Uskooko joku oikeasti vasemmistolaisten poliitikkojen talouskykyihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä uskon ja luotan vakaasti rehellisiin ja suoraselkäisiin tulevan hallituksen jäseniin, jotka seisovat sanojensa takana.
Iloitsen vasemmistopuolueen noususta. Heillä on eniten rotia sanoa asiat niin kuin ne ovat.

Minä uskon ja luotan vakaasti rehellisiin ja suoraselkäisiin tulevan hallituksen jäseniin, jotka seisovat sanojensa takana.
Iloitsen vasemmistopuolueen noususta. Heillä on eniten rotia sanoa asiat niin kuin ne ovat.
Pitää paikkansa ovat aina hyökkäysasemissa ja rotia löytyy soittaa suutaan mutta ne talouspoliittiset kyvyt pahasti hakusessa.
Vasemmistolainen genre on ottaa muilta, kadehtia, hajoittaa perusyksikkö perhe ja tasapäistää kansa.

Pitää paikkansa ovat aina hyökkäysasemissa ja rotia löytyy soittaa suutaan mutta ne talouspoliittiset kyvyt pahasti hakusessa.
Vasemmistolainen genre on ottaa muilta, kadehtia, hajoittaa perusyksikkö perhe ja tasapäistää kansa.
Viestistäsi hohkaa, että kirjoitit itsestäsi. Olet jatkuvasti tällä palstalla räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Sinun rahoja ei kukaan kaipaa vaikka olisit raatanut ne kasaan hikeä, räkää ja verta tursuten.

Viestistäsi hohkaa, että kirjoitit itsestäsi. Olet jatkuvasti tällä palstalla räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Sinun rahoja ei kukaan kaipaa vaikka olisit raatanut ne kasaan hikeä, räkää ja verta tursuten.
Ikäviä henkilökohtaisia kokemuksia työpaikallani.
Olen ollut asiakaspalvelussa ja tekemisissä vasemmistoliittolaisten ihmisten kanssa.
Heiltä harvemmin kuuli anteeksipyyntöjä mutta rähinäkäyttäytymistä kyllä.
Silmät ja korvat auki, kuuntele ensin ja hyökkää vasta sitten jos siihen on tarvetta ei päinvastoin.
Rakentava henki puuttuu.

Olen sitä mieltä että keskustelupalsta tulisi muuttaa niin, että tänne voi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneena.
Suurin osa kirjoittajista kirjoittaa vierailija-nimikkeen alla ja silloin on helppoa syyttää ketä tahansa jos itseä ei tekstin sisältö miellytä.

Olen sitä mieltä että keskustelupalsta tulisi muuttaa niin, että tänne voi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneena.
Suurin osa kirjoittajista kirjoittaa vierailija-nimikkeen alla ja silloin on helppoa syyttää ketä tahansa jos itseä ei tekstin sisältö miellytä.
Sopii minulle hyvin. Jatkossa on mielenkiintoista seurata muuttuvatko viestisi siistimmiksi.

Mutta sinäkin kirjoitit vierailijana.... :(

Mihin pitäisi uskoa? Jos nyt mietitään vaikka tätä hallituskautta, niin uskon vakaasti ettei lopputulos olisi ainakaan huonompi, jos meillä olisi ollut vasemmistohallitus. Tämä hallituskausihan on siis ollut aivan täyttä paskaa ja nimenomaan talouspolitiikan suhteen. Meillä on ihan konkreettisesti aiheutettu poliittisilla päätöksillä kysyntälama Suomeen. Meillä on omalla politiikalla aiheutettu 100 000 työpaikan vähennys tähän maahan. Kumpikaan näistä ei johdu maailmantaloudesta, suhdanteista tai sodista. Jos johtuisi, sama lopputulos olisi joka maassa, mutta ei ole.

Ja sekä talouskasvusta puuttuvat prosentit että työttömyys ovat kumpikin asioita, jotka ovat pysyviä menetyksiä. Tästä eteenpäin maailman tuhoutumiseen asti Suomi tai Suomen kansa eivät tule ikinä saamaan korkoa korolle niille talouskasvun kymmenyksille, jotka jäivät tämän hallituksen politiikan takia saamatta. Samaten tästä ikuisuuteen ei tulla koskaan saamaan korkoa korolle niille veroille, jotka jäivät työttömien palkasta maksamatta. Ei tulla saamaan sitä tulevaisuuden talouskasvua niistä investoinneista, jotka jäivät tekemättä. Jne.

Sen sijaan saamme korkoa sille kurjuudelle, jota on aiheutettu. Köyhissä lapsiperheissä kasvavien lasten odotettua huonompi menestyminen seuraavan 50 vuoden aikana. Ja siitä aiheutuva menetetty hyvinvointi. Työttömille maksetut ylimääräiset korvaukset x100000 ja niistä aiheutuva hyvinvointimenetys (=vaihtoehtoiskustannus) korkoineen. Kurjuuden kierre syvenee ja se on tämän hallituksen toimien seurausta ihan konkreettisesti. Ihan niin kuin 1990-luvun lama oli ihan konkreettisesti Holkerin hallituksen tekosia ja finanssikriisiä seurannut menetetty vuosikymmen oli ihan konkreettisesti Kataisen hallituksen tekosia.

Yhteistyössä