Hae Anna.fi-sivustolta

Mies kehuu itseään

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä sandra62, 07.12.2011.

1. sandra62 Vierailija

Miten te rakkaat Ellit suhtaudutte mieheen joka kehuu itseään lähes koko ajan?
    Ymmärrän että puolet siitä on leikkiä mutta puolet myös totuutta. Kyseessä
    pohjalainen mies joka kehuu itseään komeaksi, seksikkääksi ,ihanaksi jne.
    Alussa se oli vaan hauskaa mutta nyt kun sitä kuuntelee enemmän, alkaa
    ärsyttään todella. Komea hän kieltämättä on mutta ei sentään mikään luojan
    lahja kaikille naisille. Kehuu myös miten hällä on muita naisia jne, josta en kyllä
    tiedä onko totta vai ei. Välillä tuntuu että hermo menee:(

2. Amanda Vierailija

itsetunto ja tarve todeta itselleen olevansa jotakin. Jos minun mieheni alkaisi kehuskelemaan kuinka on muita naisia antaisin kyllä lähtöpassit samantien. Koitappas antaa samalla mitalla takaisin. Kuinka kaunis ja seksikäs olet ja kuinka sinulle on tullut ehdotuksia.
    Tai kerro suoraan sen mitä tässä kirjoitit ; et ole mikään jumalan lahja naisille mutta minulle olet sopiva. En mä tiedä miten tuollaiseen machoon mies sikaan pitäisi suhtautua. Eikö yleensä miehen tulisi kehua sitä naista????

3. xxxxx-1972 Vierailija

Suosittelen harkitsemaan vakavasti miksi olet moisen turjakkeen kanssa. Kokemusta on, hullummaksi menee vain.

4. Mestari Vierailija

Se on varmaan lukenut täältä että naiset pitävät itsevarmoista miehistä.

5. jep Vierailija

saman kokenut ja nyt ei enää tartte kuunnella kun annoin lähtöpassit ukkelille....ällöttävää narsistista käyttäytymistä.

6. juuh. Vierailija

Itsensä kehuminen kuuluu pohjalaiseen luonteeseen, varsinkin eteläpohjalaiseen, niitä kehujia on 'jo' pohjoissatakunnassa.
    Mulla oli (on) samanlainen viiskymppinen joka kehuu itseään vähän väliä, alussa otin sen huumorin kannalta mutta joskus piti äijää palauttaa takaisin maan pinnalle.
    Välillä se kysyy multa onko hän komea, olen sanonut ettei rumakaan.
    seurustelimme kuukausia vuosi sitten, sitten olimme erossa kauan ja nyt on taas virittelyä. Kun se on kylässä sen känny piippaa tekstaria tiheään, ei kerro keltä on, en silti ole kysellytkään pahemmin, joskus sanoi että naiset jahtaa häntä, kun kysyin mistä on löytänyt niitä naisia kun ei missään käykään niin sanoi että saahan sitä jonkun puhelinnumeron ja nimen selville halutessaan, ja hah! ettäkö muka ihan oudot naiset noin vain pommittasivat? onhan se mahdollista mutta taisi äijä valehdella että tulisin mustasukkaiseksi. yritti sanoa että on suosittu ja komea. saattoihan ne tekstarit olla vaikka muksulta tai sukulaisilta/ystäviltä.
    On se silti muutaman kerran kehaissut muakin ettei aina vain itseään.

7. ymmärrys Vierailija

Tuota tekstiviesti piippausta voi laittaa puhelimeensa ihan sydämmen kyllyydestä. Jos laitat agentin vaikka autohaku sivulle ja kun löytyy hinta haarukkaan sopiva niin se piippaa tekstiviestillä.

Siis tark. tässä et kun on pohjanmaalta kotoisin näitä erkkejä ja niiden tekosia millä saattaisin näytää paremmalta kyllä riittää..

Minulle kyllä käy vain mies joka kehuu minua . Hyvän itsetunnon omaava pohjalainenhan on niin hyvä että ei sen tartte itte huuliaan heilutella.

8. Arjaana Vierailija

Hy-hyyyi, just tollanen mies on ällöttävä! Yrittää koko ajan antaa itestään kuvaa, että naiset juoksee sen perässä. Ja siis nyt jo viiskymppinen... ei helkutti!

