N
no
Vieras
"Minä olen se palstan ukkosenjohdatin, joka saa loan niskaani"
Tämä pisti silmääni. Olen minäkin huomannut, että saat lokaa niskaasi melkoisen paljon, mutta oletko koskaan pysähtynyt miettimään, että se saattaa johtua itsestäsi tai oikeammin kirjoituksistasi? Koet jollakin tavoin olevasi palstan kingi ja olet ottanut tästä liian ison osan elämääsi. Näin minusta näyttää ja tuo sinun oma toteamus ukkosenjohdattimena olosta tukee tätä. En ole muiden vakituisten nikkien huomannut tekevän tätä samaa, paitsi yksi yrittää olla jotenkin isällinen hahmo mutta hän on vähän sellainen höppänä eikä pue lauseitaan muotoon "olen oikeassa", että se ei ärsytä. Mutta muut eivät ärsytä muita? Voisitko siis miettiä omaa tyyliäsi, olet hiukan omahyväisen oloinen ja aiheetta.
piti sitten sinunkin jatkaa samaa rataa, sitä minä ihmettelen, että jos eikö sitä voi sitten olla hiljaa ja antaa toisen olla sellainen kuin on? Vaan pitää puuttua keskusteluun vain analysoimalla muita keskustelijoita ja heidän tapojaan tai jopa virheitään. kovin katkera tapa elää, valitettavasti. Jos et kirjoita asiasta, niin kirjoita itsestäsi.
Viimeksi muokattu: