Mies lähdössä viihteelle - rauhotelkaa mua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Tämä on aina sellainen paikka, jolloin mun maha menee sekaisin ja voisin oksentaa. Mua pelottaa hirveästi, että hän vehtaa siellä jonkun naisen kanssa. Ja tämä ajatus on täysin typerä ja turha, mutta joka kerta se silti tulee. (mies käy ulkona muutaman kerran vuodessa).

En halua haukkuja, mutta tiedän niitä silti saavani. Mun on vaikea luottaa ihmisiin, olen käynyt kovan koulun lapsena ja nuorena tän asian kanssa. En uskalla luottaa, ettei mua sattuis.

Valinta kysymys: valitset joko luottavas tai sitten et. Ensimmäisen kanssa on helpompi elää, usko pois. Sit ei muuta kuin sanot mieleen nouseville vastaväitteille ja jossitteluille et höpöhöpö. Aika näyttää oliko miehes luottamuksen arvoinen.

[QUOTE="vieras";22910290]Valinta kysymys: valitset joko luottavas tai sitten et. Ensimmäisen kanssa on helpompi elää, usko pois. Sit ei muuta kuin sanot mieleen nouseville vastaväitteille ja jossitteluille et höpöhöpö. Aika näyttää oliko miehes luottamuksen arvoinen.[/QUOTE]

Kun oliskin valintakysymys, ja onnistuis noin helposti. Olen varannut psykologillekin ajan, että pääsen puhumaan tästä ongelmasta.

[QUOTE="a p";22910321]En laitakaan, hän itse laittaa yleensä viestin tai pari illan aikaan.[/QUOTE]

Kyllä hän sitten sua ajattelee sielläkin. Itse en edes tiedä, missä mies viilettää kun lähtee ulos.

[QUOTE="vieras";22910358]Kyllä hän sitten sua ajattelee sielläkin. Itse en edes tiedä, missä mies viilettää kun lähtee ulos.[/QUOTE]

Niin, tiedän että ajattelee. Ja aina on tullut kotiinkin, oli kunto mikä tahansa.
Täytyy vaan yrittää ajaa sitkeästi pois nää möröt mun päästä.

Mikä siinä asiassa sua pelottaa? Siis ajatellaampa vaikka että se tekisi siellä juuri sitä mitä eniten pelkäät? Mitä sitten tapahtuisi ja miltä susta tuntuisi? Kuolisitko? Mikä olis pahinta mitä sulle voisi sattua siinä tilanteessa?

Näitä asioita minä mietin samassa tilanteessa. Että siihen ei kuole ja onko se sittenkään maailmanloppu vaikka niin tapahtuiskin...

[QUOTE="Vieras";22910729]Mikä siinä asiassa sua pelottaa? Siis ajatellaampa vaikka että se tekisi siellä juuri sitä mitä eniten pelkäät? Mitä sitten tapahtuisi ja miltä susta tuntuisi? Kuolisitko? Mikä olis pahinta mitä sulle voisi sattua siinä tilanteessa?

Näitä asioita minä mietin samassa tilanteessa. Että siihen ei kuole ja onko se sittenkään maailmanloppu vaikka niin tapahtuiskin...[/QUOTE]

No kyllä se melkoinen maailmanloppu olisi, enkä usko että tuntisin minkäänlaista halua jatkaa elämää hänen kanssaan. Sattuis ihan liikaa!
Miks siihen pitäis kuolla, konkreettisesti? Mun sisältä kuolis iso osa.

Tuo on kyllä ärsyttävää. Itse olin nuorena varsin epävarma ja kärsin vastaavasta ongelmasta. Yritä keksiä illaksi jotain muuta tekemistä, katso esim. joku elokuva, lähde kaverin luo tms. ettet istuisi kotona yksin miettimässä.

Tuo on kyllä ärsyttävää. Itse olin nuorena varsin epävarma ja kärsin vastaavasta ongelmasta. Yritä keksiä illaksi jotain muuta tekemistä, katso esim. joku elokuva, lähde kaverin luo tms. ettet istuisi kotona yksin miettimässä.

