Mies käyttää "minun" autoa ilman lupaa !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äkäinen akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";26861011]Kuten jo aiemmin joku mainitsi auto on rahoitusyhtiön, kunnes se on kokonaan maksettu ja sen jälkeen henkilön/yrityksen, jonka nimi lukee rekisteriotteessa[/QUOTE]

No älä :headwall:
Kuten sanottu, meillä tuo systeemi toimi edellisen auton kohdalla, mutta ilmeisesti vain siksi ettei siinä autossa ollut mitään hääviä :D
Jos menee vaikeeksi, vaihdetaan minut auton haltijaksi.

Meillä on 2 autoa ja molemmat miehen nimissä. Toinen on "mun", jolla minä yleensä ajan ja olen sen 1 erää vaille maksanutki. Toinen on miehen, jolla hän lähinnä ajaa ja josta maksut menee miehen tilistä. Siltikin on voidaan molemmat ajaa kummalla autolla vaan ilman tappelua. Tosin mies ottaa "mun" auton yleensä silloin ku omastaan on polttoaine vähissä. :) Kohta myydään molemmat pois ja ostetaan 1 auto tilalle.

Outoa. Meillä on kaks autoa, molemmat mun nimissä, mutta me maksetaan kulut yhteiseltä tililtä, ja molemmat autot on meidän molempien käytössä. Sitä autoa käyttää kumpikin mitä mieli tekee ja mikä tilanteeseen parhaiten sopii. Kysyen kuitenkin aina toiselta, josko hänellä olisikin tarvetta juuri kyseiselle autolle sillä aikaa kun ite käyttää autoa. No problems.

heh, mun mies vaihto auton. Sanoi et se osti sen MULLE. Hän maksaa lyhennykset + muut laskut ja auto on HÄNEN nimissään. Mä ajan sillä autolla tosin enemmän, bensat menee 50/50, se siis tankkaa, joka sitä bensaa sattuu sillä hetkellä tarvitsemaan. aina puhuu et on MUN auto, mies ajaa, jos olemme yhdessä jossain liikkeellä. Mitäs tästä sanotte. Ja kyllä tietän, että jos eroaisimme hän pitäisi/myisi auton, ja muutenkin kaikki pätäntä vanlta on hänellä. mutta siis MUN BMW <3<3<3

Meillä on kans kaksi autoa. Mun auto on mun nimissä vaikka mies sen on maksanut. Töissä mies käy omalla autolla, mut koko perheenä mennään mun autolla. Jos käyn yksin tai vain kahden lapsen kanssa esim. kaupassa menen miehen autolla, kun on pienempi ja kuluttaa vähemmän. Mies taas käyttää mun autoa jos lähtee johonkin kaikkien lasten kanssa tai jos tarvitsee kuljettaa jotain isoa. Meillä auto joka otetaan valitaan sen käyttö tarkoituksen mukaan. Musta tässä ei ole mitään ongelmaa. Meillä bensat maksetaan yhteisistä rahoista joten on sama kumpi auton tankkaa. Meillä penkin säädöstäkään ei ole tullut kinaa, kun mun autossa sitä ei voi liikuttaa, kun turvaistuin on siinä kiinni ja miehen autossa riittää kun nostan penkkiä pari pykälää ylös päin, on peilit ym. kohdallaan.

Yhteistyössä