Mies kehuu muita naisia,miten suhtautuisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Välillä kehuu muita naisia jopa oman vaimon kuullen,tyyliin "onpa hyvännäkönen" ja "tota vois panna". Tiedä sit kuinka paljon muita naisia kehutaan kaveripiirissä tai vertaillaan omaan vaimoon...
Miltä sinusta tuntuisi kyseinen tilanne?

Kaikki (tai 99%miehistä ) vertailee. Aina vaan löytyy kauniita ja näyttävännäköisiä naisia, jotka kääntää miesten päät. Mutta ne on vaan puheita, enkä ota niistä itseeni, minulla on oikeus arvostella miehiä vastapainoksi. :D Ja luotan omaan mieheeni kyllä 100%, ettei se niitä puheita muuta teoiksi.

se on raivostuttavaa en tajua miksi mun pitäis kuulla kehuja toisten akkojen persiistä, ihan sama mitä kavereitten kans puhuu. mut ois minust aika mautonta että itekään alkaisin muita miehiä kehuskella hänen kuullensa. kavereitten kans toki ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Brierhip:
No toi "tota vois panna" kommentti on aika törkee :/

Joo,tuota minäkään en välittäis kuulla, vaikka mein suhde hyvä onkin. Mut ite kun oon bi niin kiva miehen ja miespuolisten kamujen kanssa joskus puhua naisistakin, samoin kuin homokavereiden kanssa miehistä. Monesti tuntuu et homomies on naisen paras ystävä... :whistle:

hehee.. meillä kehutaan ja katellaan yhdessä, kumpikaan ei loukkaannu. tuollainen "panisin heti" tai "antaisin kyllä" on aika yleisiä kommenteja meidän molempien suusta, vitsejähän noi on, ainakin meillä :). meillä on 100% luotto, niin ehkä siksi ei tarvii sen enempää miettiä.

No me kattotaan miehen kanssa sekä miehiä että naisia, mutta toi "tota vois panna" menee yli.. kauniita & seksikkäitä ihmisiä (olkoon naisia tai miehiä ) voi katsoa ja ihastella, mutta ei me haaveilla seksistä niiden kanssa.

"Tuota vois panna! on aika huolestuttavan kevyesti heitetty "läppä". Muuten kyllä myös mieheni kehuu naisia.. mutta kehu on niin realistista ja tiedän/tunnen mieheni joka arvostaa myös pään sisältöä.

Kehut on ihan ok ... jopa keskustelu ulkonäöstä. Mutta jos siihen alkaa sisältöä vaatimuksia ulkonäön suhteen mitä et voi täyttää. Esim. "Olisitpa sinä noin pitkä kuin tuo tyttö.. " "Olisitpa sinä noin nuori kuin tuo tyttö." Niin kannattaa taas huolestua jos heitot eivät ole vitsi.

Minäkin puhun miesten ulkonäöstä miehelleni ja myös kuuntelen hänen kantansa siihen.

Suhteen alkuvaiheessa ehkä oli hiukka epävarma olo jos mies puhui toisten ulkonäöstä.. Nyt olen huomannut ettei se ole johtanut mihinkään niin ei huolestuta. t: yhdessä samankatonalla jo 6v

meillä ainakins aa sanoa kauniiks/komeaks tai kehua vaatteita tai hiuksia tms, mutta tolalset panemiskommentit ei oikein istu mun miehen suuhun. en usko että sanois, mutta jos sanois niin loukkaantuisin varmaan.

Meillä se taijan olla mie, joka tasapuolisesti kehhuu niin miehiä kuin naisia =) Miul vaan on silmät, jotka äkkää kaiken kauniin, sekä suu, joka tykkää sannoo immeisistä myös positiivisia asioita.

Mut en mie noita "panojuttuja" puhele, ilmaisen asian vähäsen siveämmin :D

Mies monesti kehuu muita naisia ihan tahallaan, minua ärsyttääkseen tai tehdäkseen mustasukkaiseksi. Ja sitten muka minua alkaa maanittelemaan, että "olethan sinä sentään kaikkein kaunein" tms... Joku sen typerä "peli" tms tuo tuollainen. Kyllä joskus olen huomannut, että varsinkin näin kesäaikaan vähiin vaatteisiin pukeutuneet muodokkaat naiset kääntävät pään (siis vaikkei sano mitään, kiusoittele minua tms) ja kai se on ihan luonnollista. Ja joo, on munkin mies sanonut "tuota vois panna" ja muuta saman tyylistä :( Eihän se mukavalta tunnu. Mutta osaan kyllä maksaa samalla mitalla takaisin!

no en tykkäis. enkä usko että sekään tykkäis jos minä alkaisin kehua muita miehiä. kyllä se kyylää muita naisia..sen oon huomannu mutta ei tarvii mulle kertoa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin kun ees joskus sais niitä kehuja ite...En kuitenkaan oo ylipainoinen tms. mut kuitenkin alkaa itsetunto olemaan aika alhaalla...

no ei mikään ihme. mitä tapahtuis jos ite alkaisit kehuu muita miehiä...? :whistle: tajuisko se sitten miten tommonen satuttaa? :| :hug:

Monilla Suomalaisilla on huono itsetunto jonka valitettavasti viemme mukanamme sukupolvelta toiselle. Yleensä tällainen toisen naisen kehuminen johtuu kun mies pelkää menettävänsä rakkaansa. Aina täytyy vähän painaa alaspäin jotta kumppani ei luulis itsestään liikoja. Se on joku meidän vitsaus, lähimmäisen kehuminen on vaan niin vaikeaa, mutta miksi.. Harmi vaan että juuri tuon takia moni kaunis nainen ei tiedä olevansa kaunis ja ihana yms. eika omanarvontunne ole kohillaan. Harmittaa tää Suomalainen kulttuuri kun itsestään ei saa olla ylpeä!!!

En halua pitää miestäni teini-ikäisenä pellenä, että onneks ei puhu noin tai muutenkaan arvostele ihmisten ulkonäköä hyvässä tai pahassa. Ei kenenkään itsetunto saisi olla riippuvainen muiden antamista kauneus-kommenteista, eikä ihmisen pitäisi edes yrittää olla kaunis, vain oma itsensä =)

Yhteistyössä