Mies käy vain 2 viikkoa työssä ja saa lisäksi työttömyyskorvausta - onko okei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen omasta vapaasta tahdosta " puolityötön". Saan palkkaa sekä soviteltua ansiosidonnaista. Työssä käyn max. 2 viikkoa kuussa ja toisen 2 viikkoa oistan itselleni.

Tulen ihan hyvin toimeen tällä tapaa ja näppiin saan yhteensä noin 1900 euroa. Käykö kateeksi?
Ps. Saisin painaa halutessani vaikka joka päivä pitkää päivää, mutta en viitsi tehdä hommia edes koko kuuta. Töitä kyllä riittäisi kun olen kova tekemään. Hommat vuokrafirmasta ja työttömyysetuus rakennusliiton kassasta.

Kyllä elämä on ihanaa. Aion jatkaa tällä tapaa loppuun asti. Eli jos 65 vuotiana saan eläkkeen niin vielä 16 vuotta.

Mun itsekunnioitus ja moraali ei venyisi tuohon.

Mä herään aikaisin aamulla, meen räntäsateeseen ja kuuntelen asiakkaiden urputuksia ihan siitä ilosta, että tiedän tekeväni oikein, enkä elä muiden rahoilla.
On ihanaa olla olematta :poop:-läjä.

Terveen, hyvin työllistyvän ihmisen ei pitäisi edes tietää missä on kaupungin työkkäri.
Oon mä mol:ia selannu vuosien varrella, mut työkkäreiden palveluja en ole tarvinnu 22 vuoteen.

• Tykkää
Reactions: r0s

Mä herään aikaisin aamulla, meen räntäsateeseen ja kuuntelen asiakkaiden urputuksia ihan siitä ilosta, että tiedän tekeväni oikein, enkä elä muiden rahoilla.

Terveen, hyvin työllistyvän ihmisen ei pitäisi edes tietää missä on kaupungin työkkäri.
Oon mä mol:ia selannu vuosien varrella, mut työkkäreiden palveluja en ole tarvinnu 22 vuoteen.

Työkkäri on kyllä nerokas jos hakee kouluun eikä ole oikein varma, mitä kaikkea pitää tehdä. Tai työvoimapoliittinen koulutus, senkin toimii työkkärin kautta. Tai oppisopimuspaikka.

Ja kai sieltä työpaikkojakin löytyy. Ehkä. Mä löysin sellaisen työkkärin sivuilta vuonna -94 mutta ajat ovat kai muuttuneet.

Tyhmimmän eväät syödään ensin.

Emminäkään muuten kävis töisä, mutta saa naisia paremmin, ku kulukee työrytkyt päällä.
Naiset heti huomaa notta äijä on miesten mies, eikä mikää sluibailija.

Anteeksi, pitää mennä, on panoaika taas.

Yhteistyössä