mies kyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minämami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minämami

Vieras
Mua niin ahdistaa kun mieheni kyttää hyvän näköisiä misuja kun kuljemme missä tahansa olen tästä miehelleni sanonut mutta sanoo mun olevan sairaanloisen mustasukkanen ja saa kaameet raivarit mulle.Tää syö mun itsetuntoa aivan mielettömästi,olen itekkin katseen kestävä ja hyvän näköinen,miks en voi riitää, ite en vois katella muita miehiä ei vain kiinnosta.olen myös sanonut et jos et tavastas pääse niin tee sitä silloin kun olet yksin liikenteessä.Olen jo alkanut karttaa esim uimarannalle menoa yhdessä.Ite imetän tällä hetkellä pientä tyttöämme ja tuntuu tosi pahalta istua tissi vauvan suussa kun ohi kävelee joku ketä mieheni taas kuolaa,meinaa itku tulla.sori siskot kun joudutte tällästä kakkaa lukemaan mut en voi tästä kellekkään puhuakkaan hävettäis liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Jos kerran olet omasta mielestäsi hyvän näköinen, missä ongelma?

Pyydä katselemaan vähän huomaamattomammin, ihan kohteliaisuussyistä.

se syö mun itsetuntoa ja pahasti loukkaa mua siinä ongelma,saa raivarit kun sanon asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja minämami:
Alkuperäinen kirjoittaja JonseredLaLoca:
Jos kerran olet omasta mielestäsi hyvän näköinen, missä ongelma?

Pyydä katselemaan vähän huomaamattomammin, ihan kohteliaisuussyistä.

se syö mun itsetuntoa ja pahasti loukkaa mua siinä ongelma,saa raivarit kun sanon asiasta.

Ikävä tilanne... Kysy, miltä miehestäsi tuntuisi, jos avoimesti katselisit vieraita miehiä.

psykodraamaa suosittelen tässä tilanteessa!

siis että ihan avoimesti alat ittekki kyttäämään miehiä!
kahesta syystä: 1. sun oma itsetuntos nousee! oikeesti.
2. psykofraamahan toimii sillä tavalla että kokeilet olla puolisollesi saman kaltainen kun hän on. siis syö, juo, raavi itteäs haarovälistä, ota päikkärit jne tai mitä ikinä miehesi tekekään. hän huomaa miten voisi olla sinulle ystävällisempi ja avuliaampi jne. ja sinä opit ymmärtämään miksi hän tekee noin.

:hug: ja hali vielä ..

jaa pitäs opetella olemaan sinut asian kanssa en vaan voi ymmärtää kun en ite harrasta samaa mietin mitä kiksejä tai muuta siitä saa miks on vaikeaa lopettaa paha tapansa jos tietää loukkaavansa mua sillä.kai tää on vähän sama kun mietin miks joku menee ja pettää jos oma on yhtä upea kun vaikka jennifer lopez en tajua miehiä.

Yhteistyössä