Just tota miestyyppiä en voi sietää. En tikullakaan koskisi. Sen vielä kestäisin, jos mies kehuisi työtään ja siinä tehtyjä aikaansaannoksiaan, mutta että ulkonäköönsä ja vetovoimaansa, HYI! Tollasella miehellä vielä yleensä sitä vetovoimaa nimenomaan ei ole. Ehkä on joskus nuorempana saanut huomiota naisilta jostain, eikä pääse sen asian yli millään. Kuvittelee itsestään liikoja.

Akkamainen mies, täytyy sanoa, jos pitää koko ajan pitää meteliä itsestään. Naisilla on kauhean suuri rooli tällaisen miehen elämässä, koko maailma romahtaa, jos ei naiset katso eikä huomioi. Kuvittelee kaikkien olevan hänelle kateellisia niistä naisista.

Ei ikinä mulle, ei ikinä, tollasta miestä.

9. juuh. Vierailija

Juuri sellainen se on, antaa ymmärtää että naiset juoksee perässä, kerran "vahingossa" vilautti kännykästään jonkin naisen kuvaa, sanoi että eräs niistä joka häntä jahtaa ja saanut hänen numeronsa jostain selville. sanoin ettei numeroita/nimiä saada selville ellei ole jossain treffipalstalla jo ollut viritystä ja kertonut nimensä esimerkiksi, tai saanut auton reknumeron, sen perusteella saa tietää nimen ja osoitteen. kiven kovaan vaan väitti että parikolme naista häntä jahtaa. mä en vaan kehtaisi jahdata jotain tuntematonta tekstareilla vaikka tiedän että aika röyhkeitä naisiakin on, kova kilpailu miesmarkkinoilla ;)
    Osaa se kehua työtäänkin, on kai korvaamaton siinä, samoin kehuu lastaan, sen koulutusta ja työpaikkaa (sain selville ettei edes ole töissä mutta hyvä koulutus on).
    Se vaan kuuluu pohjalaiseen luonteeseen tuo itsensä/omaistensa kehuminen, ja puoliksi valehtelu joka niiden mielestä ei edes ole valehtelua vaan korkeintaan liioittelua.
    On se nuorena ollut komea eikä vieläkään 'pahannäköinen' mutta ei sitä passaa kehua, sekoaa vielä koko mies! :D
    Kyllähän viiskymppiset miehet tiedetään, pelko vanhenemisesta, alkaa olla erektiovaikeuksia jne..
    Mutta inhottavin asia tässä miehessä on kun se usein puhuu naimisesta, ei meidän vaan että muka se ja se mies on käynyt mua naimassa tai haluisi käydä, kuka tahansa mulle soittaa tai moikkaa niin se haluisi naida mua, jopa naapurini miehistä se sanoo noin ja kyylää miten miehet katselee mua ulkona/kaupassa! ja muistakin puhuu samaa, jos katsellaan telkkaria tai puhutaan julkkiksista se kertoo että nuokin on takuulla naineet vaikka olisi vain ystäviä.
    Kaipa tuollaiset puheet voi pistää maalaistollojen piikkiin.

10. ymmärrys Vierailija

Täytyy ihmetellä miten et laita tolloa kiertoon. Jos minulle joku jebbe maalta tokasis että totakin naapuria varmaan nait . Niin jo olisi kalossit ulkona heti.

Hulluja. On.

11. juuh. Vierailija

heh, arvaa vaan olenko meinannut laittaa ja kerran jo laitoinkin eräästä syystä. oli nöyrää poikaa pitkän aikaa kun oltiin erossa, sitten vaan juttu alkoi taas ja jos jatkuu niin takuulla ne jutut loppuu, samoin käytös. jos siitä kouluttamalla saisi paremman vaikka ihmistä ei voikaan muuttaa.
    Se kyllä yleensä sanoo niinpäin että naapuri (tai joku muu) nai mua enkä mä niitä, pelkääköhän saavansa nyrkkiä multa? ja tunteehan siinä itsensä ihan huoraksi sellaisista jutuista, mutta kun juttu kääntyy hänen mahdollisiin hoitoihinsa hän on kova jätkä ja suosittu ja komea.

12. Illuusia Vierailija

Vain täysi ääliö kehuu omalle naiselleen muita naisia. Usein tuollaisessa tapauksessa on vain paljon melua tyhjästä - mitään naisia ei oikeasti ole. On vain suunnaton epävarmuus, jota "mies" yrittää peitellä.

