V
"vierailija"
Vieras
Kaksisuuntainen mielialahäiriö? Hakeudupa psykiatrin hoitoon, lääkkeettömyys ei taida sun tilannetta ratkaista. Hoitopaikka lapselle voisi olla ihan hyvä ajatus. Tsemppiä!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkäpä mies ajattelee omaa mielenterveyttään ja kokee, että hänen on lähdettävä töihin, että hän itse jaksaisi. Muuten olisitte kohta molemmat samassa kunnossa ja kuka sitten jaksaisi huolehtia yhtään mistään.mä en voi mennä töihin kun mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Nyt olen kunnossa ja kaikki hyvin,mutta pelkään,että kun jään yksin niin asiat muuttuu.
Minusta mies tekee raukkamaiseti kun lähtee pakoon kun ei ole taloudellisesti tarvetta siihen.
mä en voi mennä töihin kun mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko. Nyt olen kunnossa ja kaikki hyvin,mutta pelkään,että kun jään yksin niin asiat muuttuu.
Minusta mies tekee raukkamaiseti kun lähtee pakoon kun ei ole taloudellisesti tarvetta siihen.
Pelottaa,et miten mä jaksan. Mies oli sitä mieltä,et jos vähääkää tuntuu ettei jaksa ni haetaan hoitopaikka.
Mietin asiaa ja huomenna alan etsiä hoitajaa lapselle, en mä jaksa kuitenkaan yksin lasta hoitaa. Lapsi kun on aika vaativa. Ulkona pitäisi olla kerran tai kaksi päivässä ja leikkiä pitäisi sisälläkin. Kotihommat pitäisi tehdä vielä siihen päälle(inhoan jos koti sekaisin vähääkään)
Teen kotona töitä aina silloin kun niitä on,mut nyt on ollu vähemmä, noin kerta viikkoon joku homma.
Mies lupasi,että on mun kanssa kotona hoitamassa lasta,mut nyt sitten lähteekin töihin. Vähän ottaa pattii tuollainen.
Pelottaa,et miten mä jaksan. Mies oli sitä mieltä,et jos vähääkää tuntuu ettei jaksa ni haetaan hoitopaikka.
Mietin asiaa ja huomenna alan etsiä hoitajaa lapselle, en mä jaksa kuitenkaan yksin lasta hoitaa. Lapsi kun on aika vaativa. Ulkona pitäisi olla kerran tai kaksi päivässä ja leikkiä pitäisi sisälläkin. Kotihommat pitäisi tehdä vielä siihen päälle(inhoan jos koti sekaisin vähääkään)
Teen kotona töitä aina silloin kun niitä on,mut nyt on ollu vähemmä, noin kerta viikkoon joku homma.
Mies lupasi,että on mun kanssa kotona hoitamassa lasta,mut nyt sitten lähteekin töihin. Vähän ottaa pattii tuollainen.
Joo, perintöä on tullut ja sillä elämme. Ilmeisesti sinä et taida tietää mitään siitä kun ei jaksa. Olisit onnellinen kun jaksat,minä en aina jaksa.
Oli virhe tänne laittaa mitäään viestiä.
Kiitos ja näkemiin
Kokeilussa nyt lääkeetön jakso. Olen ollut niin hyvässä kunnossa,että lääkäri katsoi,että en tarvitsisi nyt lääkkeitä. Kerroin tulevasta,mutta hän oli silti sitä mieltä,että ei lääketää ainakaan heti