Mies lähetti anteeksipyyntöviestin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
En vielä vastannu mitään, olen edelleen erittäin raivoissani ja tekis mieli laittaa vaan jotain todella tympeää takaisin...

Karkas siis viikonloppuna ryyppäämään ja joi itsensä järkkyyn kuntoon.
Meidän budjetti ei oikein kestäis baari-iltoja, ja tuon dokaamisen sijaan miehen olis pitänyt laittaa mun auto kuntoon (juopottelun lisäksi hengas vaan poissa kotoa koko vkl).

:|

No kieltämättä mäkin mietin jo eroa :ashamed:,
mutta nyt ainakin temppuilen ensin prkl!
Mua ärsyttää ja loukkaa se, ettei mies koskaan LOPPUJEN LOPUKSI mieti muuta kuin itseään. Vaikka harvoin juokin.

Ehkä mä kuitenkin joskus annan anteeksi, mutta nyt kyllä olen raivona ja aion pysyäkin monta päivää! Mietityttää vaan se, ettei olla kohta kuukauteen rakasteltu :whistle: (Minun mies se vaan lähtee mieluummin baariin ku harrastaa mun kans seksiä...)

Meillä meni vkonloppu samalla lailla... Ukko tuli taksilla kotiin su aamuna seitsemältä kaatokännissä. Ei olis ollut vara taksiin, ei!
Pikkusen ottaa päähän ite syödä täällä pelkkää makaroonia ja sinnitellä. Toki lapselle laitan kunnolla ruokaa, mutta yritän säästää omissa syömisissäni. Mutta ukon pitää sitten päästä rentoutumaan ja laittaa talous vielä enemmän kuralle! Epäreilua!

Alkuperäinen kirjoittaja sympateeraan:
Meillä meni vkonloppu samalla lailla... Ukko tuli taksilla kotiin su aamuna seitsemältä kaatokännissä. Ei olis ollut vara taksiin, ei!
Pikkusen ottaa päähän ite syödä täällä pelkkää makaroonia ja sinnitellä. Toki lapselle laitan kunnolla ruokaa, mutta yritän säästää omissa syömisissäni. Mutta ukon pitää sitten päästä rentoutumaan ja laittaa talous vielä enemmän kuralle! Epäreilua!

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vaatisin henk.koht. anteeksipyynnön ja ne tekemättömät työt tehdyksi pikavauhtia ja mukisematta, plu jotain extraa sais vielä keksiä...

Sitä extraa minäkin mietin, mutta ei ole tullut mieleen.
Siksipä mullistelen ja olen tooodella tyly.

(Tosin ei millään jaksais enää, mut yritän koko ajan muistuttaa itseäni viikonlopun todella pahasta mielestäni ja miehen itsekkyydestä.)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä vaatisin henk.koht. anteeksipyynnön ja ne tekemättömät työt tehdyksi pikavauhtia ja mukisematta, plu jotain extraa sais vielä keksiä...

Sitä extraa minäkin mietin, mutta ei ole tullut mieleen.
Siksipä mullistelen ja olen tooodella tyly.

(Tosin ei millään jaksais enää, mut yritän koko ajan muistuttaa itseäni viikonlopun todella pahasta mielestäni ja miehen itsekkyydestä.)
Älä turhaan lietso pahaa mieltäsi, laita miehelle viesti, että sä odotat henkilökohtaista anteeksi pyyntöä ja jotain kivaa hyvitykseksi. Anna miehen keksiä se hyvitys!
Sitte ku mies tulee ruusupuskan kanssa ja pyytää anteeksi, niin suositelen antamaan anteeksi. Miehet saattaa suuttua ja mököttää sitten vuorostaan, "kun mikään ei kelpaa, en ikinä enää pyydä anteeksi..."

Mä taidan laittaa viestin takaisin, että mua ei anteeksipyynnöt kiinnosta niin kauan kuin baarireissuun täytyy haaskata loppukuun ruokarahat, auto on korjausta vailla ja miehen itsekkyys menee kaiken muun edelle.

Kaikenlaisia äijiä te kans perässänne vedätte. Ei oo ruokaan rahaa ja lähdetään ryyppäämään ja ajellaan kaatokännissä sunnuntaiaamuna taksilla, luojan kiitos ei onnistuis meillä.