Mies kohtelee törkeästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Molly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Minä olen se palstan ukkosenjohdatin, joka saa loan niskaani:)"
Tämä pisti silmääni. Olen minäkin huomannut, että saat lokaa niskaasi melkoisen paljon, mutta oletko koskaan pysähtynyt miettimään, että se saattaa johtua itsestäsi tai oikeammin kirjoituksistasi? Koet jollakin tavoin olevasi palstan kingi ja olet ottanut tästä liian ison osan elämääsi. Näin minusta näyttää ja tuo sinun oma toteamus ukkosenjohdattimena olosta tukee tätä. En ole muiden vakituisten nikkien huomannut tekevän tätä samaa, paitsi yksi yrittää olla jotenkin isällinen hahmo mutta hän on vähän sellainen höppänä eikä pue lauseitaan muotoon "olen oikeassa", että se ei ärsytä. Mutta muut eivät ärsytä muita? Voisitko siis miettiä omaa tyyliäsi, olet hiukan omahyväisen oloinen ja aiheetta.

piti sitten sinunkin jatkaa samaa rataa, sitä minä ihmettelen, että jos eikö sitä voi sitten olla hiljaa ja antaa toisen olla sellainen kuin on? Vaan pitää puuttua keskusteluun vain analysoimalla muita keskustelijoita ja heidän tapojaan tai jopa virheitään. kovin katkera tapa elää, valitettavasti. Jos et kirjoita asiasta, niin kirjoita itsestäsi.

Viimeksi muokattu:
Anteeksi, että ketju meni osaltasi näin, mutta taisit saada kysymykseesi vastauksen?

Joskus käy niin, että tunteet katoaa ja tilalle tulee kylmyys, siitä pitää tehdä omat johtopäätökset, varsinkin , jos on kysymyksessä seurustelu tai kovin nuoret ihmiset. katso miksi suhteenne muuttuu, kyllä sinä tunnet miten voit.

Se pirujen maalaaminen on tavallaan itseluottamuksen puutetta? ja sen korjaamiseen tarvitaan onnistumisia. Miellyttävin tapa onnistua on harrastaa jotakin ja edetä siinä. Jopa ihan arkinen ruuanlaitto voi olla tapa nostaa itsetuntoa; löytää uusia makuja ja tehdä asioita uudella tavalla; luova kokki on paras kokki.

Itseään pitää arvostaa ja omaa arvostusta ei kannata hakea muilta tietoisesti, se tulee sivutuotteena.

Tulee hieno ja helteinen päivä, tästä lämmöstä kannattaa nauttia nyt, kiitos.

Olet enemmän kuin oikeassa!

Tuolla ruoka juuri odottaa, että eipä muuta kuin lähden iskemään kynteni kinkkuun (broilerinlihaa kylläkin). Luova kokkaaminen on aivan ihanaa minustakin ja todella hyvä tunne tulee kun saa nauttia itse sävelletystä ruuasta. Tässä kun pikkuhiljaa opin hyödyntämään näitä plastan ominaisuuksia, niin tiedä vaikka löytäisin ohjeen maukkaaseen kalakeittoon, mitä ajattelin joku päivä tehdä. Mitähän kalaa siihen kannattaisikaan laittaa?

On todella hieno päivä ja tästä ruuan jälkeen sinne suuntaan uimapuuhiin lapsen kanssa!

Viimeksi muokattu:
Olet enemmän kuin oikeassa!

Tuolla ruoka juuri odottaa, että eipä muuta kuin lähden iskemään kynteni kinkkuun (broilerinlihaa kylläkin). Luova kokkaaminen on aivan ihanaa minustakin ja todella hyvä tunne tulee kun saa nauttia itse sävelletystä ruuasta. Tässä kun pikkuhiljaa opin hyödyntämään näitä plastan ominaisuuksia, niin tiedä vaikka löytäisin ohjeen maukkaaseen kalakeittoon, mitä ajattelin joku päivä tehdä. Mitähän kalaa siihen kannattaisikaan laittaa?

