Mies lähti just 5min sitte ovet paukkuen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jooopajoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jooopajoo

Vieras
Jaha, tätä taas

Kun ei kuulemma mitään koskaan tehdä yhdessä.
No, tänäänkin oltu koko päivä yhdessä ja käyty esim lenkillä yhdessä, kaupassa yhdessä, tehty ruokaa yhdessä ja saunottu yhdessä. Oltu periaatteessa samassa tilassa kokoajan.

Illalla tykkään usein kattella omia juttuja netistä; blogit, hauskat sivustot jne.
Niin silloin mies rupeaa aina valittamaan.

Meni n. Tunti sitten nukkumaan ja nyt yhtäkkiä käveli makuuhuoneesta vaatteet päällä ja lähti autolla sanaakaan sanomatta.

Välillä tuntuu niin uskomattomalta! Että paljonko tässä pitäis oikein yhdessä olla kun mikään ei riitä vaikka tänäänkin ollaan kaikki asiat yhdessä tehty vessakäyntejä lukuunottamatta

Onko teillä lapsia? Jos on niin ne on varmaan ollu koko pv teidän kanssa? Olen aika samoilla linjoilla kuin edelliset vastaajat, mutta kysyn nyt vielä, että eihän tässä ole jotain tällaista, että sä mietit mitä te teette 24h ja mies sitä, mitä te teette sen ajan, kun ootte kaksin ilman lapsia (=niiden nukahtamisen jälkeen).

ei oo totta... kun olen alkanut epäilemään tätä palstaa lukiessa että platon oli sittenkin väärässä. että ei olisikaan niin että jokaisen kadonnut puolikas jossain päin maailmaa keikkuu etsien sitä toista puoliskoaan. mutta nythän se löytyi.

eli ei olekaan niin että kaikki naiset kaipaa miehiltään huomiota ja miehet naisiltaan rauhaa. on ainakin yksi mieskin joka haluaa sitä samaa, ja nainen joka varmaan viihtyisi useimpien miesten kanssa ihan jees.

tai sitten aloittaja on hompo.

Meilläkin ukko sekosi kesken aamukahvin juonnin. Yhtä äkkiä vaan laittoi takin päälle ja paiskasi oven kiinni. Sitten vielä työnsi siittimensä postiluukusta ja virtsasi höyryävät kuset äidiltäni saadulle eteisenmatolle. Ei taida tulla suunnitellusta sauvakävelylenkistä tänään mitään :(

Meilläkin ukko sekosi kesken aamukahvin juonnin. Yhtä äkkiä vaan laittoi takin päälle ja paiskasi oven kiinni. Sitten vielä työnsi siittimensä postiluukusta ja virtsasi höyryävät kuset äidiltäni saadulle eteisenmatolle. Ei taida tulla suunnitellusta sauvakävelylenkistä tänään mitään :(

What? No joo, ap:n ukko halusi joko seksiä tai tekosyyn.

[QUOTE="heluna";27949582]no mä olisin suttunut myös jos ukko palstailis mielummin kuin rakastelis! hönö ap ku ei tajua[/QUOTE]

Mutta ai jai, jos nainen toimittaisi vastaavan valituksen, kysyttäisiin heti, että sanoitkos sille, että halusit sänkyyn? Taisi jäädä ap:n mieheltä nyt sanomatta ja odotti ajatustenlukua.

Illalla tykkään usein kattella omia juttuja netistä; blogit, hauskat sivustot jne.
Niin silloin mies rupeaa aina valittamaan.

Minkä verran katselet. Aloitat neljältä iltapäivällä ja jatkat yhtä soittoa aamuyölle? Päivän aikana olette mielestäsi koko ajan yhdessä, mutta vähän väliä käyt netistä katsomassa jotain juttua? Kun olet netissä, suljet silmäsi ja korvasi kaikelta muulta? Jos olet tuollainen, se on kumppanista ärsyttävää. Täälläkin aina väliin joku avautuu puolison nettiriippuvuudesta, yleensä miesten, mutta ovat naisetkin nettiriippuvaisia. Itse nettiriippuvaiset eivät huomaa, kuinka paljon siellä netissä tulee roikuttua ja miten se täyttää koko elämän.

Mutta ai jai, jos nainen toimittaisi vastaavan valituksen, kysyttäisiin heti, että sanoitkos sille, että halusit sänkyyn? Taisi jäädä ap:n mieheltä nyt sanomatta ja odotti ajatustenlukua.

Ap sanoi, että mies valittaa hänen netinkäytöstään, niin asiasta on ehkä puhuttu monta kertaa ja mies alkaa olemaan väsynyt puhumaan (=valittamaan/nalkuttamaan) koko ajan samasta.

Eipä tulisi ensimmäisenä mieleen lauantai iltana saunan jälkeen mennä tietsikkaa näpytteleen,todella epäkunnioittavaa käytöstä kumppania kohtaan!

Olen kuullut, että mies ja nainen ovat erilaisia: naiselle riittää, että saa keskustella miehen kanssa.
Mies sen lisäksi haluaa myös rakastella. Näyttää olevan avioliitossa olevillakin näin.

Olen kuullut, että mies ja nainen ovat erilaisia: naiselle riittää, että saa keskustella miehen kanssa.
Mies sen lisäksi haluaa myös rakastella. Näyttää olevan avioliitossa olevillakin näin.

eikä riitä! tai ehkä se sit riippuu siittä kuinka seksikäs se oma mies on? en mä tiedä mutta kyllä mä olisin voinut rakastelle mieheni kanssa vaikak joka ilta, hän on niin nami :)

mutta mies ei halunnut mua kovin usein... tästähän parissa vuodessa saatiin melkoinen solmu.

no kuten joku viisas sanoi että ny ku valitin ukolle seksin määrästä laadusta,intohimon putteesta yms yms...niin mies lähti ja paljonko mulla on nyt niitä asioita? ei yhtään. ja olen puolet onnettomampi,joskus sitä pitäs osata tyytyä siihen mitä on ja keskittyä niihin hyviin puoliin, mutta eipä sitä osannut.

tää njyt meni omaksi dilemmaksi,sori ap. mutta niin se mies varmaan haluaa puolisoaan joka päivä tai ainakin usein ja kokee torjunnaksi sen että se toinen ei ajattelekkaan seksiä vaan istuu mielummin netissä!

Kommentoimatta nyt siihen olisinko itse suuttunut, oliko miehen(kään) käytös hyväksyttyä (tai istunko itse iltaisin koneella :whistle:), sanon vain, että puhukaa.

Miehen täytyy opetella sanomaan haluamansa ääneen, ei vain ajattelemaan, ja olettaa, että sinä ymmärrät. Ja sinuna opettelisin myös puhumaan, ihan yksinkertaisesti sanomaan, että haluat viettää x aikaa ns. omien juttujesi parissa, lukea blogit jne. Ja sen jälkeen voi sitten keskittyä siihen yhteiseen aikaan.

[QUOTE="heluna";27949674]

tää njyt meni omaksi dilemmaksi,sori ap. mutta niin se mies varmaan haluaa puolisoaan joka päivä tai ainakin usein ja kokee torjunnaksi sen että se toinen ei ajattelekkaan seksiä vaan istuu mielummin netissä![/QUOTE]

Yksi rasittavimpia ilmiöitä ihmissuhteissa on tuollainen ajatusten olettaminen tai se, että oletetaan, että toinen lukisi niitä ajatuksia. Vaikka ihminen rakastaisikin puolisoaan, ihminenhän se silti on ja sillä liikkuu joskus muutakin mielessä. Ehkä tykkää katsoa telkkaria tai istua netissä. Eihän elämästä mitään tule, jos joutuu näitä elämän pieniä rentoutusjuttuja tekemään koko ajan pelko pyrstössä, että toinen itsekseen kilahtaa yhteisen ajan puutteesta. Ensin pitää ehdottaa, ja positiiviseen sävyyn "voitaisko me ...." ei niin, että "miksi sä aina...."

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind