Mies kontrolloi menoja????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
15 v ollaan oltu yhdessä. Sukulaisten kanssa vietetty aika ollut minimissä. Miehen sukulaisten luona käyty yhdessä, mä hoitanut omani itsekeseen mikä ollut suht ok. Nyt eka lapsi ja asiat muuttuneet eli mummot ja sisarukset haluais nähdä enemmän.
Joulu vietettiin miehen sukulaisissa. sain vängättyä että käydään mun sukulaisten luona, 1,5 tuntia siellä oltiin, äkkiä syötiin. Mun äiti ollut mun apuna ja seurana meillä, nyt mies sanoo että on liikaa, pitäs edes hänen mieleipidettä aiasta kysyä. Mies tekee pitkää työpäivää eikä ole paljon arkena kotona. (äiti ollut arkena käymässä ma-pe noin 4 kertaa 9kk aikana)
Olisin lähdössä äidin ja vauvan kanssa lyhyelle reissulle ulkomaille niin mies sanoo että eka ulkomaanmatka yhdesä vauvan kanssa menemme kolmestaan...
No nyt ollaan taas menossa miehen sukulaisten luo kylään useaksi päiväksi ja saman viikon lopulla sisareni olis tulossa yökylään, mies sanoo että haluais olla perheen kesken kun just oltu reissussa HÄNEN sukulaisten luona. Siis prkl.
Mitä tehdä

Minä sanoisin tylysti miehelle että mene sinä omiin sukulaisiis yksinäs, minä tahdon viettää aikaa siskoni kans. Suoraan se pitää sanoa eikä aina vaan nyökytellä! Ei se mies sua väkisin autoon kanna :D

no sinä teet kuten haluat,jos mies haluaa sukuloida niin sukuloikoon yksinään.sinulla on sama oikeus tavata sukulaisiasi. jos kolme päivää olette miehen sukulaisissa niin sitten olette myös kolme päivää sinun sukulaisissa,tai vaihtoehtoisesti sukulaiset tulee teille kolmeksi päiväksi.

Yhteistyössä