13. juuh. Vierailija

Näinkin olen ajatellut, että ei ole ketään mutta pitää kehuskella. mutta kyllä jotkin merkit viittaavat että jotain on ehkä ollut, en niitä täällä ala selitteleen. ehkä on jäänyt lehdelle soitteleen tai pitänyt tehdä valintoja, ties mitä, otan ne selville vielä joskus.
    Ehkä kaikki muista naisista kehuminen johtuu mustasukkaisuudesta, luulee että mulla on ollut/on joku muu tai muita ja sitten pitää mua "antaa ymmärtää"-tilassa, että luulisin sillä olevan muita, mutta kuitenkin kun kysyn niin väittää ettei ketään muita ole ollut paitsi ne tekstareilla pommittajat, no ensi alkuun se sanoi ettei minkäänlaista säpinää muiden kanssa, sitten myönsi nämä txt-pommittajat, kun tässä edetään kohta se myöntää että no joo olihan tuossa vähän erään kanssa jotain, mikähän on tarinan loppu?

14. heh hee Vierailija

Komean tai kauniin ei tarvitse itseään kehua, senhän pitäisi näkyä kehumattakin.

15. Älä kaikkea usko Vierailija

En jaksais kovin kauaa katsella moista. Lähinnä alkais säälittään ja myötähävettään ja menis kunnioitus ja sitä myötä kiinnostus koko äijään. Seksistä menis kaikki sähkö. Aina sais olla pissi sukassa että toivottavasti kukaan mun tutuista ei vaan satu kuulemaan tyypin idioottimaisia juttuja. Ja sitten alkais miettiä että miksi minä yleensä olen miehen kanssa jonka juttuja saa koko ajan hävetä. Ei tosta mitään tulis.

Eikä ne miesmarkkinat nyt niin kovat ole kuin mitä ne pohjalaiset antaa vihjailuillaan ymmärtää. Markkinointipuoli näillä viiskymppisillä äijillä kyllä näyttää vielä toimivan erinomaisesti, vaikka muut paikat alkais jo prakaan...

16. huulipyöreänä Vierailija

Mieheni on erittäin erikoinen tapaus. Hän saattaa sanoa ihan tosissaan, että minä en tee mitään, vaikka tietääkin esim. että olen tehnyt ruokaa monta tuntia. Hän vetää alas vaatekoreja ja tavaroita kiusatakseen minua. Saattaa yhtäkkiä häipyä ovet paukkuen, koska olen häirinnyt häntä TV:n katselussa. Hän ei yksinkertaisesti kestä ihan tavallisia kodin ääniä.

Hän ei voi sietää , että olen ”parempi” kuin hän. Mielikuvitusta vain, mutta ei sille auta sanoa sellaista. En puolustaudu, koska ymmärrän, että se on sairautta. Rauhoittelen häntä. En vihaa häntä.

Jotenkin olen selvinnyt kaikesta ja kärsivällisesti kuunnellut itsekehuja, mutta kyllä välillä olen ollut masentunut. Tietenkin.

Minulle on ollut tärkeää, etteivät lapset huomaa mitään, mutta tiedä sitten oliko ratkaisuni oikea. Nyt ovat kaikki kolme lastamme kuitenkin melkein aikuisia. On myöhäistä katua. Toivottavasti tuo ei ole periytyvää.

Pitäis päästä pois. Pelkään jo koko miestä. Kunpa olis tarvittavat rahat.

Ps! Hän saattaa olla ihan normaali pitkiäkin kausia, joten voisko kyseessä olla jakomielitauti tai onko vain narsisti?

17. vierailija Vierailija

Eipä tuota ossoo näin äkkiseltään mennä sanomaan, mikä vika niissä korvienväleissä lopultakin on. Tohtoriin??

18. vierailija Vierailija

Minun mieheni kehuu itseään aina seurassa, tulee kaikki vuosikymmententakaiset urotyöt vähän tietysti jo mielikuvituksella höystettynä. Kuinka hän esimerkiksi Jenkeissä sitä ja sitä. Olen sen verran hienotunteinen ihminen etten halua loukata, mutta välillä kyllä mutisen että siitä on hei nelkyt vuotta. Tämä asia aiheuttaa suunnatonta myötähäpeää, näen kuinka vanhempani yrittävät olla katsomatta toisiaan jne. En tiedä mitä tehdä. Hänestä minä en ymmärrä hänen erikoislaatuaan.

19. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari