Mies kyselee lupaa aivan kaikkeen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Voi helvetti.

Tutustuin mukavaan mieheen, mutta sillä on yksi todella ärsyttävä tapa. Se kyselee lupaa itsestäänselvissä asioissa. Joka kerta ennen kuin se soittaa, se lähettää tekstiviestin: "Saakos sinulle soitella?" ja sitten jos en syystä tai toisesta pääse vastaamaan, se lähettää viestillä, että "Olenkos jotenkin loukannut sinua?"

Oltiin myös kahvilla eilen yhdessä paikassa. Olin varautunut maksamaan itse oman kahvini, jolloin mies ehätti väliin kysyen, että "Saankos tarjota sinulle?" Ja sitten:"Saankos tarjota toisen kupin kahvia?"

Myöhemmin:"Saankos halata sinua?" "Saankos saattaa sinua vähän matkaa, vai käveletkös yksin?" "Saankos soittaa sinulle vielä myöhemmin?"

Jotenkin tosi ärsyttävää, vaikka yrittää kai vain olla kohtelias. Rupesi ihan naurattamaan kun mietin, mitä sen touhu voisi olla esimerkiksi sängyssä. :D

[QUOTE="Vieras";23962727]:D Ei kai tuollainen jatkuisi, jos suhteeksi kehkeytyisi. :)[/QUOTE]

Niin, kun toisen jo tuntee hyvin. Ei mua toi niin vaivaisi. Hyvä se on kysyäkin enne kuin käy halailee noin vain.

Olen tosiaan sanonutkin että lupaa ei tarvitse kaikkeen kysyä. Havainnollistin, että jos en esim. ehdi vastaamaan puhelimeen, niin sitten en vastaa - ja jos taas ehdin, niin sitten vastaan. Ja että hän voi toki toimia kysymättä lupaakin tällaisissa asioissa, ja että minä kyllä sitten sanon, jos joku asia ei ole mielestäni ok. Mutta ei näy menneen perille...

Äskenkin laittoi ensin viestiä, että "Saankos soittaa sinulle?" ja perään että "Saankos nähdä sinua vielä tänään?" :D Tätä menoa et saa...

Siis toki tuon halailun ymmärrän, eikä se nyt ole niin paha. Mutta nuo muut.

Äskenkin tuli just viesti, jossa kysyi että saakos soittaa minulle. Perään laittoi viestin, jossa kysyi, saakos nähdä minua vielä tänään. Huoh, et saa, et tätä menoa sitten yhtään mitään.. Heh.

Olen toki sanonut miehelle, ettei lupaa tarvitse kysyä kaikkeen. Eli esim. jos haluaa soittaa, niin voi soittaa ihan lupia kyselemättäkin. Vastaan kyllä, ellei sillä hetkellä ole mahdotona tai muuten vain hankalaa vastata.

Pahoittelen, jos viesti tulee tänne kaksi kertaa, koska eka juttui filtteriin vai mikä tuo nyt onkaan, jostain syystä.

[QUOTE="vieras";23962684]"Saankos laittaa tämän minun vehkeen tuonne sinun vehkeeseesi hetkeksi aikaa?"

Ei jeesus mikä munaton pelle.[/QUOTE]

Juuri tämän tyyppisiä skenaarioita ja visioita tuli omaankin mieleen. :D

Niin no, vaikuttaa tosi epävarmalta tyypiltä..
Ja etenkin toi kohta, että luulee sun heti loukkaantuneen, kun et heti vastaa, kielii vähän kyllä siitä, että jos tosta suhde tulee, niin mies on uskomattoman mustasukkainen ja joudut vakuuttelemaan jatkuvasti uskollisuuttas..
Kokemusta on.. :/

Anteeksi vain, mutta rupesi naurattamaan kovasti. Ja toi mieleeni yhden tyypin, joka myös kyseli aina ennen soittamistaan lupaa "Saanko soittaa sinulle?" Tosin lupaa kyseli sitten kaikkeen muuhunkin. Elokuvissa kyseli mm. että "saanko pitää sinua kädestä kiinni, vai onko se sinusta liikaa tässä vaiheessa?" Välillä huvitti, välillä otti päähän. Tapasimme kymmenisen kertaa, kunnes kyllästyin siihen ainaiseen kyselyyn. Kavereita ollaan kyllä yhäkin, ja voin kertoa, että tyyppi on edelleen samanlainen.

Joo. Mutta mutta. Tuohan voi tuoda esille hänen epävarmuuttaan, tai sitten vain koettaa olla tuolla tavalla jotenkin äärimmäisen kohtelias. Ehkä hän ajattelee olevansa liian päällekäyvä ja loukkaavansa sinua tms., jollei jatkuvasti kysele lupaa. Halauksen kohdalla toivoisin itsekin, että siitä jollain tavoin kysytään tai mainitaan, jottein kyseinen tilanne tule täysin puun takaa (tyyliin toinen halaa, ja itse olen kauhusta kankeana, kun en sitä ollenkaan toivoisi) mutta nuo muut asiat... no, ei niihin minusta tarvitsisi lupaa kysellä. Mutta jokainen tyylillään.

Yhteistyössä