Mies kohteli minua huonosti. Aloin syömään herkkuja ja lihosin. Eli mun tapauksessa syy oli miehen. Ollaan erottu. Mies lähti mut kilot jäivät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mies kohteli minua huonosti. Aloin syömään herkkuja ja lihosin. Eli mun tapauksessa syy oli miehen. Ollaan erottu. Mies lähti mut kilot jäivät.
T. Janina

Kolme pointtia:

1. Läski vierittää syyn lihavuudesta aina toisaalle

2. Läski ei ota vastaan hyviä/toimivia neuvoja laihtumiseen

3. Läski vihaa liikuntaa.

Ap. on Rummo-jankkaajan provo tai vaikeasti identiteettinsä kadottanut naisoletettu.
Vaikea uskoa ettet ole missään törmännyt käsitteisiin kehopositiivisuus ja minämyötätunto.
Olin kerran tilaisuudessa, jossa luennoitsija kertoi mitkä syyt aiheuttavat ylipainoa. Joku kuulema varastoi energiaa kehoonsa ydinsaastelaskeuman takia. Syitä on monia. Ehkä huoltovarmuusvarastoista puhuminen ei silloin ollut vielä in nollaluvun alussa.
Elämästään pitää nauttia eikä olla sairaiden miesoletettujen elävänä esittelynukkena.

T. Janina

Kolme pointtia:

1. Läski vierittää syyn lihavuudesta aina toisaalle

2. Läski ei ota vastaan hyviä/toimivia neuvoja laihtumiseen

3. Läski vihaa liikuntaa.
Nojaa emmä kyl syytä läskeydestäni ketään. Nojoo lääke tais lihottaa koska kun olin sairaalas pari kolmekuukautta lihosin muka 48kiloa. Ja ei mulla ei ollut kanttiini lupia edes ni ei voinnut herkutella eikä tollasta läskistymistä voi tulla noin nopee noh onneks noin kolkyt kiloo on lähtenyt pois ja pidän kyllä liikunnasta kävely tai pyöräily paras. Joo ne yleensä ne neuvot on syö porkkanaa niin laihdut

Ap. on Rummo-jankkaajan provo tai vaikeasti identiteettinsä kadottanut naisoletettu.
Vaikea uskoa ettet ole missään törmännyt käsitteisiin kehopositiivisuus ja minämyötätunto.
Olin kerran tilaisuudessa, jossa luennoitsija kertoi mitkä syyt aiheuttavat ylipainoa. Joku kuulema varastoi energiaa kehoonsa ydinsaastelaskeuman takia. Syitä on monia. Ehkä huoltovarmuusvarastoista puhuminen ei silloin ollut vielä in nollaluvun alussa.
Elämästään pitää nauttia eikä olla sairaiden miesoletettujen elävänä esittelynukkena.
”Eihän se lihomiseni johtunut liiasta syömisestäni”, sanoi sidukka-🐳

onko siellä sinun kotisi lähellä ollut viime aikoina kovinkin usein ydinsaastelaskeumia? 🤭
En kirjoittanut itsestäni kuten viestistäni selvästi käy ilmi.
Olin mukana isossa hyvinvointitilaisuudessa Hämeenlinnan Aulangolla. Miespuhuja kertoi tapaamastaan laihduttajasta.
Henkilö jonka mukana seminaarissa olin mittasi myöhemmin rasavprosenttini Töölön urheilukentän tilaisuudessa. Sain huippu-urheiljan rasvaprosentin.
Olen entinen terveysterroristi. Terveystuotteet ovat iso bisness. Onneksi en lähtenyt mukaan niitä myymään. Moni tunnettu urheilja käytti niitä ja kai käyttää vieläkin. Olen joskus muistellut tätä tapausta Annan keskusteluissa.
En enää vastaa jankkauskysymyksiin.

