P
Pohjoisen mies
Vieras
Eli, en tiedä että onko tämä nyt oikea palsta tämän kyselyyn, mutta koska kyse on avioliittoon kuuluvasta seksijutusta. Eli siis tuossahan tuo otsikkokin aiheen jo selventää; mieheni inhoaa suuseksin antoa, ja minä rakastan sen vastaanottoa (eikä annossakaan ole vikaa, siis).
Siis, tästä on noussut oikea kulmakivi meille, olen aika kokeilunhaluinen ja tylsistyn aika nopeasti, mies taas semmonen lähetyssaarnaja-jyystäjä. Olen aina rakastanut suuseksin vast.ottoa, mutta nyt alkaa näyttämään siltä että saan olla loppuelämäni ilman koska mies nauraa päin naamaa että "älä unta näe". Kerran tai pari on tainnut alakertaan kurkistaa; hääyönä ja kerran sen jälkeen.
Joudunko oikeasti olemaan loppuelämän ilman suurinta nautintoani??? Ahdistaa aivan mielettömän paljon, ja olen alkanut funtsii että tuleeko sivusuhteen haaliminen jossakin vaiheessa ajankohtaiseksi tämän tapauksen vuoksi. Niin ja selvennetään hieman; mies ei tykkää myöskään suuseksin vastaanottamisesta, että en voi edes sillä "painostaa" häntä.
Aika kinkkinen tilanne, ja todella turhauttava.
Ompas tutun oloinen tilanne,mutta vaan toisin päin! Meillä rouva ei ole koskaan tykännyt ottaa suihin! Joskus avioliiton alkuaikoina häveliäästi hiukan malliksi,mutta kaikesta huokui "ei kiitos,en minä osaa/halua"-meinikin ja sit vuosien saatossa tuokin vähä on hävinnyt! Itse toki nuolen häntä..kuuluu mielestäni hyvään esileikkiin ja toki muutenkin rakasteluun ja tiedän,että hän myös pitää siitä! Minusta se,että tykkää jostain ja ei ole valmis tekemään itse samaa tai edes kysymyään,et haluisitko on pahemman laatuista itsekkyyttä! Aloittaja kertoi harkinneensa vierasta ja voin omasta puolestani sanoa,että olen juuri noin ratakaissut oman "ongelmani"! Muutenkin sexielämäni on saanut uusia ulottuvuuksia tällä tapaa ja varmaan vaimonikin(vaikkei tiedäkkään teoistani) saa parempaa ja kiihkeämpää sexiä,koska sängyssä ei oo se entinen tylsyyttään huokaileva aviomies ;D
Viimeksi muokattu: