöttäviä eineksiä ostais, jos ne ois sen mielestä pahoja.

[QUOTE="vieras";28787701]Aina kun mies käy kaupassa tulee kotiin kolmea asiaa: olutta, lihapullia ja tupakkaa. Kaikesta on puhuttu että lopetetaan/vähennetään, mutta eipä mene perille.[/QUOTE]
Tarkoittaa että sinä olet puhunut, heh.

Nämä ketjut ovat aina yhtä huvittavia. Näissä täysurpot palstaämmät tulevat tohkeissaan pätemään kun KERRANKIN saavat tuntea itsensä paremmaksi jossain asiassa kuin joku muu. Tyhmimmät pitävät näissä aina kovinta meteliä.

Meillä sama juttu, mutta ei kai se mikään ongelma ole, voinhan itsekin käydä seuraavana päivänä kaupassa ja ostaa jotain muuta. Meillä mies syö juuri noita samoja "herkkuja" kuin teidänkin miehet eli nugetit-lihapiirakat-hampurilaiset ja lisäksi perunasalaatti. Itselleni ne kaikki on YÄK, en vaan voi sietää niitä, lihiksiä saatan joskus napsia mutta noita muita en milloinkaan kun ovat niin pahoja. Mies taas yrjöö mun mielestä ihanille ruuille, kuten lohikeitolle, kasvisgratiinille, katkaravuille, ylipäänsä kaikille kasvisruuille. Oonkin miettiny miten on mahdollista että naiset ja miehet tykkää niin erilaisista ruuista. Ei mies noita ällöttäviä eineksiä ostais, jos ne ois sen mielestä pahoja.
Vaikutat todella älykkäältä.

Yhteistyössä