Meikäläisen ylipainokilojen syy on vain ja ainoastaan se, että maailmassa on niin hyviä makuja. :p
Joo kyllähän mäkin herkuista pidän 😋 eilen satuin lähialepaan ku paistotuetteet oli miinus kuuskyt prossaa. On jo halpa karjalanpiirakat oli kakstoistpennii kpl. Mietinkin et mitä jos söis vain piirakoita koko kuukauden nih tulis halvaks 6piirakkaa päivä on sen seitkytpennii 30päivää ois 21€. Nojoo sit sattui ole mun suosikki donitsi munkkei niit ois voinut ottaa ne kaikki. Mut aattelin et yks riittää tällä kertaa hintaa kuuskyt pennii. Perhana yks vanha ruova taitaa tulla jo kakstuntii ennenkuin alet alkaa ja se rohmuu aina kaikki parhaat lihat omaan kärryyn. Mä menin kerran tuntii aikasemmin ja siellä se mummo taas oli mua ennen ja katoin et vittu oli taas kaikki alepihvit ottanut mitä ite suunnittelin. Mut muuten caikuttaa herttaiselta mummelilta jota ei edes haittaa kökkiä tunti tolkulla kaupassa. Mä oon ihan hurahtanut näihin ysin aleihin ja meen jo ajoissa itekkin et saa kaikkea halvalla

Joo kyllähän mäkin herkuista pidän 😋 eilen satuin lähialepaan ku paistotuetteet oli miinus kuuskyt prossaa. On jo halpa karjalanpiirakat oli kakstoistpennii kpl. Mietinkin et mitä jos söis vain piirakoita koko kuukauden nih tulis halvaks 6piirakkaa päivä on sen seitkytpennii 30päivää ois 21€. Nojoo sit sattui ole mun suosikki donitsi munkkei niit ois voinut ottaa ne kaikki. Mut aattelin et yks riittää tällä kertaa hintaa kuuskyt pennii. Perhana yks vanha ruova taitaa tulla jo kakstuntii ennenkuin alet alkaa ja se rohmuu aina kaikki parhaat lihat omaan kärryyn. Mä menin kerran tuntii aikasemmin ja siellä se mummo taas oli mua ennen ja katoin et vittu oli taas kaikki alepihvit ottanut mitä ite suunnittelin. Mut muuten caikuttaa herttaiselta mummelilta jota ei edes haittaa kökkiä tunti tolkulla kaupassa. Mä oon ihan hurahtanut näihin ysin aleihin ja meen jo ajoissa itekkin et saa kaikkea halvalla

Meillä on tällä hetkellä nukkumaanmenoaika ysiltä. :D

Mutta on aamuisinkin alennuksessa kaikkea kivaa. Helposti saa työpäivän lounaan kahdelle reilulla vitosella.

• Tykkää
Reactions: 9MM.
Missä on pennit ja eurot yhtäaikaa viel käytössä? 😁

- - Henkilö jonka mukana seminaarissa olin mittasi myöhemmin rasavprosenttini Töölön urheilukentän tilaisuudessa. Sain huippu-urheiljan rasvaprosentin.
Olen entinen terveysterroristi. Terveystuotteet ovat iso bisness. Onneksi en lähtenyt mukaan niitä myymään. Moni tunnettu urheilja käytti niitä ja kai käyttää vieläkin. Olen joskus muistellut tätä tapausta Annan keskusteluissa.
En enää vastaa jankkauskysymyksiin.
Vanhusmummolta samanlaista puhetta kuin Trumpilta 😂

Meillä on tällä hetkellä nukkumaanmenoaika ysiltä. :D

Mutta on aamuisinkin alennuksessa kaikkea kivaa. Helposti saa työpäivän lounaan kahdelle reilulla vitosella.
Ilta ysin uutiset ja sitä rataa 😉 nojoo aamulla on se kolkyt pinnaa nih onhan sekin jees. Mul lähti joku preimum purilainen messiin alle kahel egel sit eri kana vaomisruokii siis mä sain noin neljän päivän ruuat 8eurolla. Mä monesti otan niit salaatteikin. Toki kreikkalaiset naurais sille "kreikkalaiselle" salaatille fetaa kitsaasti ja joku viis oliivii ja suurinosa jotain lehtee. Mut oon ottanut testiin paljon uusia ruokia mitä ei muuten ostaisi. Mitä otit viimeksi alesta?

Yhteistyössä