On todella hieno päivä ja tästä ruuan jälkeen sinne suuntaan uimapuuhiin lapsen kanssa!

kalakeitto on hellepäivän ruokaa meillä ja haihduttamisen myötä menetetty suola tulee takaisin graavilohesta, Muista suojata itsesi ja lapsesi nyt auringolta vähintäin lakilla, auringonpistos vaanii.

Viimeksi muokattu:
kalakeitto on hellepäivän ruokaa meillä ja haihduttamisen myötä menetetty suola tulee takaisin graavilohesta, Muista suojata itsesi ja lapsesi nyt auringolta vähintäin lakilla, auringonpistos vaanii.

Juu, ei kannata haihduttaa liikaa, ettei tarvitse syödä pelkkää suolakalaa.

Aurinkovoiteet lätkitty ja nyt uimaan:)

Älä huku, ainakaa järveen!

Viimeksi muokattu:
Tuli vähän taukoa tämän keskustelun kanssa elikkä. Miehellä on ollu aikaisemmin yksi pitkä suhde takana, joka päättyi vähän sen jälkeen kun mies meni armeijaan ja sai tietää, että koko suhteen aikana tämä tyttö petti häntä 7 kertaa ja muutenkin valehteli. En usko että nyt on kiinni siitä etteikö mies luottaisi, koska hän on monesti sanonut luottavansa 100 % minuun. Asumme miehen kanssa yhdessä tällä hetkellä, koska hänellä on oma asunto ollut jo monta vuotta, koska hänellä ei ole vanhempia joten on muuttanut alaikäisenä omilleen. Toki isäpuoli löytyy + muita sukulaisia löytyy. (molemmat kuolleet) Molly 2 ja minä emme ole sama asia.
Olen itsekkin miettinyt mahdollisuutta että onko ihastunut erääseen kaveriini, koska myös silloin rooli alkaa kun hän ilmestyy paikalle ja kun kysyn kahden kesken asiasta niin hän ns. raivostuu, että asia ei ole niin ja lässyttää muuta paskaa. Meillä ollaan minä tossun alla ja hän tossun päällä elikkä ei alistu kotonakaan minulle. Jotenkin tuntuu että ikinä en tee mitään oikein ja että kaikki menee penkin alle. Jotenkin myös tuntuu että hän yrittää savustaa pihalle minua, mutta aina kun asiasta riitelyn yhteydessä mainitsen hän sanoo heti ensimmäiseksi että "älä nyt taas jaksa aloittaa" En sitten tiedä olisiko kyllästymisestä kyse, mutta hän kuitenkin antaa hellyyttä, seksiä ym. samalla lailla kun ennenkin.

Lisään vielä että kummallakin on omia menoja niin viikolla kun viikonloppuisin että ei ihan 24/7 kyhnötetä sylikkäin. Miehellä on töitä ja minä opiskelen. Molemmilla eri kaveripiiri.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä alistu tuollaiseen;10587752:
Olet kyllä ollut kärsivällinen ja rakentava, mutta miehesi käyttäytyy vaan edelleen törkeästi.

Olin itse ikäisenäsi samantyyppisessä suhteessa, liiian kauan. Mies oli minua viisi vuotta vanhempi. Tiesin koko ajan, että olen hölmö, kun en jätä häntä. Hän käyttäytyi kuten miehesi, mutta lisäksi oli vielä tosi mustasukkainen. Tavallaan vihasin häntä samalla. Kasvoin suhteesta pois ja nykyään minulla on ihana mies, jolla on terve itsetunto. Ei ikinä solvaa eikä kohtele ketään kaltoin.

Älä jää tuleen makaamaan, lopeta suhde ajoissa. En usko, että miehesi tuosta muuttuu. Voihan olla, että hänkin pyristelee pois, koska ei tunnu välittävän tunteistasi.

Tämä on hyvä vastaus sinulle.

hyvä, että tarkensit tilannetta; mies vaikuttaa rikkinäiseltä ja hänen itse pitäisi tajuta tilanteensa ja käyttäytymisensä, mutta vaikealta kuulostaa.

Tämä on hyvä vastaus sinulle.

hyvä, että tarkensit tilannetta; mies vaikuttaa rikkinäiseltä ja hänen itse pitäisi tajuta tilanteensa ja käyttäytymisensä, mutta vaikealta kuulostaa.

Niin minustakin. Sitten kun vielä löytäisi samanlaisen miehen, kuin nm. "Älä alistu tuollaiseen", niin avot!! Kyllä se sisin on tärkeintä ja muu ulkoinen ihan toissijaista. Sieltä sisältä kun lähtee kaikki muukin kaunis, minkä voi aistia, vaikka ei aina nähdä.

Viimeksi muokattu:
Niin minustakin. Sitten kun vielä löytäisi samanlaisen miehen, kuin nm. "Älä alistu tuollaiseen", niin avot!! Kyllä se sisin on tärkeintä ja muu ulkoinen ihan toissijaista. Sieltä sisältä kun lähtee kaikki muukin kaunis, minkä voi aistia, vaikka ei aina nähdä.

Siis vastailen tässä ihan itsekseni itselleni, vaikka ei ole kysytty. Huomasinpa NO, että en olekaan Molly, vaan Molly2...? Heh heh. Mutta ei kait haittaa, kun sopii niin passelisti. Olen kait vähän sekaisen vielä ensiavun antamisesta uimareissulla todella vakavassa liikenneonnettomuudessa. En ollut itse osallisena, muuta kuin avun antajana. Lukee huomenna lehdessä ainakin jossain päin Suomea. Harvoimpa tällaista omalle kohdalle sattuu. Onneksi kukaan ei kuollut, vaikka todella hilkulla oli. Ihan kädet tärisee vieläkin...

Viimeksi muokattu:
Se on sellaista metafysiikkaa, ettei "ukkokaan" arvaa, joten ei kannata vaivata päätään asialla:). Joskus logiikka pettää täälläkin, mikä sitten näyttäytyy ristiriitaisuutena. Toisaalta hyvä se, niin asian voi sitten korjata. Kyseessä yksi virhetulkintani yhden nimimerkin kohdalla. Ei muuta.

Taiat olla sekaisin kuin seinäkello.

Viimeksi muokattu:
Siis vastailen tässä ihan itsekseni itselleni, vaikka ei ole kysytty. Huomasinpa NO, että en olekaan Molly, vaan Molly2...? Heh heh. Mutta ei kait haittaa, kun sopii niin passelisti. Olen kait vähän sekaisen vielä ensiavun antamisesta uimareissulla todella vakavassa liikenneonnettomuudessa. En ollut itse osallisena, muuta kuin avun antajana. Lukee huomenna lehdessä ainakin jossain päin Suomea. Harvoimpa tällaista omalle kohdalle sattuu. Onneksi kukaan ei kuollut, vaikka todella hilkulla oli. Ihan kädet tärisee vieläkin...

Olit tärkeä ihminen siinä tilanteessa ja pystyit auttamaan, etkä pakenemaan. Hienosti toimittu, saatoit pelastaa ihmishengen.

Viimeksi muokattu:
Mita hemmettia!

Alkuperainen viesti on jaanyt taysin ilman kommenttia, apua ja jalkoihin kun taalla joku molly kakkonen on tullut dominoimaan koko ketjun! :((

Olisit edes ottanyt selvyyden vuoksi erilaisen nimimerkin. Tai oman ketjun itsellesi...

Mita hemmettia!

Alkuperainen viesti on jaanyt taysin ilman kommenttia, apua ja jalkoihin kun taalla joku molly kakkonen on tullut dominoimaan koko ketjun! :((

Olisit edes ottanyt selvyyden vuoksi erilaisen nimimerkin. Tai oman ketjun itsellesi...

Saman huomasin. Aika röyhkeä ja lisäksi tuo itsensä tärkeäksi tekeminen muutenkin kun väitti että on ollut pelastamassa henkiä. Todella terapian tarpeessa!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätemisen tarve;10589396:
Saman huomasin. Aika röyhkeä ja lisäksi tuo itsensä tärkeäksi tekeminen muutenkin kun väitti että on ollut pelastamassa henkiä. Todella terapian tarpeessa!

Kieltamatta erittain royhkeaa kaantaa aihe itseensa, vielapa kayttamalla samankaltaista nikia, jotta varmasti menee sekaisin aloittajasta (joka nyt jai taysin vaille huomiota omaan _ongelmaansa_).

Olit tärkeä ihminen siinä tilanteessa ja pystyit auttamaan, etkä pakenemaan. Hienosti toimittu, saatoit pelastaa ihmishengen.

Näin juuri ja kiitos kannustuksesta! Täytyy todeta, vaikka itse sanon ja tiedän, että tämä täällä monia ärsyttää, mutta olin todellakin ainoa auttaja, joka toimi. Onnettomuuspaikan ympärillä tienreunamilla oli kymmeniä ihmisiä vain tuijottamassa tilannetta (mikä toisaalta ihan ymmärrettävää). Autio hiljaisuus tapahtumapaikan keskiössä, peltisilppuisessa rytöläjässä, missä uhrit olivat. Menin sinne havainnoimaaan tilanteen, tein tarvittavat ensiaputoimet, sekä seurasin uhrien vointia ja olin heidän kanssaan avun tuloon saakka. Minusta tämä nyt oli ainakin vähintä, mitä tällaisessa tilanteessa voi (pitää) tehdä. Onhan meillä auttamisvelvollisuus onnettomuustilanteissa ihan lakiinkin perustuen.

Sillä, ettei Suomessa ole tapahtunut eilen vakavia liikenneonnettomuksia, kuten joku tuolla edellä yritti mitätöidä avun antamistani, niin sillä ei ole `huitsin nevadan´ merkitystä asia kanssa. Kyllä meistä jokainen varmasti haluaa, että onnettomuustilanteissa uhreina ollessamme meitä tulee joku auttamaan, ainakin sitomaan ne vuotavat laskimot / valtimot, mistä veri pulppuaa. Se on selvä.

Tämä nyt ei ollut suoraan apua aloistusviestin kirjoittajalle, kuten ei monista muistakaan kirjoituksista itseni lisäksi. Mutta kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Mitä ***tua sä viittit tossa iässä leikkii kotia kenenkään kanssa, elä nuoruutta ja unohda tommoset vakisuhteet, deittaile poikii tai pidä vain kavereina, keskity muihin asioihin.

Kundihan on täysi kusipää ja vannoo rakkauttaan, vaan koska haluu pilluu. Herää todellisuuteen, ei tossa iässä kundit haluu olla vakavissaan missään parisuhteessa. Toihan on yhtä kidutusta, päähän sulla sekoo tollasessa, jos et ymmärrä sanoo bänks.

Viimeksi muokattu:
Mitä ***tua sä viittit tossa iässä leikkii kotia kenenkään kanssa, elä nuoruutta ja unohda tommoset vakisuhteet, deittaile poikii tai pidä vain kavereina, keskity muihin asioihin.

Kundihan on täysi kusipää ja vannoo rakkauttaan, vaan koska haluu pilluu. Herää todellisuuteen, ei tossa iässä kundit haluu olla vakavissaan missään parisuhteessa. Toihan on yhtä kidutusta, päähän sulla sekoo tollasessa, jos et ymmärrä sanoo bänks.

Viimeksi muokattu:
Sillä, ettei Suomessa ole tapahtunut eilen vakavia liikenneonnettomuksia, kuten joku tuolla edellä yritti mitätöidä avun antamistani, niin sillä ei ole `huitsin nevadan´ merkitystä asia kanssa.

Ei ollut mitätöinnistä kyse vaan siitä, että sinä puhut paskaa. Tuona aikana jolloin tämä "erittäin vakava" onnettomuus muka tapahtui, ei sattunut mittän vakavaa. Ainoat kolarlarit joihin hälytysajoneuvoja kutsuttiin, olisva statuksella "tieliikenneonnettomuus: pieni".

Viimeksi muokattu: