Mies kunnioittaa minua niin paljon ettei halua seksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos sinulla on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";26184694]Mä laittaisin viestin, kysyisin että enkö ole niin haluttava että minun kanssa voisi harrastaa seksiä, ja että en hukkaa enää yhtään aikaani tähän "suhteeseen". Voisin vielä laittaa "meillä harrastetaan seksiä illalla klo.21, olit paikalla tai et ;)"[/QUOTE]

Melkoinen tunnelman kohottaja. Miksi ei heti voi sanoa, että minä tyttö jaan tänään tussuani, jos et sinä ota niin haen jonkun muun.

Onko hänellä suhde ollut ennen sua? Joskus tapailin miestä joka ei halunnut sänkyyn. Myöhemmin selvis että tapaili exäänsä seksin merkeissä he vaan piti taukoa. Palasivatkin sitten takaisin yhteen. Ja miksi täällä jotkut vaahtoo jostain siveellisen esittämisestä. Se että kieltäytyy seksistä ei varmaan tarkoita sitä. Joillekkin se vaan ei ole niin helppoa ja sitä pitää soutaa ja huopaa ennen sitä miksi se olisi jotain esittämistä.

[QUOTE="Vieras";26184718]Melkoinen tunnelman kohottaja. Miksi ei heti voi sanoa, että minä tyttö jaan tänään tussuani, jos et sinä ota niin haen jonkun muun.[/QUOTE]

No dildojako pitäis sit suhteessa kasa ostaa että saisi tyydytyksen? :D

En minä hukkaisi tuollaiseen pihtariin aikaani :D

Onko hänellä suhde ollut ennen sua? Joskus tapailin miestä joka ei halunnut sänkyyn. Myöhemmin selvis että tapaili exäänsä seksin merkeissä he vaan piti taukoa. Palasivatkin sitten takaisin yhteen. Ja miksi täällä jotkut vaahtoo jostain siveellisen esittämisestä. Se että kieltäytyy seksistä ei varmaan tarkoita sitä. Joillekkin se vaan ei ole niin helppoa ja sitä pitää soutaa ja huopaa ennen sitä miksi se olisi jotain esittämistä.

On ollut ennen mua, enemmän kuin yksi, edellisesti on aikaa aika pitkästi.

[QUOTE="...";26184730]No dildojako pitäis sit suhteessa kasa ostaa että saisi tyydytyksen? :D

En minä hukkaisi tuollaiseen pihtariin aikaani :D[/QUOTE]

Varmaan ihanup to you, kumman näet parempana. Jos haluat tutustua mieheen, niin annatko pilluasi muille vai survotko dildoilla vähän aikaa?

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Pitääkö yhteiselo ja tutustinen aina aloittaa vastteiden riisumisella ja seksillä. Pidä sinä naisena moraalia yllä. Älä tyrkytä itteesi. Ei ihme jos iskee nolo olo.

[QUOTE="Vaimo";26184885]Pitääkö yhteiselo ja tutustinen aina aloittaa vastteiden riisumisella ja seksillä. Pidä sinä naisena moraalia yllä. Älä tyrkytä itteesi. Ei ihme jos iskee nolo olo.[/QUOTE]

Pitää. Ellei oo joku frigidi ja kumppani kans.

Ei tosiaan oo naisten tehtävä 'pitää moraalia yllä' :D Mistäs kivikaudelta sinä ryömit.

Eli toisinsanoen miehen mielestä ne joiden kanssa harrastetaan seksiä, on niitä joita ei kunnioiteta? Käyttääkö ukko maksullisia vai muuten vaan pokaa paikallisesta räkälästä kiertopalkinnot kun tarvitsee purkaa paineita?

[QUOTE="Vieras";26184812]Varmaan ihanup to you, kumman näet parempana. Jos haluat tutustua mieheen, niin annatko pilluasi muille vai survotko dildoilla vähän aikaa?[/QUOTE]

2kk seurustelun jälkeen mä todellakin haluan seksiä. muutama viikko olis ok. kuukausikin, maksimissaan!

Pitää. Ellei oo joku frigidi ja kumppani kans.

Ei tosiaan oo naisten tehtävä 'pitää moraalia yllä' :D Mistäs kivikaudelta sinä ryömit.

Kuten sanottu, nussia voi vaikka ensimmäisenä päivänä mutta sehän ei ole kuin toiseen ihmiseen runkkaamista.
Vaikkei omaisi mitään kummallisempaa vakaumusta, niin osa ihmisistä voi tahtoa että saavuttaa kumppanin kanssa jonkin henkisen yhteyden ennen yhdyntää.
Ainakin itsellä alkaa mielenkiinto naista kohtaan vähenemään jos nainen alkaa oikein tosissaan kärttämään nussimista vaikkei tunneta.

T. Mies

Jos mies pelkää laukeavansa liian nopeasti ja siksi epäilee omaa kykyänsä rakastajana (=pystyykö tyydyttämään sinut). Ehkä juuri sen vuoksi hän haluaa ensin tutustua sinuun paremmin että uskaltaisi kertoa sinulle myös näistä "vaikeammistakin" asioista. Kyllä monella miehellä on kovat suorituspaineet ja varsinkin silloin voi pelottaa jos edellisissä suhteissa on tullut huonoa palautetta naisilta.

[QUOTE="Vieras";26185166]Kuten sanottu, nussia voi vaikka ensimmäisenä päivänä mutta sehän ei ole kuin toiseen ihmiseen runkkaamista.
Vaikkei omaisi mitään kummallisempaa vakaumusta, niin osa ihmisistä voi tahtoa että saavuttaa kumppanin kanssa jonkin henkisen yhteyden ennen yhdyntää.
Ainakin itsellä alkaa mielenkiinto naista kohtaan vähenemään jos nainen alkaa oikein tosissaan kärttämään nussimista vaikkei tunneta.

T. Mies[/QUOTE]

Ei koskaan ole tarvinnut kärttää enkä siihen alentuisikaan :D Frigidit pysyköön kaltaisissaan ja ei-frigidit omissaan.

T. Nainen
ps. Miksi sinun piti sukupuoltasi korostaa, koetko että mielipiteesi on jotenkin arvokkaampi kun olet Mies? Juu, mehän ei täällä mammapalstalla olla koskaan kuultu miesten mielipiteitä, nyt olemme oikein otettuja että Mies tuli meille kertomaan mitä Miehet ajattevat.

Onpa jännä juttu. Meillä kesti 3 kuukautta ennen kuin harrastettiin seksiä. Minä olisin ollut valmis (ja kerroin sen miehelle), mutta mies ei ollut. Enkä halunnut häntä todellakaan painostaa ja uhkailla erolla tms. Me oltiin monta kertaa vähissä vaatteissa sängyllä, mutta en minä ikinä ajatellut, että NYT TUON ON PAKKO ANTAA kun on tähän asti päästy. En todellakaan.

Olen ehkä vähän hölmö, mutta kunnioitin miehen päätöstä. Kysyin aina, että sopiiko jos teen näin tai haluatko tehdä tätä tai tätä. Sitten yhdellä kerralla mies sanoi, että nyt on varma. Ja sitten otettiin loputkin vaatteet pois ja rakasteltiin.

Eikä tuossa miehessä ole mitään vikaa, ei koossa eikä taidoissa. On ollut naisia ennen mua. Ainoa vika oli se, että hän ei halunnut mennä mun kanssa sänkyyn liian aikaisin. Halusi kovasti (joo, kyllä sen huomaa), mutta halusi haluta oikeista syistä. Ei siksi, että olisi vain seksiä, vaan halusi että me ollaan molemmat oikeasti tosissaan ennen kuin mennään niin pitkälle. Kaikille (miehillekään) seksi kun ei ole mitään kertakäyttötavaraa.

Ehkä sitä satunnaista seksiä on helpompi harrastaa silloin, kun ei ole tunteita ja kun ei halua toisesta mitään muuta.

Yhteistyössä