Mun pitää olla lasten kanssa täällä kotona, pienet jo nukkuu. Mutta ajattelin palstailla nyt ainakin niin kauan, kun silmät pysyy auki. Saan ajatuksia muualle. Tai sitten katson jonkun leffan. Unta en saa kuitenkaan kun vasta sitten miehen kotiuduttua.

[QUOTE="a p";22911599]Mun pitää olla lasten kanssa täällä kotona, pienet jo nukkuu. Mutta ajattelin palstailla nyt ainakin niin kauan, kun silmät pysyy auki. Saan ajatuksia muualle. Tai sitten katson jonkun leffan. Unta en saa kuitenkaan kun vasta sitten miehen kotiuduttua.[/QUOTE]

Itselläni on aika auttanut tuohon ongelmaan. Eli suhteen alussa meni pari vuotta, että tuo miehen ulos lähteminen oli todella tuskaa, mutta vuosi vuodelta se on "helpompaa" kun luottamus on kasvanut eikä mies ole tehnyt mitään mikä olisi luottamusta vienyt.

Eli huono itsetunto. Pelkäät miehesi iskevän tai hänet isketään, joku ihanan kaunis nainen ja se on meno sitten ja sä jäät lehdellä soittelee.
Toki noin tapahtuu, kun tarpeeksi paljon yksin juokseen niin nainen kuin mies. Miksi täytyy lähteä, jos omaansa rakastaa ja on onnellinen.

Alkuperäinen kirjoittaja noin käy;22911675:
Eli huono itsetunto. Pelkäät miehesi iskevän tai hänet isketään, joku ihanan kaunis nainen ja se on meno sitten ja sä jäät lehdellä soittelee.
Toki noin tapahtuu, kun tarpeeksi paljon yksin juokseen niin nainen kuin mies. Miksi täytyy lähteä, jos omaansa rakastaa ja on onnellinen.

Just tuota pelkäänkin. Mies ei juokse "tarpeeks paljon", yhdessä käydään yleensä. Mutta on myös kertoja, että käydään nais-/miesporukalla. (minä naisten ja mies ukkojen kanssa). Eikä siinä mitään väärää ole, eikä todellakaan tarkoita etteikö toista rakastais. Aikamoiset näkemykset sulla...

Ihan kuin mun tekstiä! Mieheni ei koskaan ole antanut minkäänlaista aihetta epäilykseen,mutta silti jonkun ihmeen takia asia vaivaa mua. Mä pelkään etten koskaan pääsis siitä yli jos jotain tapahtuisi,pelkään että koko elämä menisi pilalle. Helppohan se on sanoa että no sit se ei ollu sun arvoinen,mutta ei se paljoa lohduta jos rakastaa koko sydämestään ja on viettänyt toisen kanssa koko aikuisikänsä rakentaen yhteistä tulevaisuutta.

mene kavereiden kanssa leffaan, ravintolaan syömään, haette kotiin leffan ja jotain naposteltavaa

pitäkää tyttöjen ilta, varmasti kivaa ja mietteet muualla kuin miehen tekemisissä

[QUOTE="vieras";22911941]Ihan kuin mun tekstiä! Mieheni ei koskaan ole antanut minkäänlaista aihetta epäilykseen,mutta silti jonkun ihmeen takia asia vaivaa mua. Mä pelkään etten koskaan pääsis siitä yli jos jotain tapahtuisi,pelkään että koko elämä menisi pilalle. Helppohan se on sanoa että no sit se ei ollu sun arvoinen,mutta ei se paljoa lohduta jos rakastaa koko sydämestään ja on viettänyt toisen kanssa koko aikuisikänsä rakentaen yhteistä tulevaisuutta.[/QUOTE]

Ei oo helppoa. :/ Käykö sun miehesi usein?

Yhteistyössä