V
vierailija
Vieras
Sitä on vuosikausia sallittu valtavia määriä ja viime vuoden aikana vain puolitettu:-(Ergotamiinia ties kuinka paljon!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä on vuosikausia sallittu valtavia määriä ja viime vuoden aikana vain puolitettu:-(Ergotamiinia ties kuinka paljon!!!
Toki samat mutta sille on ollut ennenvamhaan nollatoleranssi: ei saa olla yhtään!Miksi levittelet tällaisia vääriä tietoja. Täsmälleen samat raja-arvot on luomulla ja tavanomaisella.
Sitten et varmaan ole syönyt mitään viljatuotteita. Liemikuutioissa viljatuotteita on vähän, leivän syönti on paljon vaarallisempaa torajyvien (ergotalkaloidi) suhteen.Sitä on vuosikausia sallittu valtavia määriä ja viime vuoden aikana vain puolitettu:-(
Anteeksi mitäToki samat mutta sille on ollut ennenvamhaan nollatoleranssi: ei saa olla yhtään!
Ei syödä leipää eikä mitään missä on aromimvahventeita. Eikä ole käytössä lääkkeitä.Sitten et varmaan ole syönyt mitään viljatuotteita. Liemikuutioissa viljatuotteita on vähän, leivän syönti on paljon vaarallisempaa torajyvien (ergotalkaloidi) suhteen.
Ergotamiini on lääkeaine. Sen käyttöä on myös suitsittu haittavaikutusten takia.
Hmm. Omintakeiset ruokauskomukset eivät aina ole terveydelle hyväksi, vaan sairauden oire.Ei syödä leipää eikä mitään missä on aromimvahventeita. Eikä ole käytössä lääkkeitä.
Nimenomaan: kesanto tarkoitti sitä, et aina oli joku viljapelto kynnetty syksyllä syvään, ja kesän aikana karhittiim moneen kertaan. Suorakylvöä ei tunnettu. Siitä juontui kesäkuun nimikinAnteeksi mitäEnnenvanhaan ei ollut edes menetelmiä, joilla viljaa lajiteltiin koneellisesti, optinen seulonta, vaan pelkästään ihmissilmien voimin. Nykyisin nuo voidaan seuloa kaikki pois ja valvoa tehokkaasti.
Migreenipotilas ilman lääkkeitä ei ole kovin tuottoisaa?Hmm. Omintakeiset ruokauskomukset eivät aina ole terveydelle hyväksi, vaan sairauden oire.
Mistähän sinä oikein nyt puhut. Torajyvää voi torjua viljelyteknisin keinoin ja ne ovat erit. luomussa käytössä, mutta ei se korvaa koneellista optista lajittelua ja valvontaa, jota ei ennen ollut.Nimenomaan: kesanto tarkoitti sitä, et aina oli joku viljapelto kynnetty syksyllä syvään, ja kesän aikana karhittiim moneen kertaan. Suorakylvöä ei tunnettu. Siitä juontui kesäkuun nimikin![]()
Ylilääkäri evp kertoi siitä.Toki samat mutta sille on ollut ennenvanhaan nollatoleranssi: ei saa olla yhtään!
Olen itsekin migreenipotilas. Hyvin vaikeahoitoinen migreeni, joka loppui menopaussissa eli oli hormoniperäinen. Migreenin täsmälääkkeitä en ole koskaan voinut käyttää, joten turvauduin opioideihin. Silti olin useita kertoja sairaalahoidossa migreenikohtauksen takia - kun se vain ei mennyt ohi.Migreenipotilas ilman lääkkeitä ei ole kovin tuottoisaa?
Rukiin kasvatuksesta. Meilläkin on ollut mun nuoruudessa ruispelto: äiti sai paljon himmelinolkiaMistähän sinä oikein nyt puhut. Torajyvää voi torjua viljelyteknisin keinoin ja ne ovat erit. luomussa käytössä, mutta ei se korvaa koneellista optista lajittelua ja valvontaa, jota ei ennen ollut.
Nykyään niiden täytyy suositella potilaalle esim näöntutkimusta tai muuta - potkut tulee, jos sotä eivät tee:-(Olen itsekin migreenipotilas. Hyvin vaikeahoitoinen migreeni, joka loppui menopaussissa eli oli hormoniperäinen. Migreenin täsmälääkkeitä en ole koskaan voinut käyttää, joten turvauduin opioideihin. Silti olin useita kertoja sairaalahoidossa migreenikohtauksen takia - kun se vain ei mennyt ohi.
Lääkärit eivät saa provikkaa määräämistään lääkkeistä. Ilmeisesti osa ihmisistä uskoo niin.
Se oli 1980-luvulla, kun 4 kertaa on määrätty mut apteekki oli niin kaukana, et jäi hakematta.Migreenipotilas ilman lääkkeitä ei ole kovin tuottoisaa?
Ehkä se stressi katosi kun ikää tuli ja niin jäi migreeni nuoruuteen.Se oli 1980-luvulla, kun 4 kertaa on määrätty mut apteekki oli niin kaukana, et jäi hakematta.
Ruokapäiväkirjan avulla löytyy helpoiten syyt;-)
ei ei silloin ollut stressiä:-DEhkä se stressi katosi kun ikää tuli ja niin jäi migreeni nuoruuteen.
Äidinis kuskasi hevosella laslia torille. Ei ollut edes traktoria heilläRukiin kasvatuksesta. Meilläkin on ollut mun nuoruudessa ruispelto: äiti sai paljon himmelinolkia![]()
Onko sinulla jokin kehityshäiriö?ei ei silloin ollut stressiä:-D
Sellakasta tulee myös migreeni.
KorjasinÄidinis kuskasi hevosella kaalia torille. Ei ollut edes traktoria heillä![]()
Ei ole mut sienisokerista tulee järkyt mahakivut.Onko sinulla jokin kehityshäiriö?