V
vierailija
Vieras
Mies avautuu mulle menneisyydestään. Mies eroamassa vaimostaan kun vaimo sai jonkin pahan asian miehestä selville 6 vuoden takaa ja se oli vaimolle viimeinen pisara. Asiaa ei ole vielä kertonut, mutta lupasi kertoa. Mies on elänyt epärehellisesti ainakin vaimolleen 20 vuoden ajan jonka jälkeen ollut kunnolla 6 vuotta. Ollut naissuhteita, raha-ongelmia, stressiä liitossa ensimmäisten 20 vuoden ajalta ja nyt vaimo sai selville jonkun asian kuuden vuoden takaa jota ei anna anteeksi ja on jättämässä miestä. Mies kertonut mulle menneisyydestään, heikkouksistaan ja mm. nykyisestä mustasukkaisuudestaan vaimoansa kohtaan esim. että eilen kävi ajelemassa kaupungilla ja katsoi näkyykö vaimoa baareissa tai siskonsa luona. Kertoo siis todella suoraan heikkouksistaan ja sanoi että nyt kääntänyt uuden sivun elämässään ja haluaa olla täysin rehellinen, mutta vaimo ei huoli häntä enää. Kuulemma ei ole muita jolle kertoa kuin minä. Itsekin olen kertonut hänelle omista asioistani todella paljon joita en ole muille kertonut. Haluaisin ainakin aluksi pitää miehen ystävänä. Vaimo haluaa että mies lähtisi heidän asunnostaan pois ja nyt ehdotti että voisiko tulla mua katsomaan mun kotipaikkakunnalle joka on Raahesta n. 200 km päässä jolloin samalla olisi mun mökissä ehkä yötä. Onkohan tuo kaikki joku juoni ja mitä ajaa takaa? Tiedän että vastaatte ehkä että yrittää hyötyä musta, mutta toivon silti muitakin näkökantoja kun asiat ei ole aina niin mustavalkoisia. Voisitteko itse olla miehen kanssa joka kertonut niin paljon asioita menneisyydestään joita ei ole muille ikinä kertonut ja onkohan tämä joku juoni että saa mut riippuvaiseksi itsestään vai voikohan tämä olla ehkä jonkun hienon ystävyyden alku? Ehkä haluaa päästä pöksyihini tai hyötyä musta, mutta silti suhteita on alkanut myös erikoisista aluista joten tätäkään ei voi varmana tuomita. Toivon siis asiallisia vastauksia ja en pelkästään tuomitsevia ja negatiivisia, mutta olen vaan niin sekaisin tämän asian kanssa kun pidetty yhteyssä vasta 3 päivää ja tiedämme toisistamme jo enemmän kuin ainakaan minä ikinä. Antaisitteko miehelle mahdollisuuden ja mitähän mies ajaa takaa siis tällä hetkellä? Myöhemmin voi tottakai olla tilanne toinen, mutta haluan tästä ajatuksia